Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання маркетингу

- Виявлення та вивчення ринків

Охоплення потреб - Розробка пропозиції

Забезпечення вигоди

- Розподіл пропозиції

- Налагодження комунікаційних зв’язкі

4. Необхідність становлення та розвитку маркетингу в Україні.

Долаючи великі і складні проблеми наша країна здійснює перехід до ринкової економіки. Сама логіка виявлення закономірностей переходу, поступове визрівання умов для покращення економічного стану зумовлюють реальну самостійність підприємств у здійсненні господарської діяльності. У такій ситуації використання системи маркетингу для підвищення ефективності та результативності функціонування підприємств стає не лише бажаним і доцільним, але й об’єктивно необхідним.

До основних причин, які викликають необхідність становлення та розвитку маркетингу в Україні, належать:

  • створення та функціонування ринкових суб’єктів (приватні, сімейні, колективні підприємства, комерційні банки, біржі, тощо). Ці економічні структури мають подвійний характер, оскільки працюють за ринковими законами, але у реальних умовах вітчизняної економіки. Така ситуація посилює невизначеність і ризик у їх діяльності, що вимагає впровадження системи маркетингу;
  • створення спільних підприємств із залученням іноземного капіталу та розширення зовнішньоекономічних зв’язків господарюючих суб’єктів. Діяти на зовнішньому ринку, коли пропозиція перевищує попит, а конкуренція створює тенденцію зниження цін, і не використовувати принципи і прийоми маркетингу означає визнати свою неповноцінність;
  • прискорення темпів НТП. Швидке оновлення і розширення асортименту товарів і послуг під дією НТП, глибокі зрушення у характері ринкового попиту продовжують цілий комплекс проблем, розв’язанню яких сприяє маркетинговий підхід.

Роль маркетингу в перехідний період до ринку:

· сприяння перебудові підходу керівників підприємств до управління діяльністю від орієнтації на зростання виробництва до орієнтації на максимальне задоволення ринкових потреб;

· "економізація″ народного господарства;

· подолання ситуації " праця на склад″;

· забезпечення розвитку ринку.

Головними умовами розвитку теорії та практики маркетингу в Україні є:

· наявність ринкових структур;

· розвиток конкуренції;

· забезпечення рівних умов для продавців і покупців;

· вільний доступ до інформації.

Перехід до ринкової економіки й оволодіння маркетингом – це процес одночасний. Головне сьогодні – швидше перейти від констатації необхідності маркетингу до повсякденної роботи щодо застосування його концепції.

Питання для обговорення:

1. Що таке маркетинг і яку роль він виконує в ринковій системі?

2. У чому полягають зміни суті маркетингу від періоду його виникнення до теперішнього часу?

3. Які відомі сфери функціонування маркетингу?

4. На які питання підприємець може одержати відповіді за допомогою маркетингу?

5. Яку роль відіграє система маркетингу в період переходу до ринку?

6. Як практично застосовують маркетинг у світі, а віднедавна й в Україні?

ТЕМА 2. Класифікація маркетингу та його основні категорії.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 839

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Категорiя примiщень за вибухо-пожежною i пожежною небезпекою. | ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.