Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Понятия логистики и факторы ее развития, методология

Схема побудови програми товарної політики

№ з/п Заходи маркетингової програми Строк виконання Відповідальні Кошторис витрат
         

 

Доцільно розробляти декілька варіантів програми. Кожний варіант програми повинен відрізнятися від інших конкретними маркетинговими діями і структурою пропонованих додаткових послуг.

Наприкінці необхідно зазначити, що програма товарної політики є цілком конкретною дл кожного окремого підприємства і залежить від конкретних цілей, завдань, умов функціонування кожного підприємства.

 

Існують різні концепції управління товарною політикою підприємства:

1. Інженерна – полягає в тому, що товари (науково-дослідницькі та конструкторські розробки) створюють інженери, а спеціалісти з маркетингу – просувають (рис. 1.3)

 

 


Рис.1.3. Інженерна концепція товарної політики підприємства

2. Ринкова – базується на тому, що спеціалісти з маркетингу створюють ідею про цінність товару на основі дослідження споживачів, товарів, конкурентів тощо, після чого здійснюється розробка товару та його просування (рис.1.4.)

 

 


Рис.1.4. Ринкова концепція товарної політики підприємства

 

Саме ринкова концепція товарної політики притаманна підприємствам маркетингової орієнтації.

 

Відділ маркетингу в процесі формування товарної політики може виконувати такі завдання:

Ø аналізувати ЖЦТ;

Ø аналізувати фактори, які впливають МТП;

Ø розробляти товарну стратегію підприємства;

Ø складати план заходів щодо підвищення ефективності МТП;

Ø прогнозувати попит на товарну продукцію;

Ø оцінювати ризик товарної інноваційної політики підприємства;

Ø здійснювати маркетингові дослідження товару;

Ø формувати банк стандартів, технічних умов, відслідковувати зміни у них;

Ø за допомогою стандартів підтримувати належний рівень якості продукції, захищати споживача від дефектної продукції, аналізувати причини рекламацій і запобігати їх виникненню;

Ø вивчаючи споживчі властивості продукції конкурентів, здійснювати заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності власної продукції;

Ø здійснювати постійне інформаційне забезпечення щодо потенційних споживачів, їх потреби і переваги; конкуруючі товари; рівень їх конкурентоспроможності; галузеві тенденції;

Ø планувати товарний асортимент (розробляти план, сітьовий графік і матрицю дій);

Ø розробляти концепцію позиціювання товару;

Ø створювати ідею товарного знаку;

Ø створювати ідею ефективної упаковки товару для забезпечення її впізнання та привабливості;

Ø оцінювати ефективність товарної політики підприємства.

 


Читайте також:

  1. Лк. 9. Методология информационного логистического управления потоками
  2. МЕТОДИКА ФОРМИРОВАНИЯ ГРАММАТИЧЕСКОГО ПОНЯТИЯ
  3. Методология технологической зрелости.
  4. Работа с понятиями
  5. ТЕМА № 1 БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ПОЕЗДОВ. ОБЩИЕ ПОНЯТИЯ, ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТЬ РАБОТНИКОВ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА И ИХ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ 2 страница
  6. Факторы, влияющие на исход воздействия электрического тока




Переглядів: 731

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління товарною політикою на підприємствах. | Розділ II. Онтологія культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.