Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад формулювання практичного значення дослідження

Наукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні критеріїв розробки комп­лексу вправ для навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру.

Приклад формулювання методів дослідження

Приклад формулювання предмета дослідження

Предмет дослідження- зміст і комплекс вправ для навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру учнів старших класів середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови.

Методи дослідження (один-два абзаци). Тут автор курсової роботи описує сукупність і послідовність методів і прийомів, які він використовував під час написання своєї роботи і які забезпечили повне і достовірне розв’язання поставлених дослідником завдань. Методи мають бути адекватними предмету і завданням дослідження, володіти достатністю й раціональністю. Слід конкретно показати, які методи у яких ситуаціях використовувалися.

 

Методи дослідження:

- узагальнення досвіду викладання англійської мови в середніх навчальних закладах України;

- опрацювання наукових джерел з методики навчання іноземної мови та суміжних з нею наук присвячених навчанню діалога-дискусії;

- лінгвометодичний аналіз автентичних дискусій;

- наукове спостереження процесу навчання дискусії на уроках іноземних мов;

- моделювання діалогу-дискусії англійською мовою;

- дидактичне мовне тестування учнів для контролю рівня володіння діалогом дискусією;

- розвідувальний методичний експеримент для перевірки розробленої методики навчання діалогу-дискусії іноземною мовою.

 

Необхідно дати чіткі формулювання теоретичної новизни та практичної цінності роботи.

 

Приклад формулювання новизни роботи:

 

Практичне значення роботи(один абзац). У цьому підрозділі описується практичне значення виконаної курсової роботи, можливості її застосування для професійної діяльності викладачів релігієзнавства, учителів християнської етики, студентів-релігієзнавців, представників релігійних організацій тощо.

 

Практичне значення роботи полягає у розробці комплексу вправ (проблемно-пошукових і логіко-композиційних) для навчання діалогу-дискусії суспільно-політич­ного характеру учнів старших класів середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови.

 

Апробація роботи (один абзац). Тут описуються способи оприлюднення результатів виконаної курсової роботи з релігієзнавства: виступи на конференціях, семінарах, круглих столах, публікації основних положень дослідження в пресі, Інтернеті, наукових виданнях.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  10. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  11. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 4522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад формулювання об’єкта дослідження | Засоби текстового зв'язку в науковій праці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.