МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Предмет, ціль і задачі курсуВступ Література. Час – 2 год. Навчальні питання Лекція 1. Введення 1. Предмет, ціль і задачі курсу. 1 2. Умови безпеки інформації 2 3. Структура системи захисту інформації 5
1. Носов В.В., Манжай О.В. Організація та забезпечення безпеки інформації. Навч. посібник:. Харків, Вид-во ХНУВС, 2007. 2. Безопасность информационных технологий. Методология создания систем защиты/ В.В. Домарев. – К.: ООО "ТИД "ДС", 2001. – 688 с. 3. ISO/IEC 15408. Common Criteria for Information Technology Security Evaluation. Part1: Introduction and general model. Version 2.1. CCIMB-99-031. August 1999. В лекции изложены предмет, цель и задачи дисциплины "Системы банковской безопасности" Рассмотрены общие условия безопасности информации и приведена структура системы защиты информации. Предметом вивчення дисципліни є системи банківської безпеки як в сенсі системної організації процесу захисту інформації при функціонуванні банківських і фінансових установ, так і в сенсі комплексних технічних рішень в цій області. Мета курсу ‑ ознайомлення з нормативними вимогами захисту інформації в банківській системі України і системами забезпечення безпеки віддалених електронних банківських платежів. Цей курс формує базові знання з існуючих вимог та систем безпеки в платіжних системах банків і організацій, які надають фінансові послуги в мережі Internet. В результаті вивчення курсу студент повинен засвоїти нормативні вимоги із захисту інформації та механізми забезпечення безпеки в банківській галузі. Вміти реалізовувати отриманні знання при забезпеченні захисту інформації в банківській системі та користуванні послугами віддалених електронних платежів. Вивчення курсу “СИСТЕМИ БАНКІВСЬКОЇ БЕЗПЕКИ” базується на знаннях, отриманих при вивченні таких курсів: l “Комп'ютерні мережі”; l “Основи інформаційної безпеки”; l “Правові основи захисту інформації”; l “Методи та засоби захисту інформації”; l “Організаційно-технічне забезпечення систем захисту інформації”; l “Internet технології”. Завдання дисципліни. За результатами вивчення дисципліни студенти повинні: ЗНАТИ: · місце банківських електронних платіжних систем в комерційній діяльності; · механізми класичних і дематеріалізованих грошей; · структуру банківської системи України як об'єкту захисту; · нормативні правила використання і захисту електронних документів в Україні; · порядок захисту інформації в системі електронних платежів Національного банку України; · організацію захисту електронних банківських документів і банківської таємниці; · безпечні протоколи віддалених електронних банківських платежів; · механізми забезпечення безпеки електронних грошей; · структуру, технологію функціонування, методи управління ризиками і безпекою Національної системи масових електронних платежів. ВМІТИ: · складати моделі загроз для банківських платіжних систем та засобів; · наявними сервісами забезпечувати безпеку електронного документообігу; · ефективно використовувати можливості протоколу SSL при здійсненні віддалених електронних банківських платежів; · аналізувати та ефективно використовувати сервіси безпеки платіжної системи WebMoney Transfer; · аналізувати та ефективно використовувати сервіси безпеки терміналів віддалених платежів НСМЕП. Особливість вивчення дисципліни полягає в тому, що студенти отримують перед вивченням дисципліни повні тексти лекцій, з якими вони приходять на лекційні заняття. Припускається, що перед лекційним заняттям студент ознайомлюється з текстом лекції, а викладач вже пояснює лише основні положення навчальних питань і відповідає на запитання. Кількість лекційних занять – 15, практичних – 5. Діагностика успішності вивчення дисципліни здійснюється за допомогою тестів по кожній лекції. Тестування знань теоретичного матеріалу проходить на початку кожного практичного заняття. Практичні заняття проводяться в комп’ютерному класі з медіа проектором. Кінцевий контроль знань за дисципліною завершується диференційним заліком.
Читайте також:
|
||||||||
|