МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 13. Тестові методи в соціально-педагогічних досліджень.Основні елементи національної екологічної мережі України
Мета: Ознайомити студентів із основними теоретичними положеннями теми Професійна спрямованість:Знання технологій соціально-педагогічних досліджень сприятиме підвищенню ефективності професійної соціально-педагогічної діяльності План.
Обрані методи: інформаційна лекція з елементами бесіди і дискусії. Основні поняття теми: тести Запитання для самоаналізу і самоперевірки:
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА: Базова: 1. Горбатов Д.С. Практикум по психологическому исследованию. Учебное пособие. – Самара, 2000. – 340 с. 2. Загвязинский В.Й. Методология и методика дидактического исследования. – М.: Педагогика, 1982. – 159 с. 3. Кьшерляг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике. – Таллинн: Валгус, 1980. – 334 с. 4. Максименко С.Д. Психологія в соціальній га педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури. – К.: Наукова думка 1998. – 226 с. 5. Методологія та методи соціальних досліджень. Борисова Ю.В. Навчальний посібник – К.: ДЦССМ, 2003. – 216 с. 6. Педагогічна соціологія: Навчальний посібник. – Тернопіль, 1998. 7. Підласий І.П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів. – К.: Україна, 1998. – 343 с. 8. Рудницька О.П., Болгарська Л.Г., Сителмикова Т.Ю. Основи педагогічних досліджень. – К., 1998. 9. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, методы. – М., 1972. – 246 с. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|