Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА: АНТИСЕПТИЧНІ ТА ХІМІОТЕРАПЕВТИЧНІ ПРЕПАРАТИ.

(АНТИБІОТИКИ, СУЛЬФАНІЛАМІДНІ ПРЕПАРАТИ, ПОХІДНІ НІТРОФУРАНУ ТА 8-ОКСИХІНОЛІНУ)

 

План

1. Хіміотерапевтичні засоби. Відмінність їх від антисептичних. Основні принципи хіміотерапії.

2. Антибіотики — загальна характеристика, класифікація.

3. Біологічне значення антибіозу. Механізм і спектр протимікробної дії антибіотиків. Поняття про основні та резервні антибіотики.

4. Препарати бензилпеніциліну.

5. Цефалоспорини.

6. Макроліди та азаліди.

7. Тетрацикліни.

8. Аміноглікозиди .

9. Хлорамфеніколи.

10. Фторхінолони.

11. Сульфаніламідні препарати.

12. Похідні нітрофурану та 8-оксихіноліну.

 

1. Хіміотерапевтичні засоби. Відмінність їх від антисептичних. Основні принципи хіміотерапії.

Хіміотерапевтичні засоби - це лікарські засоби, які пригнічують життєдіяльність збудників ін­фекційних захворювань в організмі людини. На відміну від антисептиків вони справляють вибіркову протимікробну дію і менш токсичні для лю­дини.

Основні принципи хіміотерапії.:

1. Лікування починати якомога раніше.

2. Встановити точний діагноз, тобто збудника та його чутли­вість до хіміотерапевтичних засобів.

3. Вибрати препарат, який найбільш підходить, тобто врахува­ти його специфічність дії, фармакологічні ефекти, анамнестичні дані.

4. Препарат призначають у такій дозі, щоб забезпечити його середню терапевтичну концентра­цію в тканинах макроорганізму впродовж усього курсу лікування.

5. Враховувати їх взаємодію з препаратами інших груп.

6. Лікування триває до очевидного одужання.

 

2. Антибіотики — загальна характеристика, класифікація (пеніциліни: бензилпеніциліну натрієва сіль, бензилпеніциліну калієва сіль, біцилін-5, ампіцилін, оксацилін, амоксицилін, ампіокс, ампіокс-натрій; цефалоспорини: цефазолін, цефалексин, цефуроксим, цефіксим, цефотаксим, цефепим; макроліди та азаліди; тетрацикліни; аміноглікозиди хлорамфеніколи; фторхінолони).

Антибіотики— це хіміотерапевтичні засоби мік­робного, рослинного або тваринного походження, їх напівсинте­тичні й синтетичні аналоги, які вибірково пригнічують життєдіяльність мікроорганізмів, найпростіших, грибів, а також затримують ріст пухлин.

Біологічну активність антибіотиків оцінюють в умовних оди­ницях; випускають антибіотики в різних лікарських формах.

Більшість антибіотиків для парентерального введення — поро­шкоподібні речовини у флаконах, які розчиняють безпосередньо перед ін'єкцією. Розчинниками для антибіотиків можуть бути вода для ін'єкцій, ізотонічний (0,9%) розчин натрію хлориду, 0,25 - 0,5% р-н новокаїну, 1% р-н лідокаїну.

Антибіотики, розчинені у новокаїні і лідокаїні вводять тільки внутрішньо-м'язово!

За типом протимікробної дії антибіотики поділяють на бакте­рицидні (пеніциліни, цефалоспорини, поліміксини) та бактеріо­статичні(тетрацикліни, левоміцетини, макроліди). При легкому і середньому перебігу інфекційних захво­рювань призначають антибіотики бактеріостатичної дії, більш тривалими курсами. При тяжких інфекціях антибіоти­ки бактерицидного типу дії.


Читайте також:

  1. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Класифікація та препарати.
  5. ЛЕКЦІЯ 2.ТЕМА: ФІЗІОЛОГІЯ МІКРООРГАНІЗМІВ
  6. Лекція 3.Тема: Мікробіологічні основи екології навколишнього середовища.
  7. Лекція 4. ТЕМА: Найважливіші біохімічні процеси збудниками яких є мікроорганізми
  8. Лекція 6. Тема: Географія сфери послуг
  9. Лекція № 17. Тема: Робочий час і час відпочинку.
  10. ЛЕКЦІЯ № 2 Тема: Загальне вчення про хворобу.
  11. Лекція № 2. Тема: ПРЕДМЕТ І СПЕЦИФІКА ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
  12. Лекція № 21. Тема: Заробітна плата.




Переглядів: 2026

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 3 | Препарати бензилпеніциліну.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.