Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Типізація бізнес-планів

Різноманітність та різноплановість цілей і задач бізнес-планування обумовлює складність її класифікації. Проте така потреба виникає через необхідність уніфікувати вимоги до такого роду документу з боку інвесторів, партнерів та власників проектів. Ми пропонуємо класифікувати бізнес-плани за такими ознаками:

- за кількістю підприємств задіяних в проекті: для одного або декількох підприємств;

- за фазою розвитку підприємства, для якого розробляється бізнес-план: створення або розвиток підприємства, об’єднання підприємств, організація відокремлених підрозділів;

- за метою проекту, для якого розробляється бізнес-план: обґрунтування зміни структури підприємства, розробка і вихід на ринок з новою продукцією, модернізація виробництва, фінансове оздоровлення підприємства, обґрунтування доцільності покупки майнового комплексу;

- за «споживачами» бізнес-планів: для самого підприємства або вищого керівництва, для потенційних партнерів або зовнішніх інвесторів;

- за видами господарської діяльності: виробництво, сільське господарство, будівництво, торгівля, посередництво, надання послуг;

- за термінами проекту, для якого розробляється бізнес-план: коротко-, середньо- і довгостроковий;

- за розмірами господарської діяльності: проекти великого, середнього або малого масштабу;

- за характеристиками товару, який пропонується на ринок: традиційний чи інноваційний товар, виробничо-технічного або споживчого призначення.

Перші три класифікаційні ознаки дозволяють виділити найбільш розповсюджені типи бізнес-планів (рис.3).

Основна мета бізнес-планів проектів, в яких приймають участь декілька кооперативних підприємств, полягає в координації дій на ринку для підвищення ефективності кооперативної системи в цілому. Прикладом такого планування може бути проект об’єднання фермерських господарств, приватних переробних підприємств та торговельної мережі системи споживчої кооперації. Основні завдання такого проекту зводяться до рішення наступних питань:

· який буде ринковий попит на пропоновані продовольчі товари і як він буде змінюватися в часі;



Интернет реклама УБС


 

 
 

 

 


Рис. 3. Типи бізнес-планів по об’єктах планування

 


· які ресурси й у яких кількостях будуть потрібні для організації всього бізнес-проекту об'єднання підприємств;

· скільки будуть коштувати необхідні ресурси для кожного учасника проекту;

· які будуть витрати на організацію виробництва й реалізацію продукції на відповідних ринках;

· яка може бути ринкова ціна на сільськогосподарську продукцію і як на неї буде впливати участь кожного підприємства;

· якими можуть бути загальні доходи і як їх варто розподіляти між всіма учасниками бізнес-проекту;

· які будуть показники ефективності всього об'єднання й підприємств-учасників проекту, як їх можна підвищити.


Читайте також:

  1. Види бізнес-планів та їх структура
  2. Лекція 3. Типізація соціально-економічних систем за моральним критерієм
  3. Місце бізнес-планів в системі планування системи споживчої кооперації
  4. Питання третє. Типізація економічних систем.
  5. Типізація міжнародних організацій
  6. Типізація стратегій міжнародної конкурентоспроможності
  7. Типізація технологічних процесів виготовлення деталей с/г машин.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце бізнес-планів в системі планування системи споживчої кооперації | Лекция 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.