МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗЗ метою рекламування навчального закладу і його послуг іміджмейкери практикують низку заходів серед яких, найчастіше зустрічаються: – розкриття концепції розвитку ВНЗ, його презентація; – інформування потенційного споживача про наявні можливості; – сегментація ринку освітянських послуг; – концентрація уваги на потребах потенційних клієнтів; – розвиток раціонального початку в мисленні цільового споживача; – розробка товарного знаку, що оптимально відповідає цілям ВНЗ; – розробка короткого і ємкого слогану, що найбільш точно виражає цілі ВНЗ; – утвердження корпоративної культури працівників навчального закладу (стиль мовної і невербальної комунікації, якість проведення конференцій, ділових нарад, зовнішній вигляд співробітників, стиль їх одягу, уміння діяти в конфліктних і кризових ситуаціях); – визначення способів доведення до відома абітурієнтів переваг послуг навчального закладу, їх обговорення, з зазначенням найбільш сприятливих умов навчання; – формування бездоганної репутації за рахунок накопичення позитивної інформації про минулі роки діяльності, а також інформування потенційних клієнтів про перспективні плани розвитку навчального закладу, суспільно значимі пропозиції і погляди ректора і топ-менеджерів; – презентація самофінансованих заходів (проведення конференцій, симпозіумів, надання благодійної допомоги інвалідам, сиротам, що постраждали від аварій чи природних катаклізмів, пільгове навчання дітей з багатодітних сімей, дітей співробітників, оплата навчання в кредит); – розробка чіткого плану підвищення якості освітянських послуг; відкрите інформування клієнтів про реальні можливості отримання роботи після закінчення навчання; – тісне співробітництво зі ЗМІ (виступи по каналах українського і місцевого телебачення та радіомовлення з докладними інтерв'ю чи нарисами про діяльність навчального закладу і його нові ініціативи; інформування громадськості про суспільно значимі проекти, публікація і поширення інформаційно-аналітичних матеріалів, організація і проведення прес-конференцій, участь у теле- і радіооглядах, участь у прес-моніторингах, підтримка неформальних контактів з журналістами і т. ін.); – збільшення обсягів «тиражування» інформації про успішні акції й угоди, що приносять успіх не тільки навчальному закладу, а й його клієнтам (публікації в пресі, роздатковий матеріал на презентаціях, публічні виступи керівництва перед широкою аудиторією); – маркетингові дослідження ефективності реклами в газетах, журналах, радіо та телебаченні, рейтингові заходи; – збільшення обсягів регулярних зустрічей з представниками ЗМІ (при підведенні підсумків роботи навчального закладу за звітні періоди, проведенні днів відкритих дверей, посвяченні в студенти, випусках та врученні дипломів, появі нових освітянських послуг); – розширення асортименту вітальних листівок і послань випускникам і колегам. • Додаткові функції іміджмейкерів ВНЗ.До функцій іміджмейкерів вищих навчальних закладів можна також віднести: – виважену і продуману, кропітку роботу зі старшокласниками, випускниками коледжів, технікумів, училищ; – доведення основних переваг у навчанні до безпосередніх керівників шкіл та навчальних закладів І рівня акредитації; – надання регулярної підтримки «дружнім» клієнтським групам; – проведення регулярної підтримки експертної оцінки діяльності навчального закладу; – вироблення корпоративного стилю всіх комунікацій; – регулярна підтримка тісних відносин з банками, підприємствами малого і середнього бізнесу; – створення системи практичної підготовки студентів та їх професійної адаптації до роботи в умовах реальної економіки; – підвищення рівня платоспроможності студентів за допомогою створення спільних підприємств; – інформування широкої громадськості про результати вмілого й ефективного застосування передових методів навчання і виховання студентської молоді. Робота над створенням і підтримкою іміджу навчального закладу вимагає досить багатоаспектної і регулярної діяльності не тільки іміджмейкерів, а й команди фахівців паблік рілейшнз.
4. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ Хороший підприємець не тільки робить гроші, а й наповнює змістом снування інших людей Е. Атос Підприємництво відрізняється від інших видів людської діяльності тим, що особиста матеріальна зацікавленість виступає змістостворюючим фактором, а приватна власність, незалежність та ініціативність стають безумовними умовами його здійснення. Читайте також:
|
||||||||
|