МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Типові функціональні вузли ЕОМЦТ та МП Завдання для самоконтролю Задача 1. Використовуючи таблицю істинності для дешифратора 2→4 записати логічні вирази.
F1=_______________________________________ F2=_______________________________________ F3=_______________________________________ F4=_______________________________________ Задача 2.Аналізуючи рис.4 кожну комбінацію вхідного двійкового коду (х1,х2,х3), при , вказати порядковий номер виходів, позначивши їх через уі(і=0,1,2,…,7).
Задача 3. Який вихід дешифратора буде активним на рис. 1. Вказати на виходах DC активні та пасивні рівні сигналів. Рис. 1.
Задача 5. Запишіть логічну функцію в МДНФ, яку виконує наступна електрична принципова схема на рис. 3, для чого спочатку дати відповіді на запитання. Рис. 3. DD1 – KP1533ИД7, DD2 – KP1533ЛА2
Задача 6.Дати відповіді на запитання (рис.3): 1. На виході дешифратора активним рівнем буде ______________, а пасивним _______________. 2. Елемент позначений DD2 виконує функцію __________________ ____________________________________________________________________. 3. Входи елемента DD2 підключені до Uж, чому? ________________ ____________________________________________________________________ 4. Входи 1, 2, 4 (DD1) мають назву _____________________________, а входи Е1, Е2, Е3 (DD1) мають назву ____________________________________. 5. Записати логічні вирази кожного виходу дешифратора. 0-________, 1-__________, 2-__________, 3-__________, 4-__________, 5-__________, 6-__________, 7-__________. 6. Записати логічний вираз ________________________ ____________________________________________________________________ 7. Як буде працювати DC (DD1), якщо вхід Е3 заземлити? ________ ____________________________________________________________________ Задача7. Побудувати схему відтворення логічних функцій та , використовуючи DC (3→8) та елемент АБО. Спочатку запишіть повні логічні вирази.
Задача 8. Побудувати 32-х канальний дешифратор використовуючи УГП дешифраторів 2→4 та 3→8. Кожен дешифратор має один вхід дозволу. Дати визначення ЦП декодера та відповіді на наступні запитання. 1. Скільки потрібно дешифраторів 2→4? ___________________________ 2. Скільки потрібно дешифраторів 3→8? ___________________________ Задача 9.Вивчити форми сигналів які надходять на інформаційні входи ІС КР1533ИД3, та вказати рівні сигналів на входах Е1,Е2, та який вихід буде активним в моменти часу t3, t15, t8, t6, t16.
Записати номер виходу та рівень сигналу на цьому виході. t3____;(___), t15____;(___), t8____;(___), t6____;(___), t16____;(___).
Задача 10. Побудувати схему MS «32→1» за допомогою КР1533КП7
Задача 11. Побудувати схему УЛМ для виконання логічних функцій АБО, І-НЕ, І, АБО-НЕ за допомогою MS (4→1).
Задача 12.Який сигнал поступає на інформаційний вхід, якщо відомо які сигнали на виходах пристрою, та маємо графіки А1=f(t), А2=f(t).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|