МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інтегровані уроки.Традиційної методики проведення інтегрованих уроків ще немає. Але вчитель завжди усвідомлює головне дидактичне завдання уроку: чи то повторення навчального матеріалу, його закріплення, чи то набуття умінь і навичок, засвоєння нових понять, закономірностей, або ж прагне до реалізації декількох дидактичних завдань, що має місце в комбінованому уроці. Інтегровані ж уроки більш різноманітні, пов’язані з чисельними асоціаціями, наповнені різними емоціями, що надзвичайно важливо в роботі зі школярами. Інтегровані уроки в початковій школі дають можливість підводити учнів до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки на запропоновану тему. Діти мають можливість застосовувати при цьому арсенал своїх знань, життєвий досвід, зробити власні, нехай незначні, але дуже необхідні кожній дитині, умовиводи і пошукові відкриття. Інтеграція навчальних предметів – це не лише вимога часу, це і творчість, самобутність, мистецтво педагога . Такий урок •стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів; •дає можливість підводити дітей до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки; •дає змогу учням розкрити їх потенціальні можливості; •розкриває простір для самореалізації особистості в різних видах діяльності; •створює умови для формування позитивної мотивації навчання; •дає поштовх для інтелектуального розвитку і рефлексії; •впливає на розвиток комунікативної сфери учнів а також сприяє створенню позитивного міжособистісного мікроклімату в учнівському колективі; •вчить робити обґрунтований особистісний вибір на уроці; •дає можливість засвоїти певний соціальний досвід та реалізувати природні задатки; •створює ситуацію успіху; •сприяє підвищенню самооцінки дітей. З урахуванням цього загальні вимоги до уроку конкретизуються в дидактичних, виховних і розвиваючих вимогах. До дидактичних (навчальних) вимог відносяться: •чітке визначення задач кожного предмета, що інтегруються на уроці; •раціоналізація інформаційного навчання уроку, оптимізація інтегрованого змісту з урахуванням соціальних і особистих потреб; •раціональне поєднання різноманітних форм і методів; •творчий підхід до формування структури уроку; •забезпечення оперативного зворотного зв’язку. Виховні вимоги до інтегрованого уроку включають: •визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок, •постановку тільки тих виховних завдань, які органічно витікають із цілей і змісту навчальної роботи; •формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму тощо; •увага і гуманне відношення до учнів, дотримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах. До розвивальних вимог відносяться: •формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності; •вивчення та врахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування «зони найближчого розвитку»; •проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку. Таким чином, внаслідок дотримання технології проведення інтегрованих уроків забезпечується висока ефективність навчально-виховного процесу. Використання цих форм уроків має певні переваги, оскільки вони дозволяють урізноманітнювати навчальну діяльність, відійти від чітких рамок стандартного уроку з його незмінною структурою: опитування, пояснення, закріплення, домашнє завдання; сприяють підвищенню активності учнів, а отже – і ефективності уроку. Стимулюючи творчу діяльність учителя та його вихованців, нестандартні уроки створюють сприятливі умови для співпраці, що є надзвичайно важливим у роботі початкової школи. Читайте також:
|
||||||||
|