МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНавчальна мета Загальна -вивчити основні періоди розвитку генетики та медичної генетики, досягнення цієї науки та їх важливість для людства; -враховуючи особливості діагностики спадкових захворювань, повторити основні поняття та закони генетики. Конкретні Студент повинен знати: -закони генетики; -причини виникнення генних та хромосомних захворювань; -особливості успадкування захворювань; -несприятливі фактори, які впливають на вагітну та плід; -сучасні уявлення про геном людини, особливості проявів спадкової патології; -методи дослідження, які застосовуються в медичній генетиці; -клініко-діагностичні критерії генних та хромосомних захворювань; -методи терапії генних та хромосомних захворювань. Студент повинен уміти: -володіти термінологією медичної генетики; -розуміти типи успадкування хвороб; -зібрати анамнез у хворого; -уміти приймати висновок в організації консультативної допомоги хворому спадковою патологією. Студент повинен оволодіти практичними навичками: -визначити ступінь ризику розвитку генного та хромосомного захворювання; -уміти проводити клінічне обстеження хворого з урахуванням особливостей стигм, проводити оцінку одержаних результатів; -уміти виділяти основні клінічні симптоми спадкових захворювань; -уміти призначити лабораторне та інструментальне обстеження пацієнту з підозрою на спадкову патологію з урахуванням його стану; -вміти проводити профілактичні заходи, які направлені на попередження спадкових та вроджених захворювань. -уміти оформити направлення на консультацію в обласний медико-генетичний, регіональний, національний центри.
Контрольні питання
Читайте також:
|
||||||||
|