Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання, функції, організаційна структура контрольно-ревізійної служби

 

Статус Державної контрольно-ревізійної служби визначено Законом України “Про Державну контрольно-ревізійну службу в Україн”. Серед завдань контрольно-ревізійної служби слід виді­лити:

1. державний контроль за використанням коштів, матеріаль­них цінностей, їх збереженням в бюджетних установах;

2. державний контроль за станом і достовірністю бухгал­терського обліку та звітності в міністерствах, відомствах, дер­жавних комітетах і фондах, бюджетних організаціях, підприє­мствах, що отримують кошти з бюджетів і державних валют­них фондів;

3. контроль за цільовим використанням і своєчасним погашен­ням кредитів, отриманих під гарантію Кабінету Міністрів;

4. контроль за порядком ведення та достовірністю бухгал­терського обліку і звітності про виконання державного бюдже­ту, місцевих бюджетів, кошторисів;

5. контроль за цільовим та ефективним використанням бюд­жетних коштів;

6. розробка пропозицій щодо усунення виявлених у процесі пе­ревірок порушень, недоліків та їх запобігання в майбутньому.

Для реалізації покладених завдань, органи контрольно-ревізійної служби мають такі права:

· ревізувати і перевіряти у міністерствах, державних комі­тетах та інших органах державної виконавчої влади, держав­них фондах, на підприємствах, в установах та організаціях гро­шові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фак­тичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, си­ровини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо);

· мати безперешкодний доступ на склади, у сховища, вироб­ничі й інші приміщення для обстеження та з'ясування питань, пов 'язаних з ревізією або перевіркою. Припиняти на розрахунко­вих та інших рахунках у банках, інших фінансово-кредитних ус­тановах операції у випадках, коли керівництво об 'єкта, на яко­му необхідно провести ревізію або перевірку, перешкоджає пра­цівникові державної контрольно-ревізійної служби виконувати свої обоє 'язки;

· залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців відповідних міністерств, державних комітетів, інших органів дер­жавної виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ та організацій для проведення контрольного обмірювання бу­дівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок з оплатою за рахунок спеціально передбачених на це коштів;

· вимагати від керівників об 'єктів, що ревізуються та пере­віряються, проведення інвентаризації основних фондів, товар­но-матеріальних цінностей, грошових коштів і розрахунків, у не­обхідних випадках опечатувати каси та касові приміщення, скла­ди, архіви, а у разі виявлення підроблень, інших зловживань вилу­чати необхідні документи на час проведення ревізії або перевірки залишаючи у справах акт вилучення та копії або реєстри вилуче­них документів;

· одержувати від Національного банку та його установ, ко­мерційних банків та інших кредитних установ необхідні відо­мості, копії документів, довідки про банківські операції й залиш­ки коштів на рахунках об'єктів, що ревізуються або перевіря­ються, а від інших підприємств та організацій, у тому числі не­державної форми власності, довідки і копії документів про опе­рації та розрахунки з установами, організаціями, підприємства­ми, що ревізуються або перевіряються;

· одержувати від посадових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що ревізуються та перевіряються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході ревізій та перевірок;

· пред'являти керівникам та іншим посадовим особам об'єк­тів, що ревізуються та перевіряються, вимоги щодо усунення ви­явлених порушень законодавства з питань збереження і викори­стання державної власності та фінансів, вилучати до бюдже­ту виявлені ревізіями або перевірками приховані й занижені ва­лютні та інші платежі, порушувати перед відповідними органа­ми питання про припинення бюджетного фінансування і креди­тування, якщо одержані підприємствами, установами й органі­заціями кошти і позички використовуються з порушенням чинно­го законодавства;

· стягувати у дохід держави кошти, одержані міністерства­ми, відомствами, державними комітетами, державними фон­дами, підприємствами, установами й організаціями за угодами, укладеними без установлених законом підстав та з порушенням чинного законодавства;

· накладати у випадках, передбачених законодавчими акта­ми, на керівників та інших посадових осіб підприємств, установ та організацій адміністративні стягнення.

Найбільший обсяг контрольно-економічної роботи концент­рується в обласних управліннях контрольно-ревізійної служби, яким властива наступна типова структура:

1) Загальний відділ.

2) Відділ організаційної роботи.

3) Відділ контролю у сфері культури

4) Відділ контролю у сфері освіти.

5) Відділ контролю у сфері соціального захисту.

6) Відділ контролю у сфері матеріального виробництва.

7) Відділ контролю у сфері послуг.

8) Відділ контролю у сфері АПК.

9) Відділ контролю у сфері виконавчої влади.

10) Відділ кадрів.

11) Режимно-секретний сектор.

12) Відділ бухгалтерського обліку і звітності.

13) Юридичний відділ.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Аварійно-рятувальні служби
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  7. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  8. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  11. Атомно-кристалічна структура металів
  12. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повноваження та організаційна структура Державного казначейства | Призначення та функції Рахункової палати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.