МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
І. Матеріалізм і ідеалізм як дві протилежні тенденції розвитку філософської думкиПлан Тема 6. Німецька класична філософія і марксизм Основні ідеї німецьких просвітників
Питання для самоконтролю 1. Які кардинальні зміни відбулися у розвитку філософії Нового часу? 2. Чому Ф.Бекона і Р. Декарта не можна назвати матеріалістами чи ідеалістами у чистому вигляді? 3. Хто з філософів нового часу приділив увагу поняттю «субстанція»? 4. Які філософи Нового часу і доби Просвітництва вважаються представниками емпіризму і сенсуалізму? 5. Чим філософські проблеми епохи Просвітництва відрізняються від ідей Нового часу? 6.1. Ідеалізм і матеріалізм – як дві протилежні тенденції розвитку філософської думки 6.2. Філософські погляди представників ідеалізму (Е.Кант, Г.Гегель, Й. Фіхте, Ф. Шеллінг) 6.3. Матеріалістичні концепції німецьких філософів (Л.Фейєрбах, К. Маркс) Ключові терміни і поняття: Ідеалізм, матеріалізм, монізм, абсолютна ідея (дух), діалектика, суб’єктивний і об’єктивний дух, антропоцентризм, апріорні знання, апостеріорні знання, антиномія, абстрактно-загальне поняття, конкретно-загальне поняття, трансцендентальні ідеї, діалектична логіка, антитетичний метод, абсолютний розум. Німецька класична філософія кінця XVIII – I половини XIX століття є завершенням традицій класичної європейської філософії в цілому. В ній найбільш яскраво виявляється роздвоєння філософської думки на два напрямки: ідеалізм і матеріалізм. Ідеалізм – це філософський напрямок, який виходить з того, що первинність належить духовному, нематеріальному, а вторинність – матеріальному.
Ідеалізм має 2 форми:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|