Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види педагогічних рад

Педагогічна рада — центр педагогічної думки, творча лабораторія.

ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

Одним із основних завдань педагогічної ради є створення дружнього, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен почував би себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу, а й за всю діяльність школи.

L П- Жерносєк

Саме слово «педрада» означає радитися, тримати раду. Але до такої педагогічної ради, де вчителі справді радяться, а не просто засідають, до ради, яка при­носить педагогічному колективу радість і задоволення, впевненість і натхнен­ня, навіть дуже талановитим керівникам шкіл вдається дійти не одразу. Керів-ники-практики наполегливо намагаються переосмислити питання про функціо­нальне призначення педради, шукають і опановують нові підходи в її підготовці й проведенні.

Педагогічна рада — орган колективної розумової діяльності і колективного педагогічного діагностування, який формує нове педагогічне мислення, відноси­ни співробітництва з метою реалізації основних завдань школи.

Педрада — це і спосіб колегіального розв'язання актуальних проблем, об'єднання зусиль педагогічного колективу для підвищення науково-теоретичного і методич­ного рівнів викладання основ наук, впровадження нових ідей, досліджень та пе­редового педагогічного досвіду.

Педагогічна рада — консиліум педагогів-професі-оналів із питань навчально-виховного процесу.

Сучасні вимоги до організації шкільного навчально-виховного процесу, його здійснення та контролю за результативністю потребують від керівників школи не тільки підвищеної відповідальності, а й удосконалення знань та вмінь управлін­ня педагогічним колективом. І найважливішою колегіальною формою управлін­ня є педагогічна рада.

Засідання та діяльність педагогічних рад визначається «Положенням про серед­ній загальноосвітній навчальний заклад» та «Положенням про педагогічну раду».

Педагогічна рада є центром педагогічної думки школи. Вона — творча лабораторія, де розглядаються актуальні питання шкільного життя, аналізується діяльність школи, визначаються головні її завдання в аспекті вимог сучасності.

Педагогічною радою школи проводиться робота, пов'язана з підвищенням кваліфій ції педагогічних працівників, розвитком їх ініціативи.

Педрада обґрунтовує пропозиції вчителів щодо вдосконалення навчально-виховного процесу, визначає за ходи морального та матеріального заохочення учнів, вирішує питання випуск)1 переведення учнів, залишення на повторне навчання тощо.

Тематика і форми проведення педради визначаються науково-педагогічною про блемою, над якою працює школа.

Засідання педагогічної ради є актом дій усього педагогічного колективу, яки спрямований на відпрацювання та прийняття рішень організаційного, педагогії ного, методичного, методологічного характеру і спрямований на виконання плац роботи педагогічного колективу школи.

В умовах демократизації школи учасниками засідання педагогічної ради є не тільки члени педагогічного колективу, ай актив батьківського комітету, члени ради школи, представники громадськії організацій, представники органів освіти, вузів, з якими школа пов'язана догово рами, співробітники органів правопорядку і юстиції — залежно від змісту аналізо ваних питань.

В окремих випадках буває доцільним запрошення учнів, переважно старшокласників, які відрізняються самостійністю суджень і творчим ставлення) до проблем освіти і виховання, організації життя учнівського колективу.

Визначають такі види педагогічних рад:

За напрямками підготовки вчителів:

1. Предметні.

2. Методичні.

3. Психологічні — в двох аспектах:

• психологічна готовність учителів до педагогічної роботи, усвідомлення самои себе як особистості;

• знання вікових особливостей учнів, а також дорослих.

4. Педагогічні (область педагогіки як науки та мистецтва).

5. Загальнокультурні.

За формою проведення:

1. Традиційні.

2. Інноваційні (нетрадиційні).

Педагогічні ради, які спрямовані на розвиток педагогічного теоретичного мис лення:

1. Науково-педагогічні.

2. Психолого-педагогічні.

3. Тематичні або проблемні.

За часом (метою) проведення:

1. Настановча.

2. Підсумкова.


Читайте також:

  1. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  2. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  3. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  4. Із історії становлення і розвитку педагогічних технологій
  5. Класифікації педагогічних технологій.
  6. Класифікація педагогічних технологій.
  7. Класифікація соціально-педагогічних технологій
  8. Компоненти готовності майбутнього вчителя початкових класів до застосування інноваційних педагогічних технологій.
  9. Компоненти готовності майбутнього вчителя початкових класів до застосування інноваційних педагогічних технологій.
  10. Лекція 13. Тестові методи в соціально-педагогічних досліджень.
  11. ЛЕКЦІЯ 2. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ПРОЕКТУВАННЯ СУЧАСНИХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.




Переглядів: 2554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділи річного плану | Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.