Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПІДКЛАСИ

Область охоплення рубрик

Область охоплення будь-яких класифікаційних рубрик треба завжди розуміти з врахуванням усіх рубрик, що знаходяться вище за ієрархією.

Заголовки розділів, підрозділів та класів лише широко інформують про їх зміст, але вони не визначають точно, що підпадає під цю тематику з таким загальним заголовком. Узагалі, широку тематику розділів та підрозділів, яку насправді містять ці розділи та підрозділи, дуже загально описують їх заголовки, а також заголовки класів надають загальний опис тематики, що охоплюють їх підкласи. На противагу до цього, як було задумано в Класифікації, заголовки підкласів, разом з усіма посиланнями, визначеннями та примітками, що з ними пов’язані, визначають дуже чітко, наскільки це можливо, область тематики, охоплену цими підкласами. Заголовки основних груп та підгруп, також разом з усіма посиланнями, визначеннями та примітками, що з ними пов’язані, дуже чітко визначають тематику, охоплену ними .

 

Область охоплення підкласу визначається сукупністю наступних складників:

а) заголовок підкласу, що дуже чітко, наскільки це можливо, описує невеликою кількістю слів головну характеристику тієї частини всього обсягу знань, охоплених Класифікацією, які притаманні саме цьому підкласу, до цієї частини також належать усі його групи;

б) будь-якими обмежувальними посиланнями, що йдуть після заголовка підкласу або заголовка класу. Ці посилання вказують на окремі частини області, що хоча й описані в заголовку, але охоплені іншими підкласами і тому вилучені з цього підкласу. Ці частини можуть бути значною частиною області, описаної в заголовку, і тому ці обмежувальні посилання можуть бути в деякому сенсі такими важливими, як і самі заголовки. Наприклад, у підкласі A47D - «МЕБЛІ, СПЕЦІАЛЬНО ПРИСТОСОВАНІ ДЛЯ ДІТЕЙ», значна частина, а саме шкільні лавки або парти, входять до цього заголовка, але згідно з посиланням на деякі конкретні групи підкласу А47В, їх вилучено з підкласу A47D і тим самим суттєво змінено область, охоплену цим підкласом;

в) будь-якими обмежувальними посиланнями, що трапляються в групах підкласу, що відсилають об’єкт до іншого класу або підкласу, і таким чином також обмежують область, охоплену цим підкласом. Наприклад, у підкласі В43К - «ТОВАРИ ДЛЯ ПИСАННЯ ТА МАЛЮВАННЯ», посилання вказує, що писальні ручки для показу вального або запису вального устаткування винесено з групи 1/00 до групи 15/16 підкласу G01D, і таким чином зменшено область, охоплену заголовком підкласу В43К;

г) будь-якими примітками, що трапляються під заголовком підкласу або його класу, підрозділу чи розділу. Такі примітки можуть визначати термін або вислови, використані в заголовку або в іншому місці, або пояснювати відносини між цим підкласом та іншими рубриками.

Приклад:

(1) примітки, що йдуть після заголовка підрозділу «ДВИГУНИ АБО НАСОСИ», що містять класи від F01 до F04, примітки яких визначають терміни та терміносполуки, використовувані в усьому підрозділі;

(2) примітка (1), що йде одразу після заголовка підкласу F01B, що визначає область, яку він охоплює по відношенню до підкласів F01C та F01P;

(3) примітка, що йде одразу після заголовка розділу С, що визначає групи елементів.

Заголовки підкласів іноді не охоплюють заголовків усіх основних груп, що входять до них. Однак, треба завжди розуміти, що область підкласу охоплює усю тематику, конкретно визначену в заголовках його основних груп.

Докладніше пояснення області охоплення підкласу міститься в класифікаційному визначенні, якщо є таке. Зокрема, точні межі будь-якої тематики, що додається до області охоплення підкласу, визначено заголовками його основних груп




Переглядів: 863

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИМІТКИ | ПІДГРУПИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.