МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. Вступ. Предмет, об'єкт вивчення курсу.План. 1. Предмет, об'єкт вивчення курсу. Структура навчальної дисципліни. Місце в системі професійної підготовки фахівця з туризму. Міжпредметні зв’язки. 2. Понятійно-термінологічний апарат. Поняття про рекреаційну діяльність та вільний час. Співвідношення понять рекреація і туризм. Основні функції рекреації. 3. Сутність рекреаційних послуг. Структура та основні види рекреаційних послуг. Споживачі та виробники рекреаційних послуг. 4. Короткий огляд літератури, навчальних посібників по предмету. Рекомендації по організації аудиторної і самостійної роботи студентів . Завданням вивчення курсу "Організація рекреаційних та анімаційних послуг" є засвоєння основних теоретичних та практичних знань із проблем дозвілля туристів; на основі наявної практики діяльності підприємств дозвілля формування у студентів вмінь, які б дозволили у майбутньому забезпечити змістовний відпочинок туристів, гарантували отримання високих прибутків у результаті реалізації комплексного туристичного продукту, важливим елементом якого є послуги дозвілля тощо. Вивчення курсу дає можливість: - вивчити основи організації санаторно-курортних послуг та послуг дозвілля на туристичному ринку; - ознайомитися із структурою та класифікацією підприємств сфери дозвілля (клуби, парки, театри, казино); - визначити сутність, значення та класифікацію ігор; - ознайомитися з основними формами розважально-ігрового дозвілля в туристичних закладах; - вивчити склад підрозділів, що організовують дозвілля гостей у готелі, та їх характеристику.Об’єктом дослідження в рамках курсу є рекреаційна діяльність як двосторонній процес виробництва і споживання предмету дослідження – рекреаційних послуг. Рекреація –необхідна умова для нормального життя людини, засіб компенсації навантажень і відновлення працездатності. (Долішній) Рекреація – діяльність людини, спрямована на відновлення своїх фізичних і психічних сил, розвиток особи, пов’язаний не з виконанням трудових обов’язків, а із задоволенням побутових потреб. (Лобанов) Рекреація – сукупність явищ і відносин, що виникають в процесі використання вільного часу для оздоровчої, пізнавальної, спортивної, культурно-освітньої діяльності людей на спеціалізованих територіях, що розташовані поза населеним пунктом – місцем постійного проживання. (Мироненко, Твердохлєбов.) Схема 1. Рекреаційна діяльність в суспільній системі „виробництво – споживання.”
|
||||||||
|