МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Список використаних джерелЗМІСТ МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ВИДАННЯ Конспект лекцій для студентів всіх форм навчання спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”
* Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с. [1] * Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с [2] * Підготовлено за матеріалами Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник/ П.П. Микитюк. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с. [XXX1]Закон України «Про інноваційну діяльність» № 40-IV від 04.07.2002р. [XXX1] [п2]Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с. [п3]Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – 295 с. [п4]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010. [п5]Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц /Є.Г. Панченко. — К.: кнеу, 2004. — 468 с. [п6]Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц /Є.Г. Панченко. — К.: кнеу, 2004. — 468 с. [п7]Рибак С.О. Міжнародне співробітництво як запорука інноваційного процесу в національній економіці /С.О. Рибак // [Електронний ресурс]. — Режим доступу: nbuv.gov.ua. [п8]Наукова та інноваційна діяльність в Україні. Стат. сб. – К.: Держкомстат. – 2006. – 312 с. [п9]Рибак С.О. Міжнародне співробітництво як запорука інноваційного процесу в національній економіці /С.О. Рибак // [Електронний ресурс]. — Режим доступу: nbuv.gov.ua. [п10]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010. [XXX11]Закон України «Про інноваційну діяльність» № 40-IV від 04.07.2002р. [XXX11] [п12]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010. [п13]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010. [п14]Каленюк І.С. Переваги міжнародного інноваційного Співробітництва / І.С. Каленюк, Холявко Н.І. // Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія». Збірник наукових праць.ЛНТУ.-Ч.1.-Луцьк, 2010.
Лекція № 1 „Гідропривід гірничих машин. Переваги та особливості експлуатації гідроприводу. Гідромотори та нагнітачі” Лекція № 2 „Елементи та схеми гідроприводу. Експлуатація гідравлічного обладнання гірничих машин” Лекція № 3 „Способи буріння шпурів. Машини для буріння шпурів. Перфоратори. Конструкція перфораторів” Лекція № 4 „Класифікація та галузь призначення гірничих свердел. Експлуатація ручних та колонкових свердел” Лекція № 5 „Установки для буріння шпурів. Класифікація та галузь призначення. Вибір типу та експлуатація установок для буріння шпурів” Лекція № 6 „Машини для буріння свердловин. Призначення, класифікація галузь застосування та експлуатація. Буровий інструмент для буріння по вугіллю і породі” Лекція № 7 „Прохідницькі комбайни бурової та вибіркової дії. Класифікація галузь застосування та експлуатація комбайнів. Переваги та недоліки окремих типів комбайнів” Лекція № 8 „Прохідницькі щити. Призначення, класифікація галузь застосування. Експлуатація прохідницьких щитів” Лекція № 9 „Обладнання для встановлення покріплення у виробках. Класифікація призначення та галузь застосування. Конструкція різних типів машин” Лекція № 10 „Навантажувальні і буронавантажувальні машини. Призначення, класифікація, галузь застосування, конструкція. Переваги та недоліки окремих видів машин” Лекція № 11„Прохідницькі комплекси. Призначення, класифікація, галузь застосування, конструкція. Переваги та недоліки окремих видів. Вибір комплексу згідно з гірничо-геологічними і технологічними умовами у прохідницькому вибою” Лекція № 12 „Способи буріння стволів. Машини і комплекси для проходження стволів” Лекція № 13 „Призначення, галузь застосування різних видів будівельних машин. Класифікація будівельних машин” Лекція № 14 „Призначення, галузь застосування та конструкція відбійного молотка. Класифікація відбійних молотків. Виконавчий інструмент відбійних молотків” Лекція № 15 „Машини для транспортування матеріалів. Призначення, галузь застосування та конструкція стрічкових та вібраційних конвеєрів, ковшових елеваторів та гвинтових конвеєрів” Лекція № 16 „Обладнання для пневматичного транспортування порошкових матеріалів. Класифікація та галузь застосування обладнання пневмотранспортування. Установки всмоктуючої та нагнітаючої дії” Лекція № 17 „Навантажувально-розвавантажувальні машини безперервної та періодичної дії. Призначення, конструкція та галузь застосування” Лекція № 18 „Машини для виконання земляних робіт. Призначення, конструкція та галузь застосування одно та багатоковшевих екскаваторів, Призначення та конструкція траншеєкопачів. Машини для гідромеханізації” Лекція № 19 „Землерийно-транспортні машини. Призначення та галузь застосування бульдозерів, грейдер-елеваторів, автогрейдерів скреперів, їх конструкція” Лекція № 20 „Машини для підготовчих робіт. Розрихлювачі, корчувачі, деревовали. Призначення, конструкція та галузь застосування” Лекція № 21 „Вантажопідйомні машини, конструкція та призначення домкратів та лебідок. Будівельні підйомники” Лекція № 22 „Підйомні крани. Призначення та галузь застосування. Конструкція баштових, мостових, кабельних, козлових, автомобільних, залізничних та інших кранів” Лекція № 23 „Призначення машин для подрібнення кам’яних матеріалів. Конструкція щокових, валкових, конусних та дробарок ударної дії” Лекція № 24 „Машини для промивки кам’яних матеріалів. Призначення та конструкція” Лекція № 25 „Машини для виготовлення і транспортування бетону і розчинів. Бетоно ірозчино - нагнітачи, конструкція та класифікація” Лекція № 26 „Розчино і бетонозмішувачі, конструкція та призначення” Лекція № 27 „Призначення та конструкція станків для заготовлення і зварювання сталі” Лекція № 28 „Ручний механізований інструмент”
Читайте також:
|
||||||||
|