Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. За видами товарів і послуг

IV. За важливість справ

Підтримуючий - головне завдання: підтримка попиту

 

Розвиваючий (креативний) - використовується в умовах несформованого попиту (головне завдання оцінка розміру ємності ринку)

Стимулюючий - головне завдання пошук способів підвищення попиту / реклама, ціна /

Конверсійний - при негативному попиті (споживачі відкидають товар)

Ремаркітінг - оживляючий попит

Синхромаркетинг- регулювання коливного попиту

Демаркетинг - вирішує завдання зменшення надмірного попиту

Протидіючий- переконання покупців відмовитися від товарів (алкоголь, тютюн)

Концентрований маркетинг - зосередження маркетингових зусиль на великій частці одного або декількох субринків.

V. За широтою охоплення ринку:

Масовий маркетинг - характеризується масовим виробництвом і маркетингом одного продукту, призначеного відразу для всіх покупців сегментований - це формування підприємством пропозицій товарів та послуг, значною мірою пристосованих до специфічних потреб споживачів, що відносяться до одного або кількох сегментів ринку.

Індивідуальний маркетинг - можливість в масових масштабах створювати товари і засоби комунікації зі споживачами, розроблені на індивідуальній основі таким чином , щоб задовольнити вимоги кожного конкретного споживача.

Концентрований маркетинг (на рівні ринкових ніш) - концентрується на підгрупах, які існують всередині сегмента, тобто формування підприємством пропозицій і послуг, значною мірою пристосованих до специфічних потреб споживачів одного або декількох підсегмент ринку, найчастіше характеризуються меншим рівнем конкуренції.

VI. По сегментації ринку (пріоритетності завдань)

Недиференційований- підприємство виходить на весь ринок з одним товаром

Диференційований - підприємство освоює кілька сегментів ринку різними товарами

Функціональний - це комплекс функцій промислового підприємства з реалізації товарів.

Товарно-орієнтована - діяльність підприємства націлена на створення нового товару або удосконалення що випускається споживно-орієнтований - діяльність підприємства, націлена на задоволення потреб, безпосередньо виходять від ринку.

Інтегрований - поєднання товарнооріентірованного і споживно-орієнтованого маркетингу

маркетинг споживчих товарів

товарів виробничого призначення

банківський маркетинг

торговий маркетинг

аграрний маркетинг

маркетинг будівництва

маркетинг туристичного бізнесу

VIII. За сферою застосування:

мікромаркетинг - маркетинг, що реалізовується на рівні окремої організації

макромаркетинг - діяльність держави у сфері ринку

метамаркетінг (некомерційний ) - некомерційний маркетинг (управління політичними партіями, професійними асоціаціями)

міксмаркетінг - комбіноване та координоване використання різних інструментів маркетингу - комплексний маркетинг

соціальний маркетинг - сукупність методів здійснення соціальних програм державою та громадськими організаціями, а також соціальні аспекти ринкової діяльності корпорацій

егомаркетінг - це діяльність індивідуума на ринку, наприклад, при працевлаштуванні.

Під суб'єктами маркетингу розуміються виробники та підприємства обслуговування, оптові і різні торгові організації, фахівці з маркетингу, а також різні споживачі. Кожні з них мають свої основні функції.

1. Виробник або обслуговуючі підприємства - фірми, що випускають товари або надають послуги. 2. Оптові організації - фірми, які купують продукцію для перепродажу її у роздрібній торгівлі.

3. Різні організації здійснюють продаж товарів кінцевим споживачам.

4. Фахівці з маркетингу виконують певні маркетингові функції.

5. Споживач купує продукцію для свого особистого споживання.

Важливо відзначити, що зазвичай один суб'єкт не може взяти на себе виконання всіх маркетингових функцій внаслідок того, що не володіє достатніми фінансовими ресурсами; часто не виробляє відповідну продукцію; не має бажання здійснювати маркетингову діяльність; не дозволяють розміри і багато іншого.

Під об'єктом маркетингу мають на увазі основні категорії і чинники ринку:

1. Товар (послуга), тобто все те, що може задовольнити потреба, або потребу і пропонується ринку з метою придбання, споживання або використання;

2. Попит;

3. Пропозиція;

4. Ринок;

5. Збут;

6. Споживач;

7. Продавець;

8. Операція;

9. Нужда, потреба.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. Автомати для продажу штучних товарів
  4. Автоматизація туристичних послуг
  5. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  6. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  7. Аналізцін і товарівконкурентів
  8. Асортимент шкільних товарів
  9. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  10. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  11. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.




Переглядів: 1450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. По території охоплення | Навколишнє середовище маркетингу Внутрішнє та зовнішнє середовище.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.