Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підприємницька ідея.

У основі господарювання будь-якого підприємства чи окремого підприємця, прийнятті підприємницького рішення лежить підприємницька ідея.

Підприємницька ідея – виявлений підприємцем інтерес, який має конкретні економічні параметри і форму.

У ідеї відбувається пряме поєднання інтересу підприємця і його контрагента (споживача, постачальника, конкурента тощо).

Підприємець виступає або пасивним, або активним ініціатором ідеї.

Пасивним він є тоді, коли ідея виникає незалежно від підприємця, як диспропорція ринку, тобто на основі потреб ринку. Підприємець лише “підхвачує” цю ідею і, виходячи з потреб і можливостей ринку та порівнюючи їх з власними можливостями, або приймає ідею, або відкидає її.

Активним він є тоді, коли самостійно створює ідею, обґрунтовує її та реалізує, виходячи перш за все із оцінки власних можливостей, а тільки потім – можливостей ринку. Підприємець “нав’язує” власну ідею ринку, змушуючи його її прийняти.

Кожна підприємницька ідея, щоб бути успішною, повинна ґрунтуватися на чотирьох параметрах:

1) потребах ринку;

2) здібностях підприємця;

3) можливостях підприємства;

4) умовах реалізації ідеї.

Якщо у комбінації цих складових присутні певні особливості, притаманні лише даному підприємцю, то ідея матиме тривалий успіх (імідж підприємця, кваліфікований персонал, технологія тощо).

Основними джереламипідприємницьких ідей є:

- ринкові дослідження;

- споживачі;

- персонал, постачальники;

- спостереження за схожими товарами та послугами;

- фундаментальні та приладні дослідження;

- засоби масових комунікацій.

Для пошуку підприємницьких ідей використовують наступні групи методів:

1) методи індивідуального пошуку (аналогії, інверсії, ідеалізації);

2) методи групового пошуку (“мозкового штурму”, конференції ідей, колективного блокноту);

3) методи активізації пошуку (контрольних запитань, фокальних об’єктів, морфологічного аналізу).

У своїй діяльності підприємець накопичує, відбирає та оцінює ідеї. Процес накопичення ідей – це процес пошуку і формування певної сукупності ідей як результату аналізу підприємницького середовища. Процес відбору ідей – це процес “відсіювання” зайвих ідей за різними критеріями залежно від конкретної ситуації. На цьому етапі залишаються ідеї, які реально можуть бути реалізовані підприємцем. Результатом є формування банку підприємницьких ідей – накопичених ідей, які могли б скласти предмет діяльності підприємця. Процес оцінки ідей – це процес порівняльного аналізу на основі певних параметрів кількох ідей перед остаточним прийняттям рішення щодо вирішення конкретної проблеми.


Читайте також:

  1. Власність та підприємницька діяльність
  2. Є. Національна ідея.
  3. Конституціоналізм як ідея. Місце конституційного права в правовій системі сучасних демократичних держав.
  4. Підприємницька діяльність в Україні. Види підприємницької діяльності.
  5. Підприємницька діяльність підприємства.
  6. Підприємницька ідея, її джерела та методи пошуку
  7. ТЕМА 1. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ‘ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.
  8. Тема 1. Підприємницька діяльність суб‘єктів господарювання в сучасних умовах.
  9. Тема: Основи господарського права. Підприємницька діяльність.




Переглядів: 10659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні організаційні форми підприємництва та їх класифікація. | Загальні умови створення підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.