Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3. Патопсихология: общеметодологический подход

Другий трофічний рівень утворюють травоїдні тварини, яких ще називають первинними консументами.

Трофічна структура біоценозів

Форичні зв'язки. Це участь одного виду у розповсюдження іншого. У ролі розповсюджувачів виступають тварини. Перенесення тваринами насіння, плодів спор, пилку рослин називається зоохорією,більш дрібних тварин– форезією.

4.Фабричні зв'язки. Це такий тип біоценотичних відносин. При яких один вид використовує для своїх споруд (фабриції) продукти виділення, мертві залишки або живих особин іншого виду. Для будівництва своїх гнізд птахи використовують гілки дерев, траву, пух та пір’я інших тварин.


Трофічні зв'язки в угрупуваннях - це механізм передачі енергії від одного організму до іншого, тому вони в угрупуваннях переплітаються у складну сітку, яка називається кормової мережеюі являє собою схему усіх трофічних зв’язків між видами, що входять до складу цього угруповання. Але конкретна порція енергії, яка накопичена зеленими рослинами, може передаватися не більш ніж через 4-6 ланок ряду, що складається із організмів, які послідовно живляться одне іншім. Такі ряди, в яких можна прослідкувати шляхи витрати первинної дози енергії, називають ланцюгами живлення.Кормова мережа об’єднує усі організми б/ц в єдиний комплекс.

Місце кожного організму (ланки) в ланцюзі живлення називають трофічним рівнем. Перший трофічний рівень представлений продуцентами або автотрофними організмами (рослини). Це найважливіша частина б/ц, тому що решта організмів прямо чи опосередковано залежить від енергії, яка накопичена рослинами.

На третьому трофічному рівнізнаходяться м’ясоїдні тварини, які живляться травоїдними, їх ще називають вторинними консументами , або первинними хижаками.

Хижаки, які живляться первинними хижакам, становлять четвертий трофічний рівеньі називаютьсятретинними консументами і т.д.

Кінцеву ланку кормового ланцюга утворюють деструктори, мікроорганізми, які розкладають органічні речовини.

Розрізняють ланцюги живлення 2 різних типів. Тип ланцюга залежить від початкової ланки. Упасовищних початковою ланкою в кормових ланцюгах є рослини: рослини → попелиці → дрібні комахоїдні птахи → хижі птахи або рослини→ зайці → лисиці → вовки. Детритні починаються з мертвої органічної речовини, ідуть до мікроорганізмів, якою вони живляться, а далі – до детритофагів, їх хижаків: коров’ячий послід → личинки мух → комахоїдні птахи → хижаки.

 

План

1.1. Подходы к пониманию психической нормы и психической патологии, психического здоровья и болезни.

1.2. Основные положения методологии диагностического процесса в психиатрии

1.3. Психотический и непсихотический уровень психического растройства

 


Читайте також:

  1. Компетентностный подход как базовый критерий оценки качества образования.
  2. Структурно – территориальный подход в градостроительном проектировании.




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.