МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ситуаційні задачіКонтрольні питання КОНТРОЛЬ Навчальна мета Аномалії статевих хромосом Обґрунтування теми: Із хромосомних хвороб у 60-х роках минулого століття проведені клініко - цитогенетичні дослідження синдромів Шерешевського – Тернера (в країнах Європи відомий як „синдром Тернера”), синдрому Клайнфельтера. Полісомії по статевих хромосомах представлені різними комбінаціями Х- чи Y-хромосом, а у випадку мозаїцизму – комбінаціями різних клонів. Загальна частота полісомій по Х- чи Y-хромосомах серед новонароджених складає 1,5-2:10000. В основному це полісомії ХХХ, ХХY, ХYY. Мозаїчні форми складають близько 25%.
Загальна - вивчити основні прояви аномалій статевих хромосом; - вивчити основні методи діагностики, які використовуються для підтвердження аномалій статевих хромосом. Конкретна Студент повинен знати: - причини виникнення аномалій статевих хромосом; - несприятливі фактори, які впливають на частоту цих захворювань; - методи дослідження, які застосовуються при діагностиці аномалій статевих хромосом; - клініко-діагностичні критерії аномалій статевих хромосом, які найбільш часто зустрічаються; - методи корекції аномалій статевих хромосом; Студент повинен уміти: - збирати анамнез та проводити обстеження хворих. Студент повинен оволодіти практичними навичками: - проводити клінічне обстеження хворого з аномаліями статевих хромосом з урахуванням особливостей клінічних проявів, проводити оцінку одержаних результатів; - уміти виділяти основні клінічні критерії постановки діагнозу таким хворим; - уміти призначити лабораторне та інструментальне обстеження хворому з підозрою на аномалію статевих хромосом; - уміти підготувати направлення на консультацію до генетика в обласний та регіональний медико-генетичні центри.
1. У відділення патології новонароджених поступила дитина з пологового відділення ЦРЛ. При огляді дівчинки відмічено, що у неї коротка криловидна шия з надлишком шкіри, набряк гомілок, кістей рук та передпліч. Інших скарг нема. Про яке захворювання повинен подумати лікар? Які додаткові обстеження та консультації він призначить?
Читайте також:
|
||||||||
|