Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Точка (Point)

Загрузка...

Способи введення команди:

 Набрати з клавіатури команду: Point.

 Виклик з меню: Рисование\Точка.

 Кнопка на панелі інструментів.

Ввести команду одним із наведених вище способів. Точка у вікні креслення задається координатами, які вводяться з клавіатури або фіксуються натисненням лівої кнопки миші на робочому полі у відповідь на запрошення системи

Current point modes: PDMODE=0 PDSIZE=0.0000 Specify a point:

Для точки можна задати розмір і форму. Розмір задається в абсолютних одиницях або відносно розміру екрана.

Тип і розмір точки можна вибрати у діалоговому вікні Стиль точки. Викликається вікно командою Формат►Стиль точки.

Відрізок (Line)

Способи введення команди:

 Набрати з клавіатури команду: Line

 Виклик з меню: Рисование\Линия

 Кнопка на панелі інструментів

Щоб побудувати відрізок, необхідно вказати координати двох точок – початкової і кінцевої. Командою будується одинарний відрізок або послідовність відрізків. При побудові послідовності відрізків кінцева точка попереднього відрізка є початковою для наступного.

Для побудови виконайте таку послідовність кроків:

1. Перший крок: Введіть команду одним із вище перерахованих способів.

2. Другий крок: на запит системи Specify first point: ввести координати початкової точки одним з таких способів:

 інтерактивне (динамічне) введення – помістити покажчик у вигляді перехрестя в точці, що має потрібні координати і натиснути ліву кнопку «мишки»;

 ввести координати початкової точки з клавіатури;

 натиснути клавішу Enter, в цьому випадку як початкову точку система автоматично вибере останню точку відрізка, побудованого попередньою командою або видасть повідомлення про помилку, якщо така точка відсутня.

3. Третій крок: на запит системи Specify next point or [Undo]: ввести координати кінцевої точки одним з таких способів:

 помістити покажчик у вигляді перехрестя в точці, що має потрібні координати і натиснути ліву кнопку мишки;



 ввести координати кінцевої точки з клавіатури.

4. Четвертий крок: на запит системи Specify next point or [Undo]: виконати одну з таких дій:

 завершити виконання команди, для цього натисніть клавішу Enter;

 ввести координати кінцевої точки наступного відрізка одним із способів, описаних на третьому кроці;

5. П’ятий крок: на запит системи Specify next point or [Close/Undo]:

виконати одну з таких дій:

 ввести координати кінцевої точки наступного відрізка одним із способів,

описаних на третьому кроці;

 завершити виконання команди одним із способів:

a) натиснути клавішу Enter;

b) ввести опцію Closeз клавіатури. При цьому буде побудований відрізок, який сполучає останню точку з початковою точкою першого відрізка. Таким чином, побудуємо замкнутий контур;

c) якщо ви не завершили виконання команди, то п’ятий крок повторюється необхідну кількість раз.


Читайте також:

  1. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  2. Визначення. Точка О називається полюсом, а промінь l – полярною віссю.
  3. Визначення. Точки максимуму й мінімуму функції називаються точками екстремуму.
  4. Конечная точка оси
  5. Мінімальна довжина прямої вставки між початковими точками перехідних кривих
  6. Наступна точка
  7. Перша Альтернативи Точка Імовір- Події Розрахункова величина
  8. Перша точка
  9. Площина і точка. Площина і пряма.
  10. Початкова точка
  11. Прямокутні ігри із сідловими точками

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Введення команд | Дуга (Arc)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.