Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За даного розподілу владних повноважень районні державні адміністрацій будуть ліквідовані.

Район – об’єднання громад для забезпечення реалізації спільних інтересів, має відповідну транспортну, інформаційну та іншу інфраструктуру, утворюється за умови, якщо в його межах проживає, як правило, не менш, як 70 000 жителів.

За умови наявності в одній громаді хоча б одного міста, чисельність якого становить не менше 70 000 жителів, такій громаді надається статус міста-району. Міста-райони не входять до складу районів, в межах якого вони знаходяться.

3. Регіон – об’єднання районів та міст-районів для забезпечення реалізації спільних інтересів та здійснення збалансованого розвитку територій.

За умови наявності в одній громаді хоча б одного міста, чисельність якого становить не менше 750 000 жителів, такій громаді надається статус міста-регіону. Міста-регіони не входять до складу районів та регіонів, в межах яких вони знаходяться.

До регіонів належать:

  • міста із спеціальним статусом – Київ та Севастополь;
  • Автономна Республіка Крим;
  • області;
  • міста-регіони.

Запропонована модель організації територій дозволяє забезпечити:

  • Створення та укрупнення базових адміністративно-територіальних одиниць громад з дотриманням принципу повсюдності місцевого самоврядування та чітке розмежування територій громад.
  • Запровадження трирівневої територіальної системи управління „громада-район-регіон” та визначити компетенцію адміністративно-територіальної одиниці відповідного рівня.
  • Ліквідацію на місцевому і районному рівні місцевих державних адміністрацій та передачу у відповідності з Європейською хартією місцевого самоврядування їх функцій органам місцевого самоврядування.
  • Отримання громадянами максимальної кількості якісних послуг шляхом забезпечення фінансової та бюджетної автономії територіальних одиниць (збільшення питомої ваги місцевих бюджетів шляхом проведення відповідних податкових реформ, запровадження власних доходів місцевих бюджетів, оптимізація системи розрахунку бюджетних трансфертів тощо) та раціоналізації бюджетного планування (застосування програмно-цільового методу бюджетного планування, впровадження механізмів зацікавленості органів місцевого самоврядування у нарощуванні доходного потенціалу бюджету тощо).
  • Вдосконалення механізму формування представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядування різних територіальних рівнів та оптимізацію їх структури.
  • Розробку чітких критеріїв оптимізації районного поділу України з урахуванням географічних, історичних та інших чинників.

Розподіл повноважень між органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. Одним з найважливіших моментів при проведенні адміністративно-територіальної реформи має стати чіткий розподіл повноважень між рівнями місцевого самоврядування. Це означає, що за кожним рівнем місцевого самоврядування закріплюватиметься відповідний перелік послуг, за надання яких відповідатимуть органи саме цього рівня.

Виключні повноваження місцевих рад всіх рівнів:

  • затвердження структури виконавчого органу ради;
  • затвердження бюджетів;
  • обрання посадових осіб виконавчого органу ради;
  • обрання керівництва та складу контрольних органів;
  • затвердження окладів посадових осіб виконавчого органу ради;
  • оцінка дій виконавчого органу ради.

 

1. Рівень громади:

  • дитяча дошкільна освіта та виховання;
  • догляд за особами похилого віку та інвалідами;
  • турбота про сім’ю та підростаюче покоління;
  • початкова та загальна освіта;
  • профілактика та первинна медична допомога;
  • організація торгівлі;
  • планування використання землі, охорони довкілля;
  • будівництво житла;
  • благоустрій території, утримання місцевих доріг, вулиць, парків тощо;
  • дозвілля та культура;
  • транспортне забезпечення;
  • побутове забезпечення (водогони, каналізації, теплозабезпечення, енергозбереження);
  • санітарний контроль та профілактика;
  • ветеринарний контроль та профілактика.

Саме громади надаватимуть ті послуги, які найбільш потрібні людині.

 

2. Районний рівень:

Районні органи місцевого самоврядування (ради)

  • стаціонарні медичні послуги;
  • підготовка молодшого медичного персоналу;
  • підготовка спеціалістів у ПТУ, коледжах (насамперед орієнтованих на комунальну сферу);
  • організація та утримання місцевої міліції;
  • кадастр;
  • організація торгівлі;
  • утримання доріг районного значення;
  • транспортне обслуговування;
  • дозвілля і культура.


3. Обласний рівень:


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  3. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  4. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  5. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  6. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  10. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  11. Аналіз розподілу прибутку підприємства
  12. Аналіз розподілу прибутку.




Переглядів: 730

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи становлення місцевого самоврядування в Україні. Перспективи місцевого самоврядування в контексті адміністративної реформи | Внаслідок реалізації адміністративно-територіальної реформи Україна із централізованої держави стане децентралізованою європейською країною самоврядних громад.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.