Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура маркетингу

Функції маркетингу

Адаптація виробництва і збуту до змін

Адаптація (adaptation) - гнучке реагування виробництва і збуту на вимоги попиту передбачає мобільність управління виробничо-збутовою діяльністю фірми в залежності від вимог ринку і запитів споживачів

4. Інновація (innovation) має на увазі вдосконалення та оновлення продукції, що випускається, розробку більш досконалих технологій, впровадження нових форм стимулювання збуту управлінні фірмою, визначення нових каналів товароруху і збутової мережі.

5. Стратегічне планування (strategic planning)- побудова виробничо-збутових маркетингових програм, заснованих на ринкових прогнозах

Маркетингові програми включають конкретні стратегії, спрямовані на досягнення цілей фірми

Функції маркетингу - окремі види маркетингової діяльності, що відокремилися в результаті її спеціалізації.

1. Аналітичні функції дозволяють вивчити і дати оцінку факторам внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, сформувати цілі розвитку фірми і вибрати стратегії по їх досягнення. До них відносяться:

а) вивчення ринку (ємність)

б) вивчення споживачів (сегментування)

в) вивчення товарної структури

г) вивчення конкурентів

2. Виробничі функції забезпечують створення нових товарів, які найбільш повно відповідали вимогам споживача.:

А) організація виробництва нових товарів, технологій

б) матеріально-технічне постачання

у ) управління якістю та конкурентоспроможністю продукції

3. Збутові функції (функція продаж) - товар повинен бути там, де він потрібен, в тих кількостях, в яких він затребуваний, і тієї якості, на яке розраховує споживач; за цінами, які вигідні як продавцю, так і покупцю.

А) організація системи товароруху

б) сервісу

в) ФОСТИС (формування попиту і стимулювання збуту)

г) проведення товарної політики

д) проведення цінової політики

4. Функції управління та контролю - припускають організацію планування господарської діяльності підприємства і управління виробництвом:

а) організація стратегічного і оперативного планування

б) інформаційне забезпечення управління

в) організація системи комунікацій

г) організація контролю

Структура - поєднання головних елементів

· Товар (Product )

· Ціна (Price)

· Розподіл (Place)

· Просування (Promotion)


4.Класифікація та види маркетингу. Суб`єкти маркетингу.

Залежно від ступеня розвитку ринкових відносин, від етапів еволюції маркетингу, сфер його застосування виділяють характеристики, за допомогою яких можлива класифікація маркетингу за типами та видами. Класифікація маркетингу має конкретне практичне значення, так як комплекс маркетингу є істотно різним для різних його видів.

Будь-який продавець стикається з проблемою реалізації. Основним завданням кожного виробника-продавця і споживача є одержання задовільного комерційного підсумку. Забезпечення комерційного успіху безпосередньо залежить від глибокого і всебічного вивчення типів та видів ринків. Вивчення ринків здійснюється з двох позицій:

З позиції його конкретних особливостей, потреб і можливостей;

З позиції його ємкості, ступеня насиченості, стану конкуренції, ймовірності появи товарів-аналогів і товарів-замінників і т.п.

Перевага тієї чи іншої позиції призводить до різної спрямованості маркетингу.

Товарно-орієнтований маркетинг - застосовується, коли діяльність підприємства націлена на створення нового товару або удосконалення що випускається.

Споживно-орієнтований маркетинг - використовується, якщо діяльність підприємства націлена на задоволення потреб, безпосередньо виходять від ринку.

Тут головне завдання маркетингу - вивчення потенційних потреб ринку. Для господарської діяльності підприємства доцільно застосовувати обидва види маркетингу одночасно. Тільки всебічний аналіз можливостей підприємства з боку виробництва і ринку здатний забезпечити справжній комерційний успіх. Така комбінована маркетингова діяльність отримала назву інтегрованого маркетингу.

Конкретна реалізація маркетингу, тобто його змістовне наповнення, залежить від характеру підприємства, пропонованого товару, стану ринку, намірів і цілей підприємця. Маркетинг може бути простим, навіть елементарним, а може бути дуже складним, що включає перспективне планування продукту, розробку і ведення цінової політики, аналіз не лише ринку, але і самого підприємництва. Чим різноманітніше діяльність фірми, тим різноманітніше маркетинг.

Класичний маркетинг - це товарний маркетинг, це наука про те, як продавати товари і послуги.

Бренд-маркетинг - це наука про те, як продавати торгові марки товарів (послуг).

Функціональний маркетинг наука про те, як продавати функції товарів (послуг).

Класичний маркетинг і бренд-маркетинг - методології, орієнтовані скоріше на суб'єктивні слабкості споживачів і стереотипи їхньої поведінки, ніж на їх об'єктивні інтереси, хоча і вони декларують пріоритет інтересів споживачів.

Функціональний маркетинг - це ідеологія для сильних виробників і продавців, здатних дати ринку функції з найкращим співвідношенням ціни і якості, і не на словах, а на ділі орієнтуватися на інтереси споживачів. З такою ідеологією виграти має кожен: і продавець, і покупець.

Оскільки функціональний маркетинг це методологія, заснована на вивченні об'єктивних закономірностей розвитку ринку, приклади, що ілюструють прояв основних принципів цієї методології, можна знайти в історії задовго до появи не лише терміна функціональний маркетинг, а й взагалі маркетингу як явища. Однак необхідно зауважити, що вдалі приклади ринкової стратегії окремих підприємців, які, по суті, є реалізація принципів функціонального маркетингу, найчастіше насправді не є наслідком використання цілісної методології, а скоріше є наслідком інтуїтивних знахідок. Звідси їх великий успіх на одних етапах розвитку ринку і поразка на інших. У той момент, коли необхідно змінювати стратегію, потрібно знати, як це робити. Функціональний маркетинг це методологія, яка якраз дає відповідь на це питання, методологія, яка дозволяє проектувати алгоритми зміни стратегій на певних етапах розвитку ринку.

Правила функціонального маркетингу - ці правила якийсь звід лаконічних формулювань, швидше гасел, ніж розгорнутих рекомендацій, формулювань, об'єднання яких до списку дає уявлення про ефективну систему дій продавця, бажаючого добитися успіху за рахунок найбільш повного задоволення потреб покупців. Система правил має внутрішню ієрархію, засновану на уявленні про товар як про матеріальному носії не однієї, а сукупності функцій.

Система включає сім правил:

Правило 1. Продавайте функції, а не товари.

Правило 2. Продавайте в першу чергу головну функцію товару.

Правило 3. Продавайте всі відомі функції товару.

Правило 4. Знаходьте і продавайте приховані функції товару.

Правило 5. Надавайте товару нові додаткові функції і продавайте їх.

Правило 6. Продавайте функції товару навіть тоді, коли товар вже проданий.

Правило 7. Знижуйте витрати на функції, які продаєте.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  6. Атомно-кристалічна структура металів
  7. Базова алгоритмічна структура
  8. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  9. Безцехова виробнича структура.
  10. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.
  11. Бухгалтерська оцінка капіталу банку. Структура капіталу
  12. Бюджетна структура




Переглядів: 1624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Найбільш поширена класифікація маркетингу | III. По території охоплення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.