МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Приклад формулювання практичного значення дослідженняНаукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні критеріїв розробки комплексу вправ для навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру. Приклад формулювання методів дослідження Приклад формулювання предмета дослідження Предмет дослідження- зміст і комплекс вправ для навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру учнів старших класів середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови. Методи дослідження (один-два абзаци). Тут автор курсової роботи описує сукупність і послідовність методів і прийомів, які він використовував під час написання своєї роботи і які забезпечили повне і достовірне розв’язання поставлених дослідником завдань. Методи мають бути адекватними предмету і завданням дослідження, володіти достатністю й раціональністю. Слід конкретно показати, які методи у яких ситуаціях використовувалися.
Методи дослідження: - узагальнення досвіду викладання англійської мови в середніх навчальних закладах України; - опрацювання наукових джерел з методики навчання іноземної мови та суміжних з нею наук присвячених навчанню діалога-дискусії; - лінгвометодичний аналіз автентичних дискусій; - наукове спостереження процесу навчання дискусії на уроках іноземних мов; - моделювання діалогу-дискусії англійською мовою; - дидактичне мовне тестування учнів для контролю рівня володіння діалогом дискусією; - розвідувальний методичний експеримент для перевірки розробленої методики навчання діалогу-дискусії іноземною мовою.
Необхідно дати чіткі формулювання теоретичної новизни та практичної цінності роботи.
Приклад формулювання новизни роботи:
Практичне значення роботи(один абзац). У цьому підрозділі описується практичне значення виконаної курсової роботи, можливості її застосування для професійної діяльності викладачів релігієзнавства, учителів християнської етики, студентів-релігієзнавців, представників релігійних організацій тощо.
Практичне значення роботи полягає у розробці комплексу вправ (проблемно-пошукових і логіко-композиційних) для навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру учнів старших класів середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови.
Апробація роботи (один абзац). Тут описуються способи оприлюднення результатів виконаної курсової роботи з релігієзнавства: виступи на конференціях, семінарах, круглих столах, публікації основних положень дослідження в пресі, Інтернеті, наукових виданнях.
Читайте також:
|
||||||||
|