Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття циклічності. Економічні цикли та їх фази. Види і тривалість циклів.

Економічне зростання: сутність, типи, фактори та наслідки.

Сутність і багатогранність процесу суспільного відтворення.

Викладач: Домішкан О.С.

Лекція 12

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ СТУДЕНТИ

Розуміти, в чому полягає суть і роль державного регулювання. Знати, що є суб’єктами та об’єктами державного регулювання економіки. Характеризувати принципи, методи та функції державного регулювання еко­номіки. Знати основні напрями політики державного регулювання економіки.

 

1. Які цілі державного регулювання ви знаєте?

2. За яких умов потрібне державне регулювання економіки?

3. В чому полягає підтримуюча, компенсаційна та регулююча діяльність держави?

4. Назвіть основні суб’єкти та об’єкти державного регулювання економіки.

5. Охарактеризуйте основні методи державного регулювання економіки.

6. Назвіть прямі та непрямі методи державного регулювання.

7. У яких сферах застосовують адміністративне регулювання?

8. Які принципи державного регулювання ви знаєте?

9. Які функції, спрямовані на регулювання економіки, виконує держава?

10. Назвіть основні напрямки політики державного регулювання економіки.

на тему:

«Роль держави в ринковій економіці. Держава як суб’єкт регулювання»

 

1. До основних цілей державного регулювання не відноситься:

а) реалізація соціальних цілей розвитку суспільства;

б) забезпечення конкурентоспроможності товарів на світовому ринку;

в) досягнення макроекономічної ефективності;

г) раціональне використання ресурсів;

д) правильної відповіді немає.

2. Політика компенсування недоліків або негативних наслідків функціо­нування ринку, це:

а) державне регулювання економіки;

б) підтримуюча діяльність держави;

в) компенсаційна діяльність держави;

г) регулююча діяльність держави;

д) всі попередні відповіді.

3. До об’єктів державного регулювання можна віднести:

а)науково-технічний прогрес;

б) інфляцію;

в) навколишнє середовище;

г) економічні цикли;

д) все вище перераховане.

4. До основних принципів державного регулювання можна віднести:

а)наукову обґрунтованість;

б) погодження інтересів;

в) цілеспрямованість;

г) пріоритетність;

д) комплексність;

е) всі вище перераховані принципи.

5. До функцій державного регулювання можна віднести:

а) стимулюючу функцію;

б) нормативну функцію;

в) соціальну функцію;

г) контролюючу функцію;

д) всі вище перераховані функції.

Відповіді:1 – д

2 – в

3 – в, г

4 – е

5 – д

з дисципліни „Політична економія”

на тему:

«Процес суспільного відтворення. Економічне зростання і його чинники»

 

 

 

2009 р.

4. Безробіття, його зміст, причини, види, форми, типи. Рівень безробіття. Економічні та соціальні наслідки впливу безробіття.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Економічні цикли.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  9. Акціонерна власність в економічній системі
  10. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  11. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  12. Античний Рим: економічні причини розвитку і занепаду




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ | Сутність і багатогранність процесу суспільного відтворення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.