Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прийоми поводження зі спиртівкою

Нагрівання

Теоретичні відомості

План проведення заняття

Уміти

Знати

Навчальна мета

Матеріальне забезпечення

Кедич Інна Миколаївна

2011рік

Пальник Бунзена і Теклю, спиртівка, електрична водяна баня, електрична пісочна баня, муфельна піч, трубчаста піч, тигельна піч, сушильна шафа, термостат.

 

 

1. Газонагрівальні прилади.

2. Електронагрівальні прилади.

3. Принцип роботи термостата.

4. Правила безпеки під час роботи з нагрівальними приладами.

 

1. Користуватися спиртівками.

2. Користуватися електричними плитками.

3. Користуватися різними видами бань, сушильною шафою, термостатом, муфельною та тигельною печами.

 

 

1. Газонагрівальні прилади:

а) пальник Бунзена;

б) пальник Теклю;

2. Нагрівальні прилади на рідкому паливі (спиртівка).

3. Електронагрівальні прилади:

а) електроплити;

б) сушильні шафи;

в) муфельні печі;

г) тигельні печі;

д) водяні бані;

е)повітряні бані;

є) піскові бані;

ж) олійні бані;

з) термостат.

 

 

З метою безпеки при нагріванні слід дотримуватися таких правил:

· не наливати не перемішані розчини;

·при нагріванні розчинів у хімічну склянку слід опустити скляну паличку і час від часу перемішувати вміст ,щоб запобігти нерівномірному нагріван-ню;

·легкозаймисті рідини нагрівати тільки на банях.

 

Для багатьох операцій, що проводяться в хімічних лабораторіях, необхідне нагрівання. Одні процеси відбуваються при повільному і рівномірному на-гріванні, інші –при швидкому й сильному. Для нагрівання використовують спиртівки, газові горілки та закриті електронагрівальні прилади.

 

1. Ознайомлення з будовою спиртівки. Із спиртівки знімають ковпачок і кладуть його на стіл. Піднімають трохи диск з трубкою і гнотом, не вийма-ючи його з резервуара. Стежать, щоб диск із трубкою щільно прикривав отвір резервуара спиртівки, аби не міг спалахнути спирт у самому резерву-арі.

2. Підготовка спиртівки до тзапалювання.Спиртівку заправляють у та-кій послідовності. В резервуар через лійку наливають денатурований спирт (не менше ніж 1/3 ібільше ніж 2/3 об’єму спиртівки). У трубку вставляють гніт з не скручених бавовняних ниток (але не з вати або мар-лі). Гніт повинен входити не дуже щільно, але й не випадати з трубки, має бути однакової товщини по всій довжині і вільно діставати дна спиртівки. Кінець гнота обрізують ножицями. Перед запалюванням гніт змочують спиртом; спиртівку закривають ковпачком, щоб не випаровувався спирт з гнота, інакше її важко буде запалити.

3. Запалювання і гасіння спиртівки.Перш ніж запалити спиртівку, треба перевірити, чи є в ній спиртта чи хороший гніт.

Щоб уникнути пожежі, спирт можна тільки наливати в погашену спирті-вку. У спиртівку, що горить, наливати спирт категорично забороняється.

Перед запалюванням спиртівки треба зняти ковпачок, розправити гніт так, щоб одержати полум’я потрібного розміру, і піднести до гнота запале-ний сірник або скіпку. Не можна запалювати одну спиртівку від іншої, бо при цьому може розлитися спирт і виникнути пожежа.

Щоб збільшити полум’я, треба погасити спиртівку і, тримаючи диск лі-вою рукою, висунути правою з трубки гніт угору на 1–1,5см і розправити його.

Якщо під час роботи на гніт потрапить вода, який–небудь розчин або порошок і полум’я зменшиться, треба погасити спиртівку, витягнути трохи гніт і обрізати його. Якщо гніт при цьому укоротиться на стільки, що не ді-ставатиме до дна спиртівки, треба взяти новий гніт.

Якщо полум’я спиртівки зменшується, а кінець гнота починає тліти, то це означає, що спирт по ньому не піднімається. Треба погасити спиртівку, долити спирту через лійку або послабити стиснення гнота в трубці.

Зі спиртівкою треба поводитись завжди обережно, щоб не перекинути її і не розбити. Якщо спирт, що горить, розіллється по столу, то треба відразу ж закрити його рушником, засипати піском чи залити водою.

Щоб погасити спиртівку, треба закрити її ковпачком, підносячи його з боку. Ніколи не слід дмухати на запалену спиртівку, щоб її загасити. Це та-кож може спричинити пожежу.

Після закінчення роботи спиртівку треба закрити ковпачком, щоб спирт не випаровувався, а в гноті не скупчувалася вода, що є в спирті. Якщо в гно-ті збереться вода, то спиртівка горітиме погано, тоді треба вставити в трубку новий гніт.

 


Читайте також:

  1. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  3. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  4. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  5. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  6. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  7. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЕЛЕМЕНТИ ХУДОЖНОСТІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ ПРИЙОМИ В МОВІ ОРАТОРА
  10. Елокуція ти прийоми непрямого мовленнєвого впливу.
  11. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  12. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю




Переглядів: 6771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання для перевірки знань | Прийоми поводження з газовим пальником

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.