МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЛАН-КОНСПЕКТ ЛЕКЦИИКорисні копалини річкових відкладів
Під час розмивання і руйнування річкою гірських порід, серед яких вона протікає, у потік можуть попасти уламки різноманітних цінних мінералів, які містяться у корінних породах. Коли потім річка переносить продукти руйнування порід, відбувається розподіл (диференціація) уламків певних мінералів і порід вздовж течії річки за густиною, міцністю і хімічною стійкістю. При цьому, деякі з цінних мінералів і порід можуть накопичуватись в певних місцях річкової долини у промислових концентраціях, утворюючі скупчення (поклади) корисних копалин. Такі скупчення називаються алювіальними розсипами або розсипними алювіальними родовищами. Розсипні родовища можуть бути пов’язані як із відкладами сучасних річок, так і з відкладами палеорічок. Основними корисними копалинами алювіальних розсипів є золото, платина, вольфрам (вольфраміт), алмази, олово (каситерит), титан (ільменіт), цирконій (циркон), дорогоцінні різновиди корунду – рубін і сапфір, гранати, топаз, гірський кришталь. В Україні відкриті розсипні родовища титану і цирконію які знаходяться на Волині та на Середньому Придніпров’ї. Також зустрічаються алювіальні розсипи топазів. Крім вказаних корисних копалин в долинах річок у певних місцях також накопичуються глини, піски, гравій, галечник, які використовуються у якості керамічної сировини і при виготовленні будівельних матеріалів. У великих палеодельтах річок можуть формуватись поклади нафти і газу.
на тему: Учение о ноосфере и концепция устойчивого развития.
Дисциплина: Концепции современного естествознания
Автор: Пугач П.А.
Владивосток Тема: Вклад В.И. Вернадского в развитии учения о ноосфере. Трансформация биосферы в ноосферу. Роль в этом процессе человеческого разума (сознания) и направленного труда. Человек - крупнейшая геологическая сила. Цель занятия:Дать студентам понятия «биосфера», «ноосфера». Уяснить положения о том, что биосфера является результатом длительной эволюции всего органического мира и неживой природы, в которой принимает участие и сам человек. Рассмотреть пути решения глобальных проблем, стоящих перед человеческим обществом.
Литература по теме: а) основная 1. Лавриненко В.Н. Концепции современного естествознания: Учебник для вузов / Под ред. проф. В.Н. Лавриненко, проф. В.П. Ратникова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 319 с. 2. Карпенков С.Х. Концепции современного естествознания: Учебник для вузов. / 8-е изд., испр. и доп . – M. : Академический проект, 2004.– 632 с. б) дополнительная 1. Вернадский В.И. Философские мысли натуралиста. М., 1998. 2. Моисеев Н.Н. Восхождение к разуму. Лекции по глобальному эволюционизму и его приложению. М., 1993. Читайте також:
|
||||||||
|