МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
ABC-XYZ аналізОцінка постачальників за важливістю критеріїв Вибір перспективного постачальника з огляду на динаміку товарних ринків є основним завданням, при цьому треба керуватися вимогами змін у стратегії постачання у напрямку «концентрованого джерела» (Single sourcing, Global sourcing). Це означає, що придатність постачальника визначатиметься не тільки ціновими факторами, а й довготермінованості постачання, перспективністю щодо гарантії кількісного і якісного розвитку частин і вузлів, їх наступної, якщо є потреба переробки Для оцінки постачальників та їх подальшого вибору придатним може бути не типовий, а обґрунтований багатокритеріальний підхід. Його використання вимагає реалізації такого алгоритму:
Зауважимо, що прийняття за основу лише типових критеріїв спрощує алгоритм вибору постачальника, охоплюючи лише етапи 3,4 і 5 Для аналізу постачальників, з якими підприємство вже співпрацює, можна також використовувати АВС-аналіз. В основу використання цього методу щодо аналізу постачальників лежить припущення, що не всі постачальники характеризуються однаковим впливом на ефективність, через що доцільно інтенсивніше займатися постачальниками, які мають великий обіг. Мета АВС-аналізу є модифікацією правила Паретто (правило 80:20), сутність якого полягає у тому, що завжди існує невелика частина цілого, яка має вирішальний вплив на нього
Процедура асортименту постачання за кількісно-вартісним методом АВС-аналізу така:
6.4 Визначення економічного розміру замовлення
В основі визначення постачання у логістиці постачання використовують показник оптимального (економічного) розміру замовлення. Цей показник виражає потужність матеріального потоку, спрямованого постачальником за замовленням споживача і, який забезпечує для останнього мінімальне значення суми двох логістичних складових: транспортно-заготівельних витрат і витрат на формування та збереження запасів. Економічна величина замовлення (EOQ –Economic Order Quantity) за формулою вільсона розраховується за таких умов:
Викладені умови застосування методу EOQ створюють таку ідею розрахунку: оптимальна величина замовлення забезпечує досягнення мінімальної суми витрат утримання запасів і витрат складання замовлення за певний період. Витрати складання замовлення залежать від вартості складання одного замовлення та кількості замовлень на період. У розрахунку за рік витрати складання замовлення визначаються за формулою де Цзам, nзам - відповідно витрати складання одного замовлення та кількість замовлень за рік. Кількість замовлень за рік визначається діленням річної потреби у матеріалах Рр на величину однієї партії замовлення Q. Очевидно, що зі зміною величини партії (Q1 і Q2) прямо пропорційно змінюється середній запас, а отже, і витрати утримання запасів. де С – вартість одиниці матеріалу; r – витрати на утримання запасу у відсотках від вартості матеріалу. Отже, оптимальна величина замовлення:
Охарактеризуйте наступні поняття для засвоєння основних положень теми:
Читайте також:
|
|||||||||
|