Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




III. По території охоплення

Види маркетингу

I. За орієнтації · орієнтований на продукт - діяльність підприємства націлена на створення або вдосконалення продукту

Основне завдання - спонукання споживачів купувати товари · орієнтований на споживача - діяльність підприємства спрямована на задоволення потреб

Основне завдання - вивчення потенційних потреб.

II. За структурою маркетингової концепції розрізняють

Менеджерістскій маркетинг передбачає висунення маркетингової служби на рівень менеджерів вищої ланки управління, службу з маркетингу очолює віце -президент фірми

 

Бихевиористский маркетинг - вивчення психології споживача, мотивацій купівельної поведінки. Такий маркетинг важливий для великих фірм.

Інтегрований маркетинг передбачає пов'язування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики при вирішенні стратегічних завдань фірми.

Інноваційний маркетинг заснований на фундаментальних і прикладних наукових дослідженнях, при розробці нових товарів і впровадженні їх у виробництво.

Прямий маркетинг - спосіб продажу товарів і послуг без посередників (продаж по каталогах і ТБ-маркетинг)

Стратегічний маркетинг - найважливіша функція розробки глобальних стратегій.

Екологічний маркетинг - рішення виробничо-збутових завдань відповідно до вимог захисту навколишнього середовища.

Соціальний маркетинг спрямований не тільки на задоволення запитів кінцевих споживачів, але і на всього суспільства в цілому;

Внутрішній маркетинг - реалізація товарів і послуг у рамках однієї країни

Експортний маркетинг припускає додаткові дослідження нових закордонних ринків збуту, створення зарубіжних збутових служб

Імпортний маркетинг припускає дослідження ринку для забезпечення високоефективних закупівель.

Зовнішньоторговельний маркетинг - експортні та імпортні види маркетингової діяльності щодо об'єктів зовнішньої торгівлі.

Зарубіжний науково-технічний маркетинг- продаж і закупівля результатів науково-технічної діяльності - патентів та ліцензій

Маркетинг прямих зарубіжних інвестицій - вивчення умов зарубіжної інвестиційної діяльності



Интернет реклама УБС

Зовнішньоекономічний маркетинг розглядає форми зовнішньої торгівлі, і зовнішньоекономічного співробітництва

Міжнародний маркетинг - збут продукції національними компаніями, зареєстрованими за кордоном, або іноземними компаніями у власній країні.

Мультинаціональне маркетинг - охоплення ринкових територій великого числа країн транснаціональними компаніями

Глобальний маркетинг - маркетингова діяльність найбільших фірм в світовому, глобальному масштабі


Читайте також:

  1. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  2. Антропологічні особливості давнього населення території України
  3. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  4. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  5. Вибір території, населених пунктів, підприємств торгівлі.
  6. Вивіз давальницької сировини українського замовника за межі митної території україни і ввіз в україну готової продукції
  7. Використання готівкової валюти на території України
  8. Виникнення рабовласницьких держав на території сучасної України
  9. Встановлення Радянської влади на території України.
  10. Встановлення Радянської влади на території України.
  11. Гідродинамічні аварії. Методика оцінки інженерного cтану при них і заходи захисту населення та території

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура маркетингу | VII. За видами товарів і послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.