Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ДБН В.2.3-15:2007

Схеми забезпечення видимості

ДОДАТОК Г

Найбільш поширені типи поперечних профілів вулиць і доріг

Найбільш поширені типи поперечних профілів вулиць і доріг

Додаток Б

 




(обов'язковий)

Група населених пунктів Категорія вулиць Сторони трикутника видимості на перехрестях вулиць даних категорій, м, не менше
Групи населених пунктів
Найзначніші, значні міста Великі міста Середні малі міста
загально- міського значення, безперерв­ного руху загально- міського значення, регульованого руху районно- го зна- чення загально­міського значення районного значення магістральні вулиці
Найзнач-ніші, значні міста   Загальноміського значення,безпе­рервного руху   Загальноміського значення, регульо­ваного руху Районного значення     200х200     150х200   115х200     200х150     150х200   115х200     200х115     150х115   115х115     200х150     150х150   115х150     200х85     150х85   115х85     200х85     150х85   115х85
Великі міста       85х200   150х200     85х200   150х150     85х150   150х115     85х115   150х150     85х150   150х85     85х85   150x85     85х85
Середні, малі міста Магістральні вулиці   85х200   85х200   85х115   85х150   85х85   85х85
Примітка. Сторони трикутника видимості відкладаються по осі другої смуги руху ( рахуючи від тротуару) на вулицях загальноміського значення з регульованим рухом і по осі вулиць інших категорій.     АБВ – трикутники видимості; АБ, БВ – відстань видисоті за умови зупинки автомобіля для даної категорії вулиці або дороги. Пунктиром зазначено межу зони обов’язкового забезпечення видимості.  
               


Найбільш поширені типи вузлів у різних рівнях

 

Перехрещення: 1 - "лист конюшини" з однопутними з'їздами; 2 - те саме, з двопутними з'їздами;

3 – розширенний лист конюшини"; 4 - те саме, з уливанням потоків з правого боку проїзду; 5 - неповний "лист конюшини" біля річки; 6 - неповний "лист конюшини"; 7 - "гачкоподібний" тип; 8 - розподільне кільце з двома шляхопроводами; 9 – те саме, з п'ятьма шляхопроводами; 10-поліпшене розподільне кільце; 11 -"грушоподібний" тип; 12-ромбоподібний тип; 13 - подвійна петля; 14 -лінійний тип перехрестя з двома шляхопроводами; 15 - витягнуте розподільне кільце.

Примикання: 16-листоподібний тип; 17 - примикання "труба"; 18-грибоподібний тип; 22-Т-подібний тип.

Розгалуження: 23 - листоподібний тип; 24 - розгалуження "труба"; 25 - кільцевий тип; 26 - лінійний тип; 27 - половина неповного "листа конюшини".

АВТОСТОЯНКИ І ГАРАЖІ ДЛЯ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ

4.1Рівень автомобілізації, загальна потреба в місцях постійного та тимчасового
зберігання автомобілів, вимоги до їхнього розміщення в цілому по населеному пункту
і окремим його функціональним зонам, а також біля житлових і громадських будинків
і споруд, промислових та комунально-складських об'єктів, відстані від автостоянок і
гаражів до оточуючих їх об'єктів приймаються згідно ДБН 360, Правил забудови цього
населеного пункту, Санітарного законодавства та інших діючих нормативних
документів.

4.2Основним типом гаража в умовах багатоповерхової житлової забудови міст є
багатоповерхові гаражі, у тому числі з частково заглибленим першим поверхом чи
декількома вбудовано-прибудованими підземними поверхами. Допускається
проектувати окремо розташовані підземні або напівпідземні гаражі.

Основні типи окремо розташованих, вбудованих і прибудованих гаражів наведені в додатку В.

4.3 Підземні гаражі, а також гаражі в цокольних і підвальних поверхах
допускається розміщувати (з урахуванням вимог норм на проектування відповідних
будинків і споруд):

під громадськими будинками, крім будинків охорони здоров'я, фізкультури, соцзабезпечення, загальноосвітніх шкіл, дитячих дошкільних закладів, дитячих будинків, закладів культури, мистецтв, громадського харчування;

під житловими будинками - тільки для легкових автомобілів, що належать громадянам;

під виробничими будинками не нижче II ступеня вогнестійкості із категоріями приміщень В, Г і Д по пожежній небезпеці;

на незабудованій території - під проїздами, дорогами, площами, газонами та іншими ділянками (за відповідного обгрунтування).

4.4 Для інвалідів, які мають автомобілі з ручним керуванням, потрібно
передбачати місця на перших поверхах багатоповерхових наземних і підземних
гаражів.

4.5 На відкритих автостоянках біля закладів культурно-побутового
обслуговування, підприємств торгівлі та відпочинку, окремих будинків і споруд
масового відвідування, а також в гаражах слід виділяти машино-місця для
автотранспортних засобів інвалідів згідно з ДБН 360.

4.6 Мінімальна необхідна площа конкретної ділянки (території) для постійного
чи тимчасового зберігання автомобілів на відкритих автостоянках визначається,
виходячи з норми 25 м2 на розрахунковий автомобіль, а в гаражах, залежно від їхньої
поверховості, згідно з табл. 1.

Таблиця 1

Поверховість гаражів Площа забудови Розмір земельної ділянки
на 1 машино-місце, м2
7-9
Примітка 1. Як розрахунковий приймається автомобіль 1 категорії довжиною до 6 м і шириною до 2,1 м. Примітка 2.Наведені в таблиці показники враховують й маневрову площу (площа внутрішніх проїздів, що припадає на одне місце зберігання автомобіля)

4.7 Місткість автостоянок і гаражів, склад об'єктів і площі приміщень для
обслуговуючого персоналу, у тому числі технічного призначення, санітарних вузлів,
їхнє об'ємно-планувальне рішення, кількість в'їздів-виїздів з однобічним або
двобічним рухом і їхнє розміщення стосовно міських вулиць і дворових проїздів,
необхідність влаштування накопичувального майданчика перед в'їздом, огородження
території визначаються завданням на проектування, містобудівними, санітарними та
цими Нормами.

При цьому, параметри машино-місця, проїздів і об'ємно-планувальні рішення гаражів і автостоянок визначаються габаритами автомобілів, для яких проектується гараж або автостоянка, розміщенням автомобілів (кут розміщення, кількість рядів зберігання) стосовно внутрішніх проїздів, найменшими радіусами їхніх поворотів, а також габаритами наближення (захисними зонами) встановлюваного на місце зберігання автомобіля до конструкцій будинку (споруди), до обладнання та до інших автомобілів на місцях зберігання.

Основні габаритні характеристики найпоширеніших автомобілів 1 категорії, схеми їх розміщення на автостоянках і в гаражах, габарити наближення та ширини внутрішнього проїзду в приміщеннях зберігання автомобілів і на постах технічного огляду та дрібного технічного ремонту (ТО і ТР) наведені в додатках Г, Д, Є.

4.8 Залежно від кількості місць зберігання розрізняють автостоянки і гаражі малої (до 50 машино-місць), середньої (від 50 до 300 машино-місць) та великої (більше 300 машино-місць) місткості.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  7. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  8. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  9. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  10. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  11. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок
  12. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа




Переглядів: 915

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні терміни та визначення | ПЛАНУВАННЯ АВТОСТОЯНОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.