МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Штучні інженерні споруди для пропуску водиВиди штучних споруд ШТУЧНІ СПОРУДИ НА АВТОШЛЯХАХ
До штучних споруд відносяться: мости, шляхопроводи, віадуки, естакади, труби, тунелі і т. ін. Мости і труби, як правило, призначені для пропуску води, інші – для пропуску певних інженерних комунікацій, деякі (тунелі) – для спрямлення автомобільних доріг, що проходять в гірській місцевості. У відповідності з вимогами ДБН .2.3.-4-2000, мости і тунелі на автомобільних дорогах, а також ділянки підходів до них необхідно проектувати з дотриманням вимог однорідності умов руху на дорогах. На ділянках підходу до тунелів проїзну частину необхідно виділяти розміткою у вигляді суцільної лінії на відстані не менше 250 м від їх порталів, що виконується по кромці (краю) проїзної частини. Для автодорожніх тунелів перспективний період необхідно приймати не менше 30 років. Всі штучні інженерні споруди, які проектуються і зводяться на автомобільних шляхах повинні проектуватися у відповідності з вимогами тих чи інших нормативних документів (ДБН, ГОСТ і ін.).
До них належать труби і мости. Для виконання гідравлічного розрахунку таких споруд в першу чергу необхідно визначити максимальні витрати води, які необхідно відвести: - від зливового стоку (м3/сек.) (8.1) де агод – середня інтенсивність зливи тривалістю 1 год., мм/хв., залежить від району (за спеціальною картою) та ймовірності перевищення повені (за спеціальними таблицями); Кt – коефіцієнт переходу від інтенсивності зливи тривалістю 1 год. до розрахункової інтенсивності (за спеціальною таблицею в функції від ухилу поверхні); F – площа водозбору, км2 (по карті з горизонталями); α – коефіцієнт витрати стоку, який залежить від виду ґрунту на поверхні водозбору (за спеціальною таблицею); φ – коефіцієнт редукції, що враховує неповноту стоку (в функції від F км2 – за спеціальною таблицею). Для врахування акумуляції води перед спорудою потрібно знати об’єм стоку W, м3: . (8.2) - від сніготанення. Максимальну витрату води від сніготанення визначають за формулою , (8.3) де Ко – коефіцієнт дружності повені; n – показник ступені (за спец. табл. в залежності від зони будівництва: лісостеп, степ, гірські райони і т. ін.); F – площа водозбору, км2; hрозр – розрахунковий шар сумарного стоку, мм: , (8.4) тут: h – середній багаторічний шар стоку води від сніготанення, мм (за спец. даними багаторічних спостережень); Кр – модульний коефіцієнт перевищення стоку – залежить від ймовірності перевищення повені, коефіцієнта варіації шару стоку повені та коефіцієнту асиметрії (за спец. графіками); δ1, δ2 – коефіцієнти зменшення стоку при наявності озер (δ1), лісів (δ2) та боліт (за таблицями).
Читайте також:
|
||||||||
|