МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Эти частицы находятся в непрерывном хаотическом (тепловом) движенииОсновные положения МКТ и их опытное обоснование МОЛЕКУЛЯРНАЯ ФИЗИКА Лекция 8 Опукле програмування Опукле програмування розглядає методи розв’язування задач нелінійного програмування, математичні моделі яких містять опуклі або угнуті функції. Загальний вигляд задачі опуклого програмування такий: , (7.27) , ; (7.28) , (7.29) де , – угнуті функції. Аналогічний вигляд має задача для опуклих функцій. Позначимо: , тоді , і маємо: , (7.30) ; (7.31) , (7.32) де , – опуклі функції. Оскільки ці задачі еквівалентні, то нижче розглянемо задачу (7.27)-(7.29). Множина допустимих планів задачі, що визначається системою (7.28), є опуклою. Як наслідок теорем 7.2 та 7.3 справджується таке твердження: точка локального максимуму (мінімуму) задачі опуклого програмування (7.27)-(7.29) є одночасно її глобальним максимумом (мінімумом). Отже, якщо визначено точку локального екстремуму задачі опуклого програмування, то це означає, що знайдено точку глобального максимуму (мінімуму). У разі обмежень-нерівностей задачу опуклого програмування розв’язують, застосовуючи метод множників Лагранжа. Функція Лагранжа для задачі (7.27)-(7.29) має вид: (7.33) де – множники Лагранжа. Використовуючи теорему Куна-Таккера, маємо необхідні та достатні умови існування оптимального плану задачі опуклого програмування. Теорема 7.4. Якщо задано задачу нелінійного програмування виду (7.27)-(7.29), де функції диференційовні і вгнуті по Х, то для того, щоб вектор був розв’язком цієї задачі, необхідно і достатньо, щоб існував такий вектор , що пара ( , ) була б сідловою точкою функції Лагранжа, тобто щоб виконувалися умови: (І) , ; (7.34) (ІІ) , ; (7.35) (ІІІ) , ; (7.36) (IV) , . (7.37) Для задачі мінімізації (7.30)-(7.32), де всі функції диференційовні і опуклі по Х, маємо умови, аналогічні вищенаведеним, але зі знаком «≥» в нерівностях (7.35) та (7.37).
Молекулярно-кинетическая теория строения вещества (МКТ)__________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1. Все тела состоят из частиц – атомов и молекул. Это можно доказать, ________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Опытные доказательства – ________________________________________________ Диффузия –_______________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Броуновское движение – ____________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Экспериментальное исследование броуновского движения – Жан Перрен.
Траектория броуновской частицы. 3. Частицы взаимодействуют друг с другом силами притяжения и отталкивания. Опытные доказательства – ____________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Fот – ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Fпр - ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Третья кривая - ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Линейный участок ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
|||||||||||
|