МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Р.Пенто та М.Гравітц виділяють такі різновиди традиційного аналізу: історичний, літературний, психологічний, юридичний та соціологічний.Традиційний аналіз – це всебічне з’ясування та інтерпретація основних ідей документа, з’ясування логічних зв’язків і суперечностей між ними. Такий аналіз ґрунтується на загальних логічних операціях аналізу та синтезу, порівняння, визначення, оцінювання і – значною мірою – на інтуїції дослідника. Формалізований (якісно-кількісний) аналіз або контент-аналіз. Техніка, яку застосовують в аналізі документів, передбачає виділення в них певних характеристик, встановлення частоти появи цих характеристик і зв’язків між ними. Дослідник виробляє певну систему категорій аналізу тексту і співвідносить з ними реальні характеристики текстів. Це дає змогу групувати характеристики і документи, виявляти тенденції тощо. З метою одержання об’єктивної інформації за допомогою аналізу документів слід перевірити їх надійність, тобто з’ясувати цілі й мотиви їх створення, історичний контекст, в якому вони виникли, та достовірність – правдивість відомостей, їх відповідність реальним подіям. Регулятивні. Вторинні. Виділяють документи природні – створені незалежно від дослідника та спеціальні – створені на замовлення дослідника. Матеріали засобів масової інформації. За ступенем опосередкованості: первинні; За функціональними ознаками: інформативні; Слід враховувати, що первинні документи надініші за вторинні, природні достовірніші за спеціальні. Обережність в оцінюванні достовірності має бути більшою, якщо зміст документа торкається інтересів автора. Тому, більшої довіри заслуговують документи сторонніх людей, а найбільший ефект дає зіставлення різних документів. Слід зауважити, що документ – це продукт суспільної діяльності людини: з одного боку не обов’язково відтворює дійсність адекватно, а з іншого – документ, що містить недостовірну інформацію, характеризує і автора, і ситуацію, в якій документ складено. Розрізняють два типи аналізу документів: традиційний (змістовний); Традиційний аналіз поділяється на: зовнішній (передбачає відновлення історичних та соціальних умов створення документа); внутрішній (аналіз змісту документального джерела, з’ясування відображення у ньому конкретних зв’язків). З метою регулярного, об’єктивного аналізу великої кількості документів використовують формалізований аналіз або контент-аналіз – кількісно-якісний метод, що дає підстави зробити об’єктивні висновки щодо спрямованості матеріалів за кількістю вживання одиниць аналізу в досліджуваних текстах. Використовують: коли потрібна висока точність, об’єктивність аналізу; коли є багато матеріалу, він несистематизований за тривалий період; якщо предмет аналізу повторюється з певною частотою. Читайте також:
|
||||||||
|