Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення педагогічного спілкування, його специфіка. Структура педагогічного спілкування (етапи).

Література

План

Лекція 2. Спілкування як педагогічне поняття.

Запитання до самоконтролю

 

1. Що таке комунікативна компетентність? ЇЇ складові.

2. Дайте визначення поняття „спілкування”.

3. Які сторони виділяють у спілкуванні з точки зору соціальної психології?

4. Розкрийте сутність компонентів міжособистісного сприйняття.

5. Види комунікації, їх основний зміст.

6. Які види впливу розрізняють у спілкуванні?

7. Співвіднесіть поняття „спілкування” і „комунікація”.

8. Назвіть основні елементи комунікативної системи.

9. Визначіть місце і сутність комунікативного компоненту в структурі діяльності інженера-педагога.

10. Назвіть основні комунікативні здібності.

11. Наявність яких комунікативних умінь передбачає педагогічне спілкування?

12. Комунікабельність як природна основа комунікативної культури.

13. Що таке комунікативність? Як її характеризує В.А. Кан-Калік?

14. В чому специфіка трактування комунікативності Ю.Л. Ханіним?

15. Чим відрізняються рівні виявлення комунікативності?

16. Компоненти професійно-педагогічної комунікативності педагога.

 

 

1. Визначення педагогічного спілкування, його специфіка. Структура педагогічного спілкування (етапи).

2. Моделювання спілкування. Переведення дидактичних завдань в сферу комунікативних. Прогнозування реакції учнів.

3. Методи саморегуляції емоційного стану під час спілкування.

Основна:

1. Васильев И.Б. Профессиональная педагогика. Конспект лекций для студентов инженерно-педагогических специальностей: В 2-х ч. – Харьков, 2003. – Ч.2. – С. 60 – 64.

2. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: Книга для учителя – М.: Просвещение, 1987. – С. 9 –14, 16 – 20, 26 – 32.

3. Педагогика: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – 4-е изд. – М.: Школьная Пресса, 2002. – С. 396 – 403.

4. Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л. В. Крамущенко. І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – К.: Вища шк., 1997. – С. 199 – 208, 213 – 215.

Додаткова:

1. Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1989. – С. 38 – 71.

2. Карнеги Д. Как перестать беспокоиться и начать жить. – К., 1992. – С. 38 – 48, 173 – 182, 187 – 200.

3. Учителю о педагогической технике / Под ред. Л.И. Рувинского. – М.: Педагогика, 1987. – С. 97 – 103.

 

Професійне педагогічне спілкування виконує певні педагогічні функції і спрямоване на встановлення сприятливого психологічного клімату, психологічну оптимізацію діяльності і відносин педагога з учнями, батьками, колегами. Непрофесійне педагогічне спілкування, навпаки, породжує страх, невпевненість, викликає зниження працездатності, порушення динаміки мови і врешті-решт – стійке негативне відношення до педагога і навчання.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  8. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  11. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 1071

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце комунікативного компоненту в структурі інженерно-педагогічної діяльності. | Стиль педагогічного спілкування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.