МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види педагогічних радПедагогічна рада — центр педагогічної думки, творча лабораторія. ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ Одним із основних завдань педагогічної ради є створення дружнього, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен почував би себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу, а й за всю діяльність школи. L П- Жерносєк Саме слово «педрада» означає радитися, тримати раду. Але до такої педагогічної ради, де вчителі справді радяться, а не просто засідають, до ради, яка приносить педагогічному колективу радість і задоволення, впевненість і натхнення, навіть дуже талановитим керівникам шкіл вдається дійти не одразу. Керів-ники-практики наполегливо намагаються переосмислити питання про функціональне призначення педради, шукають і опановують нові підходи в її підготовці й проведенні. Педагогічна рада — орган колективної розумової діяльності і колективного педагогічного діагностування, який формує нове педагогічне мислення, відносини співробітництва з метою реалізації основних завдань школи. Педрада — це і спосіб колегіального розв'язання актуальних проблем, об'єднання зусиль педагогічного колективу для підвищення науково-теоретичного і методичного рівнів викладання основ наук, впровадження нових ідей, досліджень та передового педагогічного досвіду. Педагогічна рада — консиліум педагогів-професі-оналів із питань навчально-виховного процесу. Сучасні вимоги до організації шкільного навчально-виховного процесу, його здійснення та контролю за результативністю потребують від керівників школи не тільки підвищеної відповідальності, а й удосконалення знань та вмінь управління педагогічним колективом. І найважливішою колегіальною формою управління є педагогічна рада. Засідання та діяльність педагогічних рад визначається «Положенням про середній загальноосвітній навчальний заклад» та «Положенням про педагогічну раду». Педагогічна рада є центром педагогічної думки школи. Вона — творча лабораторія, де розглядаються актуальні питання шкільного життя, аналізується діяльність школи, визначаються головні її завдання в аспекті вимог сучасності. Педагогічною радою школи проводиться робота, пов'язана з підвищенням кваліфій ції педагогічних працівників, розвитком їх ініціативи. Педрада обґрунтовує пропозиції вчителів щодо вдосконалення навчально-виховного процесу, визначає за ходи морального та матеріального заохочення учнів, вирішує питання випуск)1 переведення учнів, залишення на повторне навчання тощо. Тематика і форми проведення педради визначаються науково-педагогічною про блемою, над якою працює школа. Засідання педагогічної ради є актом дій усього педагогічного колективу, яки спрямований на відпрацювання та прийняття рішень організаційного, педагогії ного, методичного, методологічного характеру і спрямований на виконання плац роботи педагогічного колективу школи. В умовах демократизації школи учасниками засідання педагогічної ради є не тільки члени педагогічного колективу, ай актив батьківського комітету, члени ради школи, представники громадськії організацій, представники органів освіти, вузів, з якими школа пов'язана догово рами, співробітники органів правопорядку і юстиції — залежно від змісту аналізо ваних питань. В окремих випадках буває доцільним запрошення учнів, переважно старшокласників, які відрізняються самостійністю суджень і творчим ставлення) до проблем освіти і виховання, організації життя учнівського колективу. Визначають такі види педагогічних рад: За напрямками підготовки вчителів: 1. Предметні. 2. Методичні. 3. Психологічні — в двох аспектах: • психологічна готовність учителів до педагогічної роботи, усвідомлення самои себе як особистості; • знання вікових особливостей учнів, а також дорослих. 4. Педагогічні (область педагогіки як науки та мистецтва). 5. Загальнокультурні. За формою проведення: 1. Традиційні. 2. Інноваційні (нетрадиційні). Педагогічні ради, які спрямовані на розвиток педагогічного теоретичного мис лення: 1. Науково-педагогічні. 2. Психолого-педагогічні. 3. Тематичні або проблемні. За часом (метою) проведення: 1. Настановча. 2. Підсумкова. Читайте також:
|
||||||||
|