Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепції походження грошей

Лекція. Сутність та функції грошей.

 

План лекції: час – 4 год.

 

1. Концепції походження грошей

2. Сутність грошей

3. Функції грошей. Роль грошей у ринковій економіці

Перелік ключових термінів – гроші , функції грошей, міра вартості, масштаб цін, засіб обігу, засіб платежу, засіб нагромадження.

Література: 9,11,12,15,15,17.

 

 

Предмет дисципліни “Гроші та кредит”   теоретичні та методологічні проблеми в системі грошей, грошового обігу та відносин в грошово-кредитній сфері  
Завдання дисципліни “Гроші та кредит”   дати майбутнім фахівцям з економіки знання щодо сутності таких категорій як гроші, кредит, процент, сформувати у них теоретичну та методологічну базу, необхідну для оволодіння практикою використання грошово-кредитних інструментів та уміння аналізувати грошово-кредитну політику країни  
Місце дисципліни “Гроші та кредит”   відноситься до циклу фундаментальних наук і забезпечує науково-теоретичну і методологічну основу для формування системи знань з конкретно-прикладних дисциплін зі спеціальностей “Банківська справа”, “Фінанси”, “Економіка підприємства”, “Облік і аудит” тощо

Читайте також:

  1. IV. ТИМЧАСОВА ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ
  2. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  6. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  7. Вартість грошей
  8. Вартість грошей
  9. ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ В ЧАСІ І ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ
  10. Вартість грошей Число обертів грошової одиниці
  11. Вартість грошей.
  12. Види грошей




Переглядів: 820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дт 793 – Кт 97 | Концепції походження грошей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.