Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Процес планування маркетингових комунікацій

Оперативне планування

Поточне планування

Стратегічне планування цін

Рис. 1. Рівні планування цін на підприємстві

Стратегічне планування цін, або майбутнє, або прогнозне, планування цін здійснюється на період від одного року (але не більше ніж на три роки). Метою такого планування є визначення стратегії ціноутворення на майбутній період як складової загальної економічної стратегії. Розробка такого плану базується на підставі загальної економічної стратегії підприємства й відповідно до мети його діяльності. Головним завданням цього рівня планування є підвищення добробуту власників підприємства за рахунок збільшення доходів та прибутку і зменшення податкових платежів, які є частиною загальних витрат підприємства.

Розробка стратегічного плану ціноутворення тісно взаємопов'язана з загальною економічною політикою підприємства та іншими стратегіями. Так, виробнича стратегія підприємства залежить від цінової, оскільки підприємство повинно розробляти її на підставі ціни реалізації продукції. Прямий взаємозв'язок наявний і між ціновою стратегією та стратегією витрат, зовнішньоекономічною діяльністю, стратегією стимулювання праці тощо.

Поточне планування базується на розробленій загальній маркетинговій стратегії ціноутворення, загальній економічній стратегії підприємства на поточний період і розробляється за окремими видами товарів і ринками. Період розробки цих маркетингових стратегій до одного року. Під час розробки цих планів слід враховувати:

• чинне законодавство з питань економічного розвитку в Україні;

• нормативну базу;

• мету та завдання підприємства на період до одного року;

• можливі зміни напрямів діяльності підприємства, його диверсифікацію та ін.

Завершальним етапом поточного планування податкових платежів є визначення ефективності цінової стратегії за визначений період за допомогою різних загальних та часткових показників.

Його сутність полягає в розробці ціни на короткостроковий період (до одного місяця), а також враховуються всі умови, що і при стратегічному та поточному плануванні. Особливостями цього планування є приділення особливої уваги змінам, які відбуваються в законодавчій базі.

 

 

 

Маркетингова політика комунікацій — це комплекс заходів, яким користується підприємство для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари чи послуги.

Процес розробки та планування комплексу маркетингових комунікацій складається з кількох етапів (рис. 2).

Формування мети і завдання комунікації. Метою і завданням маркетингової комунікації можуть бути збільшення збуту конкретного товару, стимулювання попиту, збільшення прибутку, покращання думки про підприємство, його товари, забезпечення виходу товару на ринок тощо.

При визначенні мети і завдань маркетингової комунікації потрібно орієнтуватися на наявні засоби, враховувати можливі перешкоди та реальний стан цільової аудиторії. Це потребує аналізу ринкової ситуації, тобто умов, суб´єктів і сил, які оточують підприємство, впливають на його діяльність. Мета і завдання мають бути визначені чітко і конкретно, що дасть змогу проконтролювати їх виконання, внести відповідні корективи в разі виникнення певних ускладнень.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. Iзобаричний процес
  6. Iзотермiчний процес
  7. Iзохоричний процес
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи моделювання, й у першу чергу лінійного та кількісного програмування | Фізична реабілітація при ураженні спинного мозку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.