Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Предмет, ціль і задачі курсу

Вступ

Література.

Час – 2 год.

Навчальні питання

Лекція 1. Введення

1. Предмет, ціль і задачі курсу. 1

2. Умови безпеки інформації 2

3. Структура системи захисту інформації 5

 

1. Носов В.В., Манжай О.В. Організація та забезпечення безпеки інформації. Навч. посібник:. Харків, Вид-во ХНУВС, 2007.

2. Безопасность информационных технологий. Методология создания систем защиты/ В.В. Домарев. – К.: ООО "ТИД "ДС", 2001. – 688 с.

3. ISO/IEC 15408. Common Criteria for Information Technology Security Evaluation. Part1: Introduction and general model. Version 2.1. CCIMB-99-031. August 1999.

В лекции изложены предмет, цель и задачи дисциплины "Системы банковской безопасности" Рассмотрены общие условия безопасности информации и приведена структура системы защиты информации.

Предметом вивчення дисципліни є системи банківської безпеки як в сенсі системної організації процесу захисту інформації при функціонуванні банківських і фінансових установ, так і в сенсі комплексних технічних рішень в цій області. Мета курсу ‑ ознайомлення з нормативними вимогами захисту інформації в банківській системі України і системами забезпечення безпеки віддалених електронних банківських платежів.

Цей курс формує базові знання з існуючих вимог та систем безпеки в платіжних системах банків і організацій, які надають фінансові послуги в мережі Internet.

В результаті вивчення курсу студент повинен засвоїти нормативні вимоги із захисту інформації та механізми забезпечення безпеки в банківській галузі. Вміти реалізовувати отриманні знання при забезпеченні захисту інформації в банківській системі та користуванні послугами віддалених електронних платежів.

Вивчення курсу “СИСТЕМИ БАНКІВСЬКОЇ БЕЗПЕКИ” базується на знаннях, отриманих при вивченні таких курсів:

l “Комп'ютерні мережі”;

l “Основи інформаційної безпеки”;

l “Правові основи захисту інформації”;

l “Методи та засоби захисту інформації”;

l “Організаційно-технічне забезпечення систем захисту інформації”;

l “Internet технології”.

Завдання дисципліни.

За результатами вивчення дисципліни студенти повинні:

ЗНАТИ:

· місце банківських електронних платіжних систем в комерційній діяльності;

· механізми класичних і дематеріалізованих грошей;

· структуру банківської системи України як об'єкту захисту;

· нормативні правила використання і захисту електронних документів в Україні;

· порядок захисту інформації в системі електронних платежів Національного банку України;

· організацію захисту електронних банківських документів і банківської таємниці;

· безпечні протоколи віддалених електронних банківських платежів;

· механізми забезпечення безпеки електронних грошей;

· структуру, технологію функціонування, методи управління ризиками і безпекою Національної системи масових електронних платежів.

ВМІТИ:

· складати моделі загроз для банківських платіжних систем та засобів;

· наявними сервісами забезпечувати безпеку електронного документообігу;

· ефективно використовувати можливості протоколу SSL при здійсненні віддалених електронних банківських платежів;

· аналізувати та ефективно використовувати сервіси безпеки платіжної системи WebMoney Transfer;

· аналізувати та ефективно використовувати сервіси безпеки терміналів віддалених платежів НСМЕП.

Особливість вивчення дисципліни полягає в тому, що студенти отримують перед вивченням дисципліни повні тексти лекцій, з якими вони приходять на лекційні заняття. Припускається, що перед лекційним заняттям студент ознайомлюється з текстом лекції, а викладач вже пояснює лише основні положення навчальних питань і відповідає на запитання.

Кількість лекційних занять – 15, практичних – 5.

Діагностика успішності вивчення дисципліни здійснюється за допомогою тестів по кожній лекції. Тестування знань теоретичного матеріалу проходить на початку кожного практичного заняття. Практичні заняття проводяться в комп’ютерному класі з медіа проектором.

Кінцевий контроль знань за дисципліною завершується диференційним заліком.

 


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Актуальність курсу історіософії історії України
  5. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.