МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Бізнес-планування, його суть та призначенняВажливим напрямом використання планування організації є розробка бізнес-плану – документа, що містить систему заходів, спрямованих на отримання прибутку на засадах реалізації підприємницького проекту. Він необхідний: - безпосередньо підприємцям як орієнтир у діяльності; - майбутнім партнерам; - інвесторам, послугами яких підприємство прагне скористатися; - найманим менеджерам у їх діяльності. До бізнес-плану включаються такі розділи: 1. Вступ (загальні характеристики майбутньої діяльності) 2. Характеристика продукції (послуг) та аналіз ситуації в сфері майбутньої діяльності - основні параметри технічні, характеристики, відмінності від інших видів продукції; - фотографії майбутніх видів продукції, малюнки, дизайн; - ціна, собівартість, можливий обсяг виробництва, очікуваний прибуток; - поточна ситуація в сфері діяльності і тенденції її розвитку. 3. Оцінка ринку збуту і конкуренції: - покупці, конкуренти, споживачі; - виробники аналогічних товарів; - умови й обсяги продажу, доходи, механізми впровадження нових моделей, - технічний сервіс, реклама; - характеристика продукції конкурентів; - рівень цін на ринку і в конкурентів; - способи отримання інформації про конкурентів (радіо, телебачення, преса, промисловий шпіонаж і т.д.). 4. Стратегія маркетингу - схема розповсюдження і канали збуту товарів (сегментація); - ціноутворення; - реклама; - методи стимулювання продажу; - організація післяпродажного обслуговування клієнтів; - формування громадської думки про товари; - спосіб продажу товарів (свої магазини, згідно з договором і т.д.); - прогноз нової продукції. 5. План виробництва - характеристика виробничої бази, виробничого процесу, суміжників; - виробничі площі та потужності; - порядок отримання сировини, матеріалів, комплектуючих; - наявність кооперації; - обладнання, технології; - виробнича схема підприємства; - оцінка витрат на виробництво, в т.ч. витрати на утилізацію 6. Організаційний план - структура управління, поділ обов'язків, делегування повноважень; - персонал (адміністративний, виробничий тощо); - оплата праці; - дані про партнерів, пайовиків, акціонерів, їх відповідальність за 7. Юридичний план - форма власності; - правовий статус підприємства; - участь в об'єднаних організаціях. 8. Оцінка ризику і страхування - слабкі ланки в організації; - види ризику, їх джерела; - оцінка можливостей появи нових технологій та альтернативних стратегій; - заходи щодо зменшення ризику, вибір страхової фірми. 9. Фінансовий план - прогноз обсягів реалізації; - прогноз витрат і надходжень; - баланс грошових витрат і надходжень; - таблиця доходів і витрат (доходи від продажу товарів, затрати на виробництво, сумарний прибуток, загальновиробничі витрати, чистий прибуток); - зведений баланс активів і пасивів; - графік досягнення незбитковості (точна самоокупності); - джерела та використання коштів; - засоби для розширення підприємства; - кредитування (можливості); - акціонування. На титульній сторінці бізнес-плану наводять назву і адресу організації, дані про засновників, суть і вартість проекту, межу секретності, тощо; а в додатку-копії контрактів, ліцензій, листів та інших документів.
Читайте також:
|
||||||||
|