Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах та перевезенні матеріалів верхньої будови колії.

 

При переміщенні вантажів за допомогою кранів чи інших підіймальних механізмів повинні виконуватися вимоги п.4.5.

Безпека при навантаженні та вивантаженні рейок, стрілок, хрестовин і вирівнювальних приладів. Вивантаження і навантаження рейок, стрілок, хрестовин і вирювнювальних приладів проводиться за допомогою вантажопідіймальних меха­нізмів і пристосувань. При цьому керівник робіт повинен стежити за дотриманням працівниками заходів безпеки і виконанням усіх операцій тільки за його командою.

Стропування рейок під час навантаження і розвантаження проводиться за допо­могою вантажозахоплюючих пристосувань В усіх випадках необхідно здійснювати захоплення їх не менше ніж в двох місцях. Робота без розчалок забороняється.

Забороняється вивантаження рейок з платформ під час руху поїзда, якщо відсутні для цього спеціальні пристосування.

Безпека при навантаженні та вивантаженні шпал і брусів. Навантаження і розвантаження залізобетонних шпал, переводних, шпал і брусів, які насичені масля­ними антисептиками повинні виконуватися вантажопідіймальними механізмами, кранами чи пристосуваннями Переміщення шпал і бпусів, які насичені масляними антисептиками, має проводитися тільки за допомогою спеціальних шпалонош.

Забороняється проводити навантаження і розвантаження шпал і брусів, які насичені масляними антисептиками, без рукавиць і спеціального одягу, при цьому керівник робіт має видати працюючим захисну пасту для відкритих частин тіла, а по закінченню роботи забезпечити можливість миття теплою водою з милом.

На платформах штабелі і бруси мають укладатися ступінчатими рядами, щоб уникнути їх обвалювання. Вивантаження і навантаження шпал і брусів вручну має проводитися зверху, при цьому кожну шпалу чи брус слід зсунути до краю і опустити вертикально. Скидати шпали і витягати окремі шпали зсередині штабеля забороняється.

Безпека при навантаженні та вивантаженні баластних матеріалів. Виванта­ження баласту має виконуватися під безпосереднім керівництвом дорожнього майст­ра чи виконавця робіт; який зобов'язаний забезпечити безпечні виконання робіт, сте­жити за дотриманням габариту при вивантаженні і безпекою пересування баластного поїзда по фронту робіт. На керівника робіт покладена відповідальність за приведення рухомого складу в транспортне положення після вивантаження баласту. Вивантажен­ня баласту на перегоні може проводитися при русі поїзда зі швидкістю не більше 5 км/год. Про розвантаження баласту під час руху керівник має завчасно попередити працюючих, машиніста і обслуговуючий персонал поїзда та йти поряд з поїздом з того боку і на відстані від поїзда, щоб бути добре видним локомотивній бригаді та мати можливість видати розпорядження про зупинку поїзда при необхідності.

Безпека при перевезенні і розвантаженні колійного інструмента і матеріалів на знімних візках і колійних вагончиках. Під час перевезення колійного інструменту і матеріалів на двоколісних однорейкових чи одншісних візках для супроводження мають бути призначені монтери колії в кількості, достатній (але не менше 2 осіб), щоб завчасно до підходу поїзда зняти вантаж і прибрати з колії візки, інші мають прямувати по узбіччю колії (відповідно до вимог, зазначених в п.4.9.2). Для швидкого зняття з колії двоколісного однорейкового візка та вивантаження на габаритну відстань вантажу, що перевозиться на двоколійних ділянках, необхідно ставити візок на польову (укісну) нитку рукояткою в бік осі колії.

При перевезенні матеріалів на колійному вагончику забороняється знаходитись попереду вагончика, відставати від нього, пускати вагончик під уклон, сідати на нього, катити вагончик зі швидкістю, більшу за швидкість нормального ходу людини, поправляти вантаж під час руху. Шпали на вагончик необхідно укладати вздовж колії. При навантаженні та розванязженні матеріалів,інструментів-- колійний вагончик необхідно підклинювати.

Безпека при перевезенні і розвантаженні рейок портальними кранами. Перевезення рейок проводиться двома знімними портальними кранами зі швидкістю 3-5 км/год на висоті 20 см від верху постелі шпал, при цьому рейка має розташову­ватися по осі портальних кранів. Установка і зняття портального крана провадиться двома монтерами колії. При пересуванні портальних кранів по колії монтери повинні знаходитися із зовнішнього боку колії. Під час переміщення рейки з кінців шпал і зворотно знімні портальні крани мають знаходитися на одному рівні, а монтери колії розташовуватися з боку, протилежному напрямку переміщення рейки. При цьому необхідно стежити, щоб ноги працюючих не були поблизу рейки, що підіймається.

 

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  11. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  12. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.




Переглядів: 1790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заходи безпеки при очищенні колій і стрілок від снігу. | Рейкові кола.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.