МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розробка атрибутів бренду.І\/. Розробка ідентичності бренду. ІІІ. Позиціювання бренду. Концепція позиціювання бренду. ІІ. Порівняння і переваги бренду 1. Відмінності бренду. 2. Ідентичність (Переваги бренду). Види позиціювання: Ø ґрунтується на особливостях товару; Ø ґрунтується на вигоді від товару; Ø згідно використання (нестандартне використання традиційного товару); Ø позиціювання, основане на характеристиках користувача; Ø цінове позиціювання; Ø позиціювання по дистрибуції. При розробці концепції позиціювання бренду необхідно враховувати три фактори: 1) цільову групу споживачів; 2) призначення, користь і вигоду для споживача від даної марки товару; 3) конкретні переваги даного бренду у порівнянні з існуючими аналогами. До елементів ідентичності бренду відносять: 1) імідж бренду; 2) позицію бренду; 3) зовнішню перспективу; 4) фіксацію на основних властивостях товару. До основних атрибутів бренду належать: 1) зовнішній вигляд товару, його фізичні характеристики; 2) ім’я бренду; 3) упаковка; 4) реклама; 5) персонажі бренду; 6) фірмовий знак, логотип; 7) кольорова гамма, шрифти; 8) жести; 9) музика, голос, специфічні фрази; тощо Створення бренда – складний творчий процес, який складається з наступних етапів: 1.створення візуально-словесного виразу: q фірмова назва; q товарний знак; q фірмовий стиль; q слоган; 2. практичне застосування в: q діловій документації; q комунікаційних заходах; q рекламній продукції; 3. формування бренду: q рамки; q програма застосування; q аналіз результатів; 4. сформований бренд: q дослідження; q аналіз і прогноз; q план подальшого розвитку. Відомо чотири основних правила реалізації бренд-стратегії: 1) бренд має повідомляти про якість і переваги продукту; 2) назва бренду має бути така, щоб її було легко вимовити, впізнати й запам’ятати; 3) бренд має відрізнятися від інших торгових марок; 4) треба гарантувати чистоту бренду, аби можна було його зареєструвати та запам’ятати. Сучасне розуміння бренду включає в себе декількох аспектів: 1. механізм диференціації товарів; 2. механізм сегментації ринку; 3. образ у свідомості споживачів (бренд-імідж); 4. засіб взаємодії (комунікації) із споживачами; 5. засіб індивідуалізації товарів, фірми; 6. система підтримки ідентичності; 7. правовий інструмент; 8. частина корпоративної культури компанії; 9. концепція капіталу бренда; 10. елемент ринку, що розвивається у часі і в просторі. Основними характеристиками бренду є: Ø основний його зміст; Ø функціональні й емоційні асоціації, що виражаються покупцями і потенційними клієнтами; Ø словесна частина марки або словесний товарний знак; Ø візуальний образ марки, формований рекламою в сприйнятті покупця; Ø рівень популярності марки у покупця, сила бренда; Ø узагальнена сукупність ознак бренда, що характеризує його індивідуальність; Ø вартісні оцінки, показники; Ø ступінь просунення бренда; Ø ступінь залучення бренда до цільової аудиторії, окремих ринкових сегментів. Бренд переслідує наступні цілі: Ø досягнення обізнаності про бренд; Ø формування “міфу бренду”; Ø забезпечення лояльності бренду (повна байдужість до марки; легка перевага; прихильність; глибока вірність). Успішність бренду досягається його відповідністю функціональним очікуванням споживачів, наданням їм додаткової цінності, задоволення психологічних потреб. Додаткова цінність бренду формується такими складовими, як: 1. досвід використання – продукція повинна зарекомендувати себе на українському ринку як така, що відповідає очікуванням споживачів у процесі використання; 2. уявлення споживачів – образ торгової марки ув’язується з цільовою групою споживачів. Переваги, які несе в собі бренд для товаровиробника: 1) преміальна ціна; 2) підвищення конкурентоспроможності; 3) стійкість при зміні економічної ситуації; 4) здатність вижити при економічній кризі. Переваги наявності бренду для споживачів: 1) спрощення процесу вибору товару; 2) підтвердження життєвих цінностей, які мають відношення до індивідуальності споживача; 3) здійснюється успішна взаємодія з важливою соціальною групою; 4) впорядкованість в житті. З часом розроблений бренд опиниться в ситуації, коли підприємству доведеться змінити чи розширити асортимент продукції. І тут є чотири основних способи модернізації бренд-стратегії: 1. Розширення товарної лінії: випуск нового товару в даній категорії з попереднім брендом. Як правило, йдеться про новий присмак, форму чи розмір. Цей шлях запровадження нового товару не потребує значних інвестицій. Ризик такої стратегії полягає в можливій втраті індивідуальності бренду або в скороченні обсягів продажу іншого товару, коли новий товар ще не захопив частку ринку в конкурентів. 2. Розширення бренду: використання успішного бренду для випуску нових товарів в іншій категорії. Така стратегія сприятиме миттєвому впізнаванню нового товару та його швидшому закріпленню на ринку. Так можна заощадити значні кошти на маркетингових дослідженнях і рекламі, без яких неможливе просування абсолютно нового бренду. Ризик цієї стратегії полягає в тому, що в разі невдачі при розширенні бренду можуть постраждати також інші товари виробника. 3. Мультибренд: запровадження нового бренду в існуючій товарній категорії. Різні бренди означають різні характеристики товару для різних покупців. Ризиком такої стратегії може бути фрагментація своєї частки ринку, а це потребуватиме значної частини коштів, які спрямовуються на маркетинг. Небезпечно також, якщо покупцям, які розуміють, що це товари одного виробника, стане важко визначити якість та імідж підприємства. 4. Нові бренди: запровадження нового бренду в новій категорії, якій не підходить жоден з існуючих брендів. Основний ризик полягає в тому, що для налагодження випуску нової продукції потрібні значні кошти, час і неабиякі зусилля. Відійшовши від основної спеціалізації, підприємство також реально ризикує зазнати невдачі. Причинами переключення споживачів на інші марки можуть бути: 1) тривала (систематична) відсутність товару у місцях продажу; 2) підвищення ціни; 3) тимчасова відсутність у конкретному місці продажу; 4) погіршення якості, її нестабільність; 5) невиконання обіцянок, даних виробником, порушення марочного контракту; 6) обмежений асортимент, малий товарний запас; 7) низька якість гарантійного і сервісного обслуговування тощо. Читайте також:
|
||||||||
|