Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Робота з шарами, налаштуванням, редагуванням

Способи доступу

Вираз

Метод

Кут

Довжина

Полилиния

Скасувати

Скасовує попередню операцію в команді.

Побудова фасок уздовж всієї полілінії.

Пересічні сегменти полілінії з'єднуються фаскою в кожній вершині полілінії. Лінії фасок стають новими сегментами полілінії.

Якщо полілінія включає сегменти, які набагато коротше довжини фаски, у цих сегментів фаска не знімається.

 

Завдання довжин фасок (відстаней від обраного перетину до кінців лінії фаски).

Якщо обидва значення довжини задані рівними нулю, команда фасках подовжує або обрізає дві лінії так, щоб вони закінчувалися в одній точці.

 

Завдання в якості параметрів фаски однієї з її довжин і величини кута.

 

Обрізка

Визначає, обрізає чи команда фасках вибрані грані по кінцевим точкам фаски.

Примітка Включення обрізки встановлює для системної змінної TRIMMODE значення 1; відключення обрізки присвоює системної змінної TRIMMODE значення 0.

Якщо системної змінної TRIMMODE встановлено значення 1, команда фасках обрізає пересічні лінії по кінцевим точкам лінії фаски. Якщо обрані лінії не перетинаються, команда фасках подовжить або обріже їх так, щоб вони перетнулися. Якщо змінній TRIMMODE встановлено значення 0, фаска знімається без обрізки обраних ліній.

Визначає, чи використовує команда фасках для побудови фаски значення двох довжин або значення довжини і величину кута.

Кілька

Створює фаски для кромок декількох наборів об'єктів.

Управління довжиною фаски за допомогою математичного виразу. Список допустимих операторів і функцій див Управління геометрією за допомогою Диспетчера параметрів .

З’єднання кривими (ПЕРЕХОД)

Побудова сплайна в зазорі між двома обраними відрізками або кривими.

Стрічка : вкладка «Головна» панель «Редагування» «Згладжування кривих»

Зведена інформація

Виберіть кожен об'єкт поряд з кінцевою крапкою . Форма підсумкового сплайна залежить від заданої безперервності. Значення довжин обраних об'єктів залишаються незмінними.



Интернет реклама УБС

Допустимі об'єкти включають лінії, дуги, еліптичні дуги, спіралі, розімкнуті полілінії і розімкнуті лінії сплайна.

Шари подібні до прозорих листів кальки, що лежать один на одному. На різних шарах групуються різні типи даних. Використання кольору дозволяє розрізняти схожі елементи малюнка. Використання ліній різних типів допомагає швидко розпізнавати такі елементи, як осьові або невидимі лінії. Розташування об’єктів на різних шарах дозволяє спростити багато операцій з управління даними малюнка.

Побудовані об’єкти завжди розміщаються в певному шарі. Ним може бути як шар за замовчуванням, так і шар, створений та названий самим користувачем. З кожним шаром пов’язані свої колір і тип лінії. Наприклад, можна створити окремий шар для розміщення осьових ліній та призначити йому блакитний колір і тип лінії ОСЕВАЯ. Згодом, якщо знадобиться побудувати осьову лінію, потрібно перейти на цей шар і розпочати малювання. Таким чином, перед кожною побудовою осьових ліній не потрібно знову встановлювати колір і тип лінії. Крім того, за потреби не виводити осьові лінії на екран або на плоттер видимість шару можна відключити.

В архітектурних кресленнях загально прийнято розміщати в окремих шарах стіни, двері, вікна, елементи водопровідної системи, електротехнічного обладнання, несучі будівельні конструкції, пояснюючі написи (текст), розмірні лінії, блоки заголовків тощо. Можливість використання шарів - одна з найголовніших переваг малювання в середовищі AutoCAD перед олівцем та папером.

Працюючи у просторі листа або з плаваючими видовими екранами, можна встановити видимість шару індивідуально для кожного видового екрану. Для всіх шарів справедливі одні і ті ж установки лімітів малюнка, системи координат і коефіцієнта екранного збільшення. Якщо певна сукупність шарів використовується часто, то ці шари, кольори і типи ліній рекомендується задати в малюнку-прототипі.

Створення шарів і присвоєння їм імен

Для будь-якої групи елементів малюнка (стін, розмірів і т.п.) можна створити окремий шар, призначивши йому колір і тип лінії. Кожному шару присвоюється ім'я.

На початку роботи з новим малюнком AutoCAD створює шар з ім’ям “0”. Цей шар не можна знищити. За замовчуванням шару “0” призначається колір 7 (білий) і тип лінії CONTINUOUS (суцільна).

Для створення нового шару: зі стрічки Главная у групі Слои написнути кнопку або ж Вкладка "Главная" панель "Слои" "Свойства слоя", або ж команда СЛОЙ. У діалоговому вікні “Диспетчер свойств слоев” натиснути кнопку “Новый”. У списку з’явиться новий шар з тимчасовим ім’ям “Слой1”. Ввести ім’я нового шару. Натиснути кнопку “OK”. Ім’я шару повинно містити не більше 31 символу. Воно може включати в себе букви, цифри і спеціальні символи: знаки долара ($), дефіса (-) і підкреслення (_). Ім’я шару не може містити пробілів.

Усі нові шари автоматично іменуються в порядку їх створення, “Слой1”, “Слой2” і т.д. Для перейменування шару потрібно клацнути мишкою на його імені і ввести нове ім’я. Новому шару за замовчуванням призначається білий колір і тип лінії CONTINUOUS. Можна або залишити стандартні установки для нових шарів, або призначати їм інші кольори і типи ліній.

 

Якщо при створенні нового шару один з наявних шарів підсвічений (виділений), тоді новий шар наслідує його властивості.

Знищення шарів

Знищувати шари можна в будь-який момент сеансу роботи. Не можна знищити шар з ім’ям “0”, поточний шар, а також шари, що залежить від зовнішніх посилань чи такі, що містять об’єкти.

Для знищення шару: У діалоговому вікні “Диспетчер свойств слоев” вибрати необхідний шар або декілька шарів і натиснути кнопку “Удалить”. Натиснути кнопку “OK”. Якщо на один з вибраних шарів посилається який-небудь блок, нехай навіть не вставлений в малюнок, то такий шар знищити не можна.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОПИРОВАТЬ | Способи доступу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.