Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види маркетингу.

Залежно від стану попиту на ринку розрізняють такі види маркетингу:

Конверсійний маркетинг – попит на товар\послугу негативний, треба його стимулювати.

Стимулюючий – попит на товар\послугу відсутній, потрібно його створити.

Розвиваючий маркетинг – попит потенційний (він існує, але товару чи послуги ще немає), необхідно зробити його реальним.

Ре маркетинг – попит знижується, необхідно його поновити, надати йому нового імпульсу.

Синхромаркетинг – попит коливається, необхідно його стабілізувати.

Підтримуючий маркетинг – попит відповідає можливостям фірми, потрібно його застабілізувати.

Де маркетинг – попит надмірний, необхідно його знизити.

Протидіючий маркетинг – сформувався ірраціональний попит, необхідно його звести до нуля.

 

5. Процес управління маркетингом.

Управління маркетингом – це аналіз, планування, втілення в життя і контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів з покупцями для досягнення завдань організації (одержання прибутку, зростання обсягу продажу, збільшення частки ринку).

Процес управління маркетингом складається з таких етапів:

1. аналіз ринкових можливостей: система маркетингових досліджень, маркетингова інформація, маркетингове середовище);

2. відбір цільових ринків: вимірювання об’ємів попиту, сегментування ринку і відбір цільових сегментів, позиціювання товару);

3. розробка комплексу маркетингу : розробка товарів, встановлення цін на товари, стимулювання збуту.

4. втілення в життя маркетингових досліджень: стратегія, планування, реалізація, контроль.

Тести до лекції №1

1. На що орієнтується підприємство, здійснюючи маркетингову діяльність:

a) На виробництво тих товарів, які потрібні споживачеві і на котрі існує значний попит;

b) На продаж тих товарів, які вже вироблені без врахування потреб споживачів.

 

2. Яку систему охоплює маркетинг:

a) Виробничу;

b) Збутову;

c) Виробничо-збутову.

 

3. Маркетинг починається :

a) З розроблення і виробництва товару;

b) З дослідження ринку та потреб споживачів;

c) З інформаційної рекламної кампанії.

 

4. Зміст та послідовність видів діяльності на підприємстві, яке орієнтується на маркетинг:

a) Масове виробництво – збут;

b) Вивчення потреб споживачів – масове виробництво – збут;

c) Масове виробництво – стимулювання збуту – збут.

 

5. Ринок, який відповідає ситуації, коли пропозиція перевищує попит:

a) Ринок продавця;

b) Ринок покупця.

 

6. Три фактори, які лежать в основі концепції соціально-етичного маркетингу:

a) Прибутковість підприємства, споживчі потреби, інтереси суспільства;

b) Прибутковість підприємства, окупність інвестицій та ефективність збуту.

 


Читайте також:

  1. Види маркетингу.
  2. Види організаційних структур служби маркетингу.
  3. Визначення маркетингу. Цілі та завдання маркетингу.
  4. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ.
  5. Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.
  6. Еволюція концепції маркетингу.
  7. Еволюція маркетингу.
  8. Ефективність кампаній соціального маркетингу.
  9. Завдання планування маркетингу.
  10. Загальні правила - вороги маркетингу.
  11. Комплекс маркетингу.




Переглядів: 4671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Капітальні вкладення й експлуатаційні витрати | Призначення і сутність місцевих фінансів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.