Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Бізнес-планування, його суть та призначення

Важливим напрямом використання планування організації є розробка бізнес-плану – документа, що містить систему заходів, спрямованих на отримання прибутку на засадах реалізації підприємницького проекту. Він необхідний:

- безпосередньо підприємцям як орієнтир у діяльності;

- майбутнім партнерам;

- інвесторам, послугами яких підприємство прагне скористатися;

- найманим менеджерам у їх діяльності.

До бізнес-плану включаються такі розділи:

1. Вступ (загальні характеристики майбутньої діяльності)

2. Характеристика продукції (послуг) та аналіз ситуації в сфері майбутньої діяльності

- основні параметри технічні, характеристики, відмінності від інших видів продукції;

- фотографії майбутніх видів продукції, малюнки, дизайн;

- ціна, собівартість, можливий обсяг виробництва, очікуваний при­буток;

- поточна ситуація в сфері діяльності і тенденції її розвитку.

3. Оцінка ринку збуту і конкуренції:

- покупці, конкуренти, споживачі;

- виробники аналогічних товарів;

- умови й обсяги продажу, доходи, механізми впровадження нових моделей,

- технічний сервіс, реклама;

- характеристика продукції конкурентів;

- рівень цін на ринку і в конкурентів;

- способи отримання інформації про конкурентів (радіо, телебачен­ня, преса, промисловий шпіонаж і т.д.).

4. Стратегія маркетингу

- схема розповсюдження і канали збуту товарів (сегментація);

- ціноутворення;

- реклама;

- методи стимулювання продажу;

- організація післяпродажного обслуговування клієнтів;

- формування громадської думки про товари;

- спосіб продажу товарів (свої магазини, згідно з договором і т.д.);

- прогноз нової продукції.

5. План виробництва

- характеристика виробничої бази, виробничого процесу, су­міжників;

- виробничі площі та потужності;

- порядок отримання сировини, матеріалів, комплектуючих;

- наявність кооперації;

- обладнання, технології;

- виробнича схема підприємства;

- оцінка витрат на виробництво, в т.ч. витрати на утилізацію
відходів, екологію тощо.



Интернет реклама УБС

6. Організаційний план

- структура управління, поділ обов'язків, делегування повноважень;

- персонал (адміністративний, виробничий тощо);

- оплата праці;

- дані про партнерів, пайовиків, акціонерів, їх відповідальність за
результати діяльності.

7. Юридичний план

- форма власності;

- правовий статус підприємства;

- участь в об'єднаних організаціях.

8. Оцінка ризику і страхування

- слабкі ланки в організації;

- види ризику, їх джерела;

- оцінка можливостей появи нових технологій та альтернативних стратегій;

- заходи щодо зменшення ризику, вибір страхової фірми.

9. Фінансовий план

- прогноз обсягів реалізації;

- прогноз витрат і надходжень;

- баланс грошових витрат і надходжень;

- таблиця доходів і витрат (доходи від продажу товарів, затрати на виробництво, сумарний прибуток, загальновиробничі витрати, чистий прибуток);

- зведений баланс активів і пасивів;

- графік досягнення незбитковості (точна самоокупності);

- джерела та використання коштів;

- засоби для розширення підприємства;

- кредитування (можливості);

- акціонування.

На титульній сторінці бізнес-плану наводять назву і адресу організації, дані про засновників, суть і вартість проекту, межу секретності, тощо; а в додатку-копії контрактів, ліцензій, листів та інших документів.

 


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  3. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  4. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  5. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.
  6. Будівельні підйомники, їх призначення, класифікація та конструкція.
  7. Бурові долота спеціального призначення
  8. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  9. Бюджетна класифікація: будова, роль і призначення видатків.
  10. Бюджетні призначення
  11. Валютні системи : поняття, структура, призначення.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види та характеристики центрів відповідальності | Сутність і характеристика організаційної функції. Делегування та відповідальність. Повноваження в організації: лінійні та функціональні (апаратні, штабні).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.