МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види маркетингу.Залежно від стану попиту на ринку розрізняють такі види маркетингу: Конверсійний маркетинг – попит на товар\послугу негативний, треба його стимулювати. Стимулюючий – попит на товар\послугу відсутній, потрібно його створити. Розвиваючий маркетинг – попит потенційний (він існує, але товару чи послуги ще немає), необхідно зробити його реальним. Ре маркетинг – попит знижується, необхідно його поновити, надати йому нового імпульсу. Синхромаркетинг – попит коливається, необхідно його стабілізувати. Підтримуючий маркетинг – попит відповідає можливостям фірми, потрібно його застабілізувати. Де маркетинг – попит надмірний, необхідно його знизити. Протидіючий маркетинг – сформувався ірраціональний попит, необхідно його звести до нуля.
5. Процес управління маркетингом. Управління маркетингом – це аналіз, планування, втілення в життя і контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів з покупцями для досягнення завдань організації (одержання прибутку, зростання обсягу продажу, збільшення частки ринку). Процес управління маркетингом складається з таких етапів: 1. аналіз ринкових можливостей: система маркетингових досліджень, маркетингова інформація, маркетингове середовище); 2. відбір цільових ринків: вимірювання об’ємів попиту, сегментування ринку і відбір цільових сегментів, позиціювання товару); 3. розробка комплексу маркетингу : розробка товарів, встановлення цін на товари, стимулювання збуту. 4. втілення в життя маркетингових досліджень: стратегія, планування, реалізація, контроль. Тести до лекції №1 1. На що орієнтується підприємство, здійснюючи маркетингову діяльність: a) На виробництво тих товарів, які потрібні споживачеві і на котрі існує значний попит; b) На продаж тих товарів, які вже вироблені без врахування потреб споживачів.
2. Яку систему охоплює маркетинг: a) Виробничу; b) Збутову; c) Виробничо-збутову.
3. Маркетинг починається : a) З розроблення і виробництва товару; b) З дослідження ринку та потреб споживачів; c) З інформаційної рекламної кампанії.
4. Зміст та послідовність видів діяльності на підприємстві, яке орієнтується на маркетинг: a) Масове виробництво – збут; b) Вивчення потреб споживачів – масове виробництво – збут; c) Масове виробництво – стимулювання збуту – збут.
5. Ринок, який відповідає ситуації, коли пропозиція перевищує попит: a) Ринок продавця; b) Ринок покупця.
6. Три фактори, які лежать в основі концепції соціально-етичного маркетингу: a) Прибутковість підприємства, споживчі потреби, інтереси суспільства; b) Прибутковість підприємства, окупність інвестицій та ефективність збуту.
Читайте також:
|
||||||||
|