МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виділення ознак канцелярського стилюСпіввідношення тексту, що читається, з попереднім Основні санітарні вимоги для таких випадків направлені на попередження забруднення радіоактивними речовинами водойми, що приймає вказані води. – Мета санітарних вимог – попередити забруднення водойм радіоактивними речовинами. Вона, роззявивши пащу, задихається від страждання і жаху. Зимові місяці, зимовий період (хоча простіше: взимку). Ветеринарні фахівці (а не ветеринари). Для пришвидшення просушування можна скористатися феномом (замість: Пришвидшити просушування можна феном). Група 8 — це слова, що з'являються із-за прагнення канцелярської людини, яка пише, замінити одне слово поєднанням з декількох слів, що безпідставно здається йому вагомішим. Наприклад, пишуть; Група 9 — слова «питання», «момент», «завдання», «проблема», «рішення», спожиті у випадках, коли вони лише затемняють значення тексту. Наприклад (зайві слова виділені курсивом): Коли вирішується питання, що публікувати, видавництво... - Коли вирішується питання, що публікувати, видавництво... Група 10 — канцелярські штампи і стійкі синтаксичні конструкції, які тягнуть за собою необов'язкові слова і роблять текст розпливчатим за змістом. Наприклад: Робота библіотекоаря направлена на систематичне, планове комплектування бібліотек. З цією метою колектор широко використовує стаціонарну й заочну форми комлектування, проводить огляди новинок літератури. - З метою систематичного планового комплектування фондів бібліотек колектор широко використовує стаціонарну й заочну форми комлектування, проводить огляди новинок літератури. Група 11 — результат невиправданого вживання стійких книжкових оборотів, синтаксично складних фраз. Нерідко автор вважає за краще виразити дію складним словосполученням, замість того щоб прямо позначити його одним дієсловом: Вона [лисиця], роззявивши пащу й задихаючись, знаходиться у стані самого крайнього страждання й жаху. - Група 12 — невиправдано спожиті відіменні прийменники «у справі», «в галузі» « в адрес», «з боку», «в напрямку» та ін. Стати предметом гордості з боку тих… - Стати предметом гордості тих… Група 13 – зайві обставини, доповнення, уточнення. Група 14— слова, які з'являються із-за нераціонально використаних порівняльних союзів і протиставних зворотів. Як вимоги одних систем, так и вимоги інших систем… - Як вимоги одних, так і інших систем…
Цей прийом допомагає помітити й усунути словесні повтори. 1.Виділення віддієслівних іменників для зіставлення з дієсловами. 2.Виділення ланцюжкга нанизаних відмінків. 3.Виділення дієслів являється, має і заміна дієсловом-зв’язкою є. 4.Виділення канцелярських і інших штампів. 1. Виділення віддієслівних іменників для зіставлення з дієсловами Читайте також:
|
||||||||
|