МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікування об’єктів винаходуДуже важливо чітко визначити, якими об’єктами винахід здебільшого пов'язаний. Тому треба розглянути речі, що містить винахід, щоб визначити відповідну рубрику в Класифікації.
Приклад: Якщо в патентному документі йдеться про поршні, треба подивитись, чи об’єкт винаходу є сам поршень або технічний об’єкт є чимось іншим, наприклад спеціальним пристосованням поршня для використовування в конкретному пристрої або розташуванням поршнів у більшій системі, наприклад у двигунах внутрішнього згоряння.
Часто інформація про винахід стосується тільки певної сфери застосовування і для найповнішого класифікування такого матеріалу використовують застосовнісно зорієнтовані рубрики. Функційно зорієнтовані рубрики містять більш широку концепцію, в якій конструкційні або функцій- ні характеристики об’єктів застосовано до більш ніж однієї сфери використовування, або в якій застосованність у певній сфері використовування не вважають інформацією про винахід.
Приклад: Основна група C09D 5/00 охоплює різноманітні застосовнісно зорієнтовані композиції для покриття (наприклад, C09D 5/16 охоплює фабри проти обростання), тоді як групи від C09D 101/00 до 201/00 охоплюють функційно зорієнтовані аспекти композиції для нанесення покриття, а саме, полімери, на яких основані композиції.
У випадку, коли неясно, чи класифікувати технічний об’єкт у функційно зорієнтованій рубриці, чи в застосовнісно зорієнтованій рубриці, треба дотримуватись такого: (а) коли згадано про певне застосовування, але не чітко виявлене чи цілком означене, класифікують у функційно зорієнтованій рубриці, якщо така є. Ймовірно, що саме так треба робити, коли широко описано кілька застосовувань; (б) коли певні суттєві технічні характеристики об’єкта пов’язані як з внутрішньою природою чи функцією речі, так і з її певним використовуванням чи спеціальним пристосовуванням, або введенням у більшу систему, класифікують як у функційно зорієнтованій, так і в застосовнісно зорієнтованій рубриці, якщо такі є; (в) коли настанови, визначені в параграфах (а) і (б) вище, не можна використати, класифікують як у функційно зорієнтованій, так і у відповідній застосовнісно зорієнтованій рубриці.
Коли велику систему (сукупність) класифікують як ціле, треба приділити увагу її частинам чи деталям, якщо вони є нові та неочевидні. Треба класифікувати як систему, так і її частини та деталі. Приклад: Коли в патентному документі йдеться про уведення даної речі (наприклад, листової ресори) в більшу систему (наприклад у підвіску коліс транспортного засобу), це, у всякому разі, пов’язано з більшою системою і має бути класифіковано в рубриці для цієї системи (D60G).Коли в патентному документі також йдеться про річ, як таку, наприклад про саму ресору, і вона є ново. Та неочевидною, також потрібно класифікувати документ у рубриці для самої речі ( F16F).
Читайте також:
|
||||||||
|