Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ФИЛИАЛ ГОУ ВПО

Задача №5

Задача №4

Задача №3

Задача №2

Задача №1

Тест №5

Яке із спеціальних методів обстеження є вирішальним у діагностиці рака молочної залози:

  1. Мамографія.
  2. Термографія.
  3. УЗО.
  4. Біопсія.
  5. Рентгенологічне.

Ситуаційно-клінічні задачі:

 

В поліклініку за консультацією звернулась пацієнтка К., 45р. При об’єктивному обстеженні у хворої в лівій молочній залозі виявлено пухлину, яка має розміри 4см в діаметрі, щільна, безболісна, не спаяна зі шкірою. В підпахвинній ділянці пальпується збільшений лімфовузол.

· Про яку стадію раку молочної залози у пацієнтки слід думати?

· А яка це буде стадія за міжнародною класифікацією TMN?

 

У хворої С. 60 р., два місяці тому в ділянці лівої молочної залози з’явилась виразка з сірим дном . Шкіра навколо неї набрякла, дещо гіперемірована . Навколо пальпується щільний, безболісний інфільтрат. Пахвинні лімфовузли зліва – збільшені.

· Про який ймовірний діагноз Ви подумаєте?

 

До хірургічного кабінету звернувся пацієнт 58-ми років зі скаргами на недомагання, поганий апетит, відразу до м’ясної їжі, втрату ваги тіла близько 10кг.

· Яку патологію можна запідозрити у пацієнта? Наведіть докази.

 

У жінки 28 років, медсестра оглядового кабінету виявила в лівій молочній залозі щільне утворення з горіх, має чіткі контури, безболісне. Лімфовузли не збільшені.

· Що, на ваш погляд, із хворою? Яка ваша тактика?

· Які ще передракові стани ви знаєте?

 

Ви – медична сестра ендоскопічного кабінету. При попередньому ректальному пальцевому дослідженні лікар виявив пухлино-подібне утворення в ніжній 1/3 прямої кишки.

· Яке додаткове спеціальне обстеження призначається при виявленні пухлини?

· Які ще методи діагностики новоутворень ви знаєте?

 

8. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ

СТУДЕНТІВ

Питання для самоконтролю:

1. Дайте визначення поняттю «пухлина».

2. Які види пухлин ви знаєте?

3. Надайте коротку характеристику доброякісним пухлинам.

4. Надайте коротку характеристику злоякісним пухлинам.

5. Надайте коротку характеристику пухлинам, згідно клінічної класифікації ТМN.

6. Які методи діагностики новоутворень Ви знаєте? Перелічіть їх та надайте їм коротку характеристику.

7. Які методи лікування новоутворень Ви знаєте? Перелічіть їх та надайте їм коротку характеристику.

8. Яку структуру має онкологічна служба в Україні?

9. Яку документацію заповняють на онкологічних хворих?

10. Які задачі стоять перед онкологічною службою?

11. Що таке «передрак»? Охарактеризуйте цей термін та надайте приклади.

 

а) Орієнтовна карта для самостійної роботи з літературою

Основні завдання Вказівки Відповіді
  1. Прочитати текст лекції та передати її зміст за кожним пунктом плану.   2. Ознайомитися з текстом основної та додаткової літератури.   3. Скласти розгорнуту класифікацію пухлин з короткими характеристиками груп.   4. Порівняти характерні особливості злоякісних пухлин та доброякісних.   5. Проблемно-пізнавальне завдання для групи з трьох студентів: «Теорії виникнення пухлинного росту».     Зробити завдання у вигляді графологічної структурної схеми з поясненнями.   Скласти таблицю «порівняльна характеристика злоякісного та доброякісного новоутворень». Відповідь оформити у вигляді доповіді.      

ЛІТЕРАТУРА:

 

 

Навчальна (основна)

1. Д. Ф. Скрипниченко „Хирургия”

2. Ю.А. Несторенко „Хірургічні хвороби”

 

 

Навчальна ( додаткова)

1. А. А. Шабад „Навчальний посібник”

2. Л.Н. Журавльова „Посібник з невідкладної медичної допомоги”

3. Л. С. Білик „Медичні маніпуляції в алгоритмах”

 

 

Методична

1. „Методичні основи підготовки й проведення навчальних занять в медичних вузах”

б) Питання з теми наступної лекції для самостійної роботи з літературою:

«Змертвіння. Природжені хірургічні захворювання.

Захворювання судин нижніх кінцівок.»

· Чинники місцевого некрозу тканин.

· Види змертвінь.

· Клінічні ознаки сухої й вологої гангрени.

· Пролежні: причини, перебіг, лікування.

· Виразки, нориці.

· Причини виникнення природжених хірургічних захворювань.

· Облітеруючий ендаартеріїт, облітеруючий атеросклероз.

· Варикозне розширення вен , тромбофлебіт, флеботромбоз: клініка, діагностика, ускладнення, способи лікування.

 

РЕЦЕНЗІЯ

на методичну розробку теоретичного заняття з хірургії

викладач: Рудниченко Г.О.

Тема: «Пухлини.»

спеціальність 5.110101 «Лікувальна справа»

 

У методичній розробці сформульовано науково-методичне обґрунтування теми, вказані навчальні та виховні цілі заняття, конкретизована міжпредметна інтеграція.

Передбачено обладнання заняття і конкретно визначено на якому етапі використовуються таблиці, тести, задачі, відеофільми тощо.

Вказана рекомендована література для студентів, передбачено використання матеріалів програмного контролю знань, рішення клінічних задач, тестів.

Навчальний час розподілено раціонально, матеріали контролю охоплюють весь програмний матеріал з даної теми.

Дана методична розробка відповідає вимогам програми, обговорена й затверджена на засіданні циклової комісії клінічних дисципліні дає можливість використовувати її проведення занять зі студентами відділення «Лікувальна справа».

 

Рецензент: Альохін В.А.

 

«МОСКОВСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ

ПРИБОРОСТРОЕНИЯ И ИНФОРМАТИКИ»

в г.Ставрополе.

__________________________________________________________________

Кафедра «Технологии машиностроения»




Переглядів: 1219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЛАНУВАННЯ РІЧНОГО БЮДЖЕТУ ЗМАГАНЬ. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ КАЛЕНДАРЮ ЗМАГАНЬ | Хромування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.