МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Освіта – це те, що залишається в людині, коли все вивчене забулося.ІІІ. Освіта – це результат навчання. Це процес і результат оволодіння людиною певної системи знань, умінь і навичок, на основі яких формується світогляд, ціннісні орієнтації людини. ІІ. Навчання · Це процес засвоєння інформації у вигляді знань, умінь і навичок. · Це цілеспрямований процес взаємодії учителя і учнів, в ході якої здійснюється засвоєння інформації · Це активна форма пізнавальної діяльності Основні підходи : · Взаємодія педагога і учня як суб»єкта навчального процесу (педагог – керівник, організатор, опікун процесу) · Навчання – це пошук, вироблення учнями особистісних знань, умінь і навичок, набуття власного досвіду · Навчання – міжособистісна взаємодія учнів · Навчання – потенційний розвиток учнів/ Змінюється роль і місце освіти у суспільстві, її мета, завдання, переосмислюється саме поняття “освіта”, критерій освіченості людини. До цього часу перважало уявлення про освіту як про процес і результат навчання. , концепція енциклопедизму, логіка “наукоучіння”, згідно якої освічена людина – це ерудована людина, яка володіє енцклопедичними знаннями. Формула Ф. Бекона “Знання-сила”. Сьогодні вирішити проблеми простим нагромадженням знань, умінь, норм поведінки уже не можна. Новий освітній ідеал грунтується на вмінні користуватися вже накопиченими суспільством знанням, здатності людини творчо його примножувати. Навчити виробляти у молодої людини “знання про знання”, вміння орієнтуватися у безмежному океані ідей, теорій, концепцій, фактів, даних, методологічної культури відбору “потрібного знання”, методики його пошуку за допомогою сучасної інформаційно-освітньої системи. вміння орієнтуватися у безмежному океані ідей, теорій, концепцій, фактів, даних.
Головне в освітньому процесі – формування потреби у власних знаннях, а не у запам”ятовуванні чужих. Освічену людину сьогодні характеризують наступні якості: · Гнучкість, розвинене критичне мислення, здатність швидко реагувати на швидкозмінюючі соціальні і економічні потреби: · Готовність до постійної самоосвіти і самовдосконалення · Соціальне, психічне і фізичне здоров”я, здатність витримувати темп і насиченість сучасного способу життя: · толерантність, уміння розуміти і приймати інших людей, інші культури: · Духовна довершеність, уміння гармонізувати свої відносини з оточуючим соціальним і природним середовищем. Все це зумовлює пошук нової концепції, нових ідей, методології, нової освітньої парадигми. Парадигма – це цілісна сукупність ідей, цінностей, загальноприйнятих у тій чи іншій науці. На зміну традиційній, предметноорієнтованому підходу сьогодні проголошується особистісно-орієнтована парадигма освіти, де
· Людина розглядається як складна саморозвиваюча система, визнається унікальність і неповторність кожної особистості, її самоцінність; · Цільові установки освіти зміщуються з інформатизації особистості на створення умов і допомогу в розвитку і саморозвитку особистості. · Змінюється позиція самої людини в освітньому процесі. Суб”єкт. Він вибудовується у відповідності до потреб, інтересів, можливостей людини. 4. Розвиток – це процес і результат кількісних і якісних змін, що відбуваються в організмі людини під впливом всіх соціальних і природніх факторів, в числі яких цілеспрямоване навчання і виховання відіграють провідну роль.
5. Формування людини- це процес становлення людини як соціальної істоти. Це певна завершеність осбистості.
ІУ. СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК.СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. 1. Загальна педагогіка –базова наукова дисципліна, яка вивчає загальні закономірності навчання і виховання:.Включає дидактику, теорію і методику виховання і школознавство. Читайте також:
|
||||||||
|