Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

Запити

To dish the dirt

smeller

old bean

Vulgarisms are used to:

- to give speech characteristics;

- to express strong emotions

 

Запити використовуються для перегляду, зміни й аналізу даних різними способами. Запити також можна використовувати як джерела записів для форм, звітів і сторінок доступу до даних.

 

Запит - вимога на добір даних, що зберігаються в таблицях, або вимога на виконання певних дій з даними.

 

Типи запитів:

 

Запити на вибірку Запити цього типу повертають за деякими умовами дані з однієї або декількох таблиць і відображають їх у вигляді таблиці, записи в якій можна оновлювати (з деякими обмеженнями).
Запити з параметрами Запити , які при виконанні відображають у окремому діалоговому вікні запрошення ввести дані, наприклад, умова для повернення записів, або значення, що потрібно вставити в поле.
Перехресні запити Запити, у яких підраховується сума, середнє, число значень або виконуються інші статистичні розрахунки, після чого результати групуються у виді таблиці по двох наборах даних, один із яких визначає заголовки стовпців, а інший заголовки рядків.
Запити на зміну:   1. запити на створення табл. 2. видалення записів 3. відновлення записів 4. додавання записів Запити, що за одну операцію вносять зміни в кілька записів.
Запити SQL:   1. запити на об'єднання 2. запити до сервера 3. керуючі запити 4. підлеглі запити Запити, створювані за допомогою інструкцій SQL.   SQL (Structured Query Language) - Мова програмування, призначена для виконання запитів, відновлення і керування реляційнними базами даних.

 

Запит на вибірку можна створити автоматично, зберігши існуючий фільтр у вигляді запиту. Також можна використовувати запит як фільтр.

Крім цього, автоматично (майстром) можна створювати:

· Перехресні запити

· Запити на вибірку:

1 запит «Звичайний запит»

2 запит «Повторювані записи»

3 запит «Записи без підлеглих»

 

У загальному випадку запити створюються в режимі конструктора, оперуючи з бланком запиту.

Багато різних властивостей запиту можна встановити у вікні “Властивості запиту”.


Якщо треба отримати у результаті не всі записи, а якусь кількість або процент, то потрібно змінити значення списку “Набір значень

 

Щоб створити діалогове вікно для введення значення параметра (запит з параметром), треба у вираз включити рядок [Підпис]. При виконанні запиту в цьому місці буде використане введене значення.

 

Якщо треба задати спеціальні умови на данні, вводимо вираз у рядок “Умови відбору:”. При цьому можна користуватися майстром “Будівник виразів”.

 

 

Обчислювальне поле - поле, визначене в запиті для виводу результату розрахунку виразу. Обчислення проводяться всякий раз при виконанні запиту.

 

 

Для розрахунків з використанням формул, визначених користувачем, треба ввести бажаний вираз в порожню комірку«Поле:» бланку запиту:

Поле: Назва_поля: вираз_з_формул.

Вирази, що визначають обчислювальні поля, створюються за допомогою майстра звичайних запитів або вводяться користувачем у рядок “Групова операція:” бланку запиту, у якому дозволяється вибір статистичних функцій для виконуваних обчислень.

Убудовані статистичні функції дозволяють знайти наступні підсумкові значення для груп записів або для всіх записів:

· SUM суму значень поля

· AVG середнє значення поля

· COUNT число значень у полі

· MIN мінімальне значення

· MAX максимальне значення

· STDEV середньоквадратичне відхилення

· VAR дисперсію

Обчислення підсумкових значень для груп записів у запиті:

 

У рядок “Групова операція:” бланку запиту можна ввести:

 

§ Групування -Визначає групи, для яких виконуються обчислення.

§ Вираз -Створює обчислювальне поле, за допомогою виразу, що включає статистичну функцію.

§ Умова -Визначає умови добору для поля, що не бере участь в групуванні.

Якщо для поля вибирати цей параметр, автоматично знімається прапорець „Вивід на екран”, і поле не виводиться на екран при виконанні запиту.

КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВА ТА ПРАВОСУДДЯ

КУРС: КРИМІНАЛЬНО – ВИКОНАВЧЕ ПРАВО

для проведення лекції

ТЕМА № 4: «Порядок і умови виконання кримінального покарання у виді конфіскації майна, штрафу, позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу».

 

 

Підготував:кандидат юридичних наук Іваньков І.В.

 

 

Чернігів, 2012


1. Мета заняття:

· Ознайомити особовий склад навчальних груп з умовами і порядком виконання інших видів кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі:

· порядок і умови виконання вироку про конфіскацію майна.

  • порядок і умови виконання вироку про призначення штрафу.

· порядок і умови виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу.

2. План проведення заняття:

№ п\п Навчальні питання Розрахунок часу, хв.
  Вступ.
1. Порядок і умови виконання вироку про конфіскацію майна.
2. Порядок і умови виконання вироку про призначення штрафу.
3. Порядок і умови виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу. Питання винесене для самостійного опрацювання
  Висновки.
  Разом:

 

3. Організаційно-методичні вказівки

Вид лекції: інформаційна, призначена для цілісного викладення найбільш важливих питань даної теми.

 

4. Вступна частина:

· оголошення теми лекції, навчальної мети, навчальних питань, порядку проведення заняття;

· встановлення взаємозв’язку даної теми з іншими темами курсу та з іншими предметами, що вивчаються в коледжі;

· виділення основної навчальної літератури.

 

Список основної навчально-методичної літератури:

1. Конституція України. 1996 р.

2. Кримінально-виконавчий кодекс України. Офіційне видання. – К.: Атака, 2003. – 96 с.

3. Кримінальний кодекс України.

4. Кримінально-процесуальний кодекс України.

5. Кодекс законів про працю України з постатейними матеріалами // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. - К., 1997.

6. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань № 33 “Про затвердження положень, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби установи виконання покарань” від 17 березня 2000 року.

7. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань №275 “Про затвердження та введення в дію Правил внутрішнього розпорядку виправно-трудових установ” від 25 грудня 2003 року.

8. Кримінально-виконавче право України / За заг. ред. В.М. Трубникова – Харків: «Право», 2001.

9. Уголовно-исполнительное право России: учебник и основные нормативне правовые акти – Москва: «ЮрИнфо», 2000.

10. Кримінально-виконавче право України: Навчально-методичний посібник / За заг.ред. С.О.Стефанова – Одеса: «Юридична література», 2004.

11. Кримінально-виконавче право України: Підручник / За ред. проф. А.Х. Степанюка – Харків: «Право», 2005.

12. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково – практичний коментар / За заг.ред. проф. А.Х. Степанюка – Харьків: «Одісей», 2005.

13. Кримінально – виконавче законодавство України. Кримінально – виконавчий кодекс України. Нормативно – правові акти / Упоряд.: В.С. Ковальський, Ю.М. Хахуда. – К.: Юринком Інтер, 2005

14. Нормативно - правове забезпечення запобігання окремим видам злочинів та профілактики негативних соціальних явищ, пов’язаних зі злочинністю. Збірник законодавчих та нормативних актів / Уклад.: Джужа О.М., Василевич В.В., Ковальченко Т.Л., Куц І.Г. - К.:Атака, 2005.

15. Гель А.П., Семаков Г.С., Яковець І.С. Кримінально - виконавче право України: Навчальний посібник / За ред.. проф. А.Х. Степанюка. - К.:Юринком Інтер, 2008.

16. Бадира В.А., Денисов С.Ф., Денисова Т.А., Мінаєв М.М., Хащев В.Г. Кримінально - виконавче право: Навчальний посібник / За ред.. Т.А. Денисової. - К.: Істина, 2008.

17. Трубников В.М., Шинкарьов Ю.В. Збірник нормативних актів з кримінально-виконавчого права України.-Х.: Харків юридичний, 2008.

18. Богатирьов І.Г. Кримінально-виконавче право України: Підручник. – К.: Всеукраїнська асоціація видавців «Правова єдність», 2008.

19. Кримінально-виконавче право України: Підручник / О.М. Джужа, І.Г. Богатирьов, О.Г Колб, В.В. Василевич та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. О.М. Джужі.– К.: Атіка, 2010.

20. Ігор Іваньков, Анатолій Чайковський. Історико-правовий аналіз діяльності органів і установ виконання покарань на території України (кінець 19- середина 20 сторіччя): Монографія. / За заг. ред. докт. юрид. наук. проф. І.Г. Богатирьова – Бровари: ХмЦНТЕІ, 2010.

21. Науково-практичний коментар до Кримінально-виконавчого кодексу України / І.Г. Богатирьов, О.М. Джужа, О.І. Богатирьова, Є.М. Бодюл та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. І.Г.Богатирьова. – К.: Атіка, 2010.

5. Змістовна частина:

· визначення місця теми в системі вивчення курсу;

· визначення взаємозв’язку з іншими дисциплінами та темами (міжпредметний зв’язок);

· надання методології вивчення предмету;

· постановка та висвітлення актуальних проблемних питань теми.

 


Читайте також:

  1. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  2. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  3. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  4. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  5. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  6. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  7. Етап 3. Розробка комп’ютерної моделі.
  8. Етап. Розробка та впровадження інструментарію державного та регіонального управління соціальною безпекою.
  9. Закордонні та вітчизняні моделі управління: реалізація потреб як рушій активності персоналу. Розробка програм стимулювання праці
  10. Контроль як методична проблема
  11. ЛЕКЦІЯ 7 Розробка маршруту механічної обробки
  12. Лекція №2. Розробка концепції вимог




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Words having lexico-stylistic paradigm | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.