Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Закріплення матеріалу лекції

1. Використовуючи основні булеві теореми (правила) побудувати логічні схеми, та використовуючи таблицю істинності логічних елементів виконати аналіз їх роботи.

а) х•0=___ в) х•х=___ д) хÚ0=___ ж) хÚх=___
б) х•1=___ г) е) хÚ1=___ з)

 

2. Визначити сигнал на виходах F логічних елементів АБО, І, І-НЕ, АБО-НЕ, якщо вхідні сигнали х1х2…хn змінюється відповідно часовим діаграма

 

a)                                            
                                    X1 &    
                                        F
                                    X2    
                                           
F                                            
                                  t          
                                             
                                                 

 

б)                                                    
                                            X1 &    
                                                F
                                            X2    
                                                   
                                            X3      
                                                 
F                                                    
                                          t          
                                                     

 

с)                                              
                                      X1    
                                          F
                                      X2    
                                           
F                                              
                                    t            
                                               
                                                   

 

д)                                                    
                                            X1 1    
                                                F
                                            X2    
                                                   
                                            Х3        
                                                       
                                            Х4        
F                                                    
                                                       
                                          t            
                                                     

 

3***. Реалізувати логічні операції НЕ, І, АБО логічним елементом І-НЕ, АБО-НЕ

4. Кожний із основних елементів можна використовувати для керуванням проходження вхідного логічного сигналу крізь схему. Розглянути як можуть елементи І, АБО, І-НЕ, АБО-НЕ або дозволяти або забороняти проходження вхідного сигналу х під керуванням логічного рівня керуючого сигналу с (const). Вказати рівень сигналу С та замалювати вихідний сигнал f.

Дозволено Заборонено
                                                                       
                      сигнал                         сигнал  
          х &                 х &      
              f                               f                
      с=__                       с=__        
                                                               
                                                                       
                                                                       
                      сигнал                         сигнал  
          х                 х      
              f                               f                
      с=__               с=__        
                                                               
                                                                       
                                                                       
                      сигнал                         сигнал  
          х &                 х &      
              f                               f                
      с=__                           с=__        
                                                               
                                                                       
                                                                       
                      сигнал                         сигнал  
          х 1                 х 1      
              f                               f                
      с=__                         с=__        
                                                               
                                                                       

 


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Закріплення й узагальнення знань
  9. IV. Подання нового матеріалу
  10. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  11. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  12. V. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Логічні елементи | Особи, уповноважені звертатися з позовом до суду в країнах континентальної Європи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.