Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЛАН-КОНСПЕКТ ЛЕКЦИИ

Корисні копалини річкових відкладів

 

Під час розмивання і руйнування річкою гірських порід, серед яких вона протікає, у потік можуть попасти уламки різноманітних цінних мінералів, які містяться у корінних породах. Коли потім річка переносить продукти руйнування порід, відбувається розподіл (диференціація) уламків певних мінералів і порід вздовж течії річки за густиною, міцністю і хімічною стійкістю. При цьому, деякі з цінних мінералів і порід можуть накопичуватись в певних місцях річкової долини у промислових концентраціях, утворюючі скупчення (поклади) корисних копалин. Такі скупчення називаються алювіальними розсипами або розсипними алювіальними родовищами. Розсипні родовища можуть бути пов’язані як із відкладами сучасних річок, так і з відкладами палеорічок.

Основними корисними копалинами алювіальних розсипів є золото, платина, вольфрам (вольфраміт), алмази, олово (каситерит), титан (ільменіт), цирконій (циркон), дорогоцінні різновиди корунду – рубін і сапфір, гранати, топаз, гірський кришталь.

В Україні відкриті розсипні родовища титану і цирконію які знаходяться на Волині та на Середньому Придніпров’ї. Також зустрічаються алювіальні розсипи топазів.

Крім вказаних корисних копалин в долинах річок у певних місцях також накопичуються глини, піски, гравій, галечник, які використовуються у якості керамічної сировини і при виготовленні будівельних матеріалів. У великих палеодельтах річок можуть формуватись поклади нафти і газу.

 

 

на тему: Учение о ноосфере и концепция устойчивого развития.

 

Дисциплина: Концепции современного естествознания

 

Автор: Пугач П.А.

 

 

Владивосток


Тема: Вклад В.И. Вернадского в развитии учения о ноосфере.

Трансформация биосферы в ноосферу. Роль в этом процессе человеческого разума (сознания) и направленного труда. Человек - крупнейшая геологическая сила.

Цель занятия:Дать студентам понятия «биосфера», «ноосфера». Уяснить положения о том, что биосфера является результатом длительной эволюции всего органического мира и неживой природы, в которой принимает участие и сам человек. Рассмотреть пути решения глобальных проблем, стоящих перед человеческим обществом.

 

Литература по теме:

а) основная

1. Лавриненко В.Н. Концепции современного естествознания: Учебник для вузов / Под ред. проф. В.Н. Лавриненко, проф. В.П. Ратникова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 319 с.

2. Карпенков С.Х. Концепции современного естествознания: Учебник для вузов. / 8-е изд., испр. и доп . – M. : Академический проект, 2004.– 632 с.

б) дополнительная

1. Вернадский В.И. Философские мысли натуралиста. М., 1998.

2. Моисеев Н.Н. Восхождение к разуму. Лекции по глобальному эволюционизму и его приложению. М., 1993.


Читайте також:

  1. Лекции по истории русской литературы 2 половины ХХ века.
  2. ЛЕКЦИИ ПО МЕТОДОЛОГИИ СОЦИОЛОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
  3. ЛЕКЦИИ ПО ЭЗОФАГОГАСТРОДУОДЕНОСКОПИИ
  4. План-конспект
  5. План-конспект
  6. ПЛАН-КОНСПЕКТ
  7. ПЛАН-КОНСПЕКТ
  8. ПЛАН-КОНСПЕКТ
  9. План-конспект заняття
  10. План-конспект заняття з трудового навчання
  11. План-конспект лекції №1




Переглядів: 1333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЛЕКЦИЯ №12

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.