Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перевезення пасажирів

При децентралізованій системі керівництва перевезеннями функції служби експлуатації управління і автопідприємства розподіляються таким чином.

Служба експлуатації управління:

вивчає і обстежує пасажиропотоки в районах діяльності управління як на діючих маршрутах, так і в напрямах можливого відкриття нових маршрутів;

розробляє і здійснює плани розвитку маршрутної мережі і інтенсивність рушення пасажирського автомобільного транспорту, кращого його використання і підвищення культури обслуговування населення;

визначає потребу у вантажних і легкових таксомотор по окремих містах, робочих селищах і інших населених пунктах;

займається питаннями правильної дислокації пасажирських автопідприємств і їх потреби в рухомому складі;

спільно з плановим відділом управління готує проект виробничої програми управління по перевезеннях пасажирів по всіх об'ємних і якісних показниках і бере участь у встановленні програми по перевезеннях для кожного автопідприємства;

контролює виконання автопідприємствами встановленого плану перевезень і основних експлуатаційних показників роботи і надає їм необхідну допомогу;

проводить інструктаж і надає практичну допомогу працівникам автопідприємства в організації пасажирського рушення, контролю за повнотою збору виручки, за культурою обслуговування пасажирів;

веде оперативний облік, звітність і аналіз виконання плану перевезень по управлінню загалом і кожному автопідприємству нарізно.

Служба експлуатації вивчає пасажиропотоки в районі діяльності як на діючих маршрутах, так і в напрямах можливого відкриття нових маршрутів;

проводить обстеження траси автобусних і таксомоторних маршрутів і встановлює наявність необхідних умов для роботи рухомого складу;

на основі узагальнення зібраних даних після затвердження управлінням відкриває нові і змінює діючі маршрути, проводить зміну напрямів, протяжності і розкладів рушення;

організує лінійну експлуатацію пасажирського транспорту, автобусні і маршрутні таксомоторні лінії, автобусні вокзали, станції і зупинки, таксомоторні стоянки і диспетчерські пункти;

розробляє основну технічну документацію по пасажирському рушенню; графіки і розклади рушення автобусів і таксомотор по міських, приміських і міжміських маршрутах; вбрання, що встановлюють порядок роботи автобусів і маршрутних таксомотор на кожному маршруті; план-графік випуску таксомотор на лінію і повернення в парк;

норми часу рушення автобусів і таксомотор по маршрутах, а також таблиці вартості проїзду;

розподіляє автобуси і маршрутну таксомотор по маршрутах і вбраннях, легкову і вантажну таксомотор - по групах випуску, а також по існуючих міських стоянках;

виписує шляхові листи і вручає їх водіям для виконання, робить відмітку в обліково-квиткових листах кондукторів;

забезпечує своєчасну подачу на лінію встановленої кількості технічно справного рухомого складу відповідно до графіків;

здійснює оперативне диспетчерське керівництво роботою рухомого складу на лінії, а також лінійний контроль;

організує подачу на лінію автомобілів технічної допомоги;

забезпечує виконання затвердженого автопідприємством плану перевезень по всіх експлуатаційних показниках, аналізує всі випадки невиконання плану по автопідприємству загалом і окремим водіям і вживає необхідні заходів;

приймає від водіїв по закінченні робочої зміни шляхові листи, перевіряє правильність оформлення і проводить їх обробку;

веде встановлений оперативний облік і звітність;

забезпечує експлуатацію лінійних будівель і споруд (автобусних станцій і інш.), обладнання маршрутів зупиночними знаками, дошками розкладів та інш., а також ремонт лінійних споруд (через технічну службу автопідприємства);

розробляє і проводить заходи щодо поліпшення організації роботи пасажирського транспорту і підвищення культури обслуговування пасажирів;

постійно стежить за станом доріг, по яких здійснюються регулярні перевезення пасажирів;

веде суворий облік поступаючих скарг і заяв, проводить розбір і дає відповіді у встановлені терміни.

При централізованій системі керівництва перевезеннями встановлюється наступний розподіл функцій служби експлуатації (пасажирської служби) управління і автопідприємства.

Служба експлуатації автопідприємства:

по завданнях управління організує лінійну експлуатацію пасажирського транспорту: автобусні і маршрутні таксомоторні лінії, автобусні вокзали, станції і зупинки, таксомоторні стоянки і диспетчерські пункти;

складає графіки виходу автобусів і таксомотор з парку і повернення в парк відповідно до діючих розкладів і нарядів;

розподіляє пересувний склад по маршрутах і міських стоянках згідно з вбраннями і групами випуску;

виписує шляхові листи і вручає їх водіям для виконання, робить відмітку в обліково-квиткових листах кондукторів;

забезпечує своєчасну подачу на лінію встановленої кількості технічно справного рухомого складу відповідно до графіка;

забезпечує виконання затвердженого автопідприємством плану перевезень по всіх експлуатаційних показниках; аналізує всі випадки невиконання плану по автопідприємству загалом і окремими водіями і вживає необхідні заходів;

приймає від водіїв по закінченні робочої зміни шляхові листи, перевіряє правильність оформлення і проводить їх обробку;

веде встановлений оперативний облік і звітність;

здійснює адміністративне керівництво водіями і кондукторами і проводить масово-виховну роботу з ними;

встановлює режим роботи автомобільних бригад виходячи з графіків роботи рухомого складу, з урахуванням забезпечення умов для зростання продуктивності праця водіїв і кондукторів;

забезпечує експлуатацію лінійних будівель і споруд (автобусних станцій, зупиночних пунктів, таксомоторних стоянок), обладнання маршрутів зупиночними знаками, дошками розкладів та інш., а також ремонт лінійних споруд (через технічну службу автопідприємства);

спільно з управлінням розробляє і проводить заходи щодо поліпшення організації роботи пасажирського транспорту і підвищення культури обслуговування пасажирів;

постійно стежить за станом доріг, по яких здійснюються регулярні перевезення пасажирів.

 


Читайте також:

  1. Безпека перевезення.
  2. Вибір способу перевезення та перевізника
  3. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  4. Витрати на перевезення
  5. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  6. Договір перевезення вантажу
  7. Договір перевезення. Відповідальність перевізника, пред’явлення претензій. Транспортне екпедитування.
  8. Загальні положення про договір перевезення
  9. Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.
  10. Залежність собівартоснті перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середньої технічної швидкості автомобіля, .
  11. Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу від відстані навантаженої їздки, .
  12. Інструкція з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні




Переглядів: 1148

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення вантажів | Автопідприємства вантажних автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.