Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ

З метою рекламування навчального закладу і його послуг іміджмейкери практикують низку заходів серед яких, най­частіше зустрічаються:

– розкриття концепції розвитку ВНЗ, його презентація;

– інформування потенційного споживача про наявні можливості;

– сегментація ринку освітянських послуг;

– концентрація уваги на потребах потенційних клієнтів;

– розвиток раціонального початку в мисленні цільового споживача;

– розробка товарного знаку, що оптимально відповідає цілям ВНЗ;

– розробка короткого і ємкого слогану, що найбільш точ­но виражає цілі ВНЗ;

– утвердження корпоративної культури працівників на­вчального закладу (стиль мовної і невербальної комунікації, якість проведення конференцій, ділових нарад, зовнішній ви­гляд співробітників, стиль їх одягу, уміння діяти в кон­фліктних і кризових ситуаціях);

– визначення способів доведення до відома абітурієнтів переваг послуг навчального закладу, їх обговорення, з зазна­ченням найбільш сприятливих умов навчання;

– формування бездоганної репутації за рахунок накопи­чення позитивної інформації про минулі роки діяльності, а також інформування потенційних клієнтів про перспективні плани розвитку навчального закладу, суспільно значимі про­позиції і погляди ректора і топ-менеджерів;

– презентація самофінансованих заходів (проведення конференцій, симпозіумів, надання благодійної допомоги інвалідам, сиротам, що постраждали від аварій чи природних катаклізмів, пільгове навчання дітей з багатодітних сімей, дітей співробітників, оплата навчання в кредит);

– розробка чіткого плану підвищення якості освітянсь­ких послуг; відкрите інформування клієнтів про реальні мож­ливості отримання роботи після закінчення навчання;

– тісне співробітництво зі ЗМІ (виступи по каналах ук­раїнського і місцевого телебачення та радіомовлення з до­кладними інтерв'ю чи нарисами про діяльність навчального закладу і його нові ініціативи; інформування громадськості про суспільно значимі проекти, публікація і поширення інформаційно-аналітичних матеріалів, організація і прове­дення прес-конференцій, участь у теле- і радіооглядах, участь у прес-моніторингах, підтримка неформальних контактів з журналістами і т. ін.);

– збільшення обсягів «тиражування» інформації про успішні акції й угоди, що приносять успіх не тільки навчаль­ному закладу, а й його клієнтам (публікації в пресі, роздатковий матеріал на презентаціях, публічні виступи керівництва перед широкою аудиторією);

– маркетингові дослідження ефективності реклами в га­зетах, журналах, радіо та телебаченні, рейтингові заходи;

– збільшення обсягів регулярних зустрічей з представни­ками ЗМІ (при підведенні підсумків роботи навчального за­кладу за звітні періоди, проведенні днів відкритих дверей, по­свяченні в студенти, випусках та врученні дипломів, появі но­вих освітянських послуг);

– розширення асортименту вітальних листівок і послань випускникам і колегам.

Додаткові функції іміджмейкерів ВНЗ.До функцій іміджмейкерів вищих навчальних закладів можна також віднести:

– виважену і продуману, кропітку роботу зі старшокласниками, випускниками коледжів, технікумів, училищ;

– доведення основних переваг у навчанні до безпосе­редніх керівників шкіл та навчальних закладів І рівня акреди­тації;

– надання регулярної підтримки «дружнім» клієнтським групам;

– проведення регулярної підтримки експертної оцінки діяльності навчального закладу;

– вироблення корпоративного стилю всіх комунікацій;

– регулярна підтримка тісних відносин з банками, підприємствами малого і середнього бізнесу;

– створення системи практичної підготовки студентів та їх професійної адаптації до роботи в умовах реальної еко­номіки;

– підвищення рівня платоспроможності студентів за до­помогою створення спільних підприємств;

– інформування широкої громадськості про результати вмілого й ефективного застосування передових методів на­вчання і виховання студентської молоді.

Робота над створенням і підтримкою іміджу навчального закладу вимагає досить багатоаспектної і регулярної діяль­ності не тільки іміджмейкерів, а й команди фахівців паблік рілейшнз.

 

4. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ

Хороший підприємець не тільки робить гроші, а й наповнює змістом снування інших людей Е. Атос

Підприємництво відрізняється від інших видів людської діяльності тим, що особиста матеріальна зацікавленість виступає змістостворюючим фактором, а приватна власність, незалежність та ініціатив­ність стають безумовними умовами його здійснення.


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. PR-реклама іміджу
  3. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  4. Адміністративно-запобіжні заходи
  5. Анатомія» іміджу.
  6. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  7. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  8. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  9. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  10. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  11. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  12. Вимоги до інтелектуальних систем реального часу та шляхи підвищення їх швидкодії




Переглядів: 1376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми формування іміджу приватних ВНЗ | Особливості створення іміджу підприємця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.