МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
N Уроки класного читанняПлан N сезонний, N Тематичний, n різножанровий (оповідання, вірши, казки, байки, нариси, притчі, біблійні легенди, міфи), n особистісно-зорієнтований (запитання до окремих творів, підсумкові блоки завдань ), n літературознавчої пропедевтики, n виховання і розвитку творчої особистості . Розкрийте поняття: n Читання, n змістові лінії предмета читання, n принципи добору змісту читання читання, n літературознавча пропедевтика, n коло читання, n мовленнєвий розвиток на уроках читання, n творча діяльність на основі прочитаного.
n І. Мета уроків “ Читання ” в початкових класах. n 2. Класифікація уроків читання в початкових класах. n 3. Дидактична структура уроку читання. Робота з текстом. n 4. Уроки класного читання n а) уроки ознайомлення з новим твором; n б) уроки узагальнення знань; n в) нестандартні уроки. Література : n Петренко І. Нестандартні уроки читання у початковій школі: Творчі доробки учасників Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2000" / Петренко І, Домець І., Пензар Л. // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2001.- 1. - Вкл.- С.4-56. n Петраківська Р. О. Уроки читання в 4 класі. – К.: Основи, 2006. n Куріпка В. І. Нестандартні уроки читання 3-4 клас.: К.: Основи, 2005. n Сапун Г. Уроки читання. 4 клас. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. n Оцінювання читацьких умінь учнів/ М. М. Наумчук. Сучасний урок української мови в початковій школі (методика і технологія навчання). – Видання друге, доповнене. – Тернопіль: В-во Астон, 2005, - С. 46-59. Ключові слова: n структурні компоненти уроку, n етапи роботи над текстом, n мотивація навчальної діяльності, n дидактична структура уроку читання, n класне читання, n класифікація уроків читання, n уроки узагальнення знань, n нестандартні уроки читання. Мета уроків “Читання” в початкових класах n - формувати, - закріплювати, - удосконалювати навички - свідомого, - правильного, - виразного читання, n розвивати потяг до самостійного читання книг. Супутні завдання: Розвивати всі види мовленнєвої діяльності: - навички говоріння і слухання; - ведення діалогу, - уміння висловлювати свої думки, - культуру мовлення. Основні завдання: n Пізнавальні: засвоєння інформації, що міститься у творах; n Виховні: морально-етичне, естетичне, патріотичне та ін.; n Розвивальні: розвиток спостережливості, пам’яті, культури слухання, аналітико-синтетичних умінь, зіставлення, порівняння, узагальнення, доведення, стійкої уваги, витримки, самостійності, творчих здібностей, навичок самоконтролю тощо; n Спеціально – навчальні: - удосконалення техніки читання (поле читання, темп, способи і види читання, виразність, розвиток мовленнєвого апарату, вміння інтонувати речення та ін.); - здійснення літературознавчої пропедевтики (терміни, аналіз тексту тощо); - розвиток навичок зв’язного мовлення у зв’язку з прочитаним текстом (відповіді на запитання; репродуктивний, вибірковий, стислий і творчий перекази і т. ін.). 2. Класифікація уроків читання n Традиційна методика а) уроки ознайомлення з новим твором; б) уроки узагальнення знань; Читайте також:
|
||||||||
|