Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Діаграма Ейлера-Венна

Побудова діаграми Ейлера-Венна починають з розбивки простору U на областей (конституант) за допомогою п фігур (кругів Эйлера), де п – число різних множин, що входять у простір U. При цьому кожна наступна фігура повинна мати одну й тільки одну загальну область із кожної з раніше побудованих областей. Таку розбивку називають символом Венна.

Нехай п = 3, тобто U ={M1, M2, M3}. Простір розіб'ється на =8 областей. При цьому множина M3 повинна бути так побудована, щоб вона мала одну загальну область із кожною з раніше побудованих областей: , , , :

Кожній з областей відповідає перетинання множин. Якщо тепер відзначити деякі області (відповідно до умови деякої задачі), то одержимо діаграму Ейлера-Венна. Об'єднання відзначених областей визначає деяка множина. Наприклад, діаграма Ейлера-Венна відповідає множині

М(M1, M2, M3) = .

 



Читайте також:

  1. Pv– діаграма водяної пари
  2. Визначення границі витривалості. Діаграма утоми
  3. Діаграма Еджворта
  4. Діаграма ізотермічного перетворення аустеніту
  5. Діаграма розсіювання регресійної функції
  6. Діаграма розтягання. Механічні характеристики матеріалу
  7. Діаграма розтягання. Механічні характеристики матеріалу
  8. Діаграма стану залізо - вуглець
  9. Діаграма стану залізо-вуглець
  10. Діаграма стану сплавів
  11. Діаграма № 2.1. Відношення часткового збігу між поняттями.




Переглядів: 6070

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Операції над множинами | Кортеж. Проекції кортежу. Прямий добуток множин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.